Ja of nietquote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als het OV vrijdag gratis is.
Leuk, ik zit om 8 uur voor het journaal te kijken hoe ze scholiertjes neerknuppelenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Reken er maar op dat de ME klaar staat om erop te knuppelen als je te ver gaat.
Ja en dan zeiken als ze geweld gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat is juist het leukeStenen gooien op die blauwe flikkers.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef DuTank het volgende:
Vrijdag gaan we weer "staken".. Iemand zei dat vrijdag het OV gratis word? Lijkt me onlogisch, ons gaan stimuleren om de rellen op te zoeken?![]()
Waar is het vrijdag nou te doen? Gaat et los in Den Haag of in A'dam, de rellen dan he.
Ga jij niet dan? Alleen als OV gratis is, ga ik misschien wel..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Lijpo het volgende:
Soo hee jij durft, gggg-unit
Ik heb een OV;). en als er iets in DB is zal het waarschijnlijk kinderspel zijn. Het stelt hier allemaal niet zoveel voor.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga jij niet dan? Alleen als OV gratis is, ga ik misschien wel..Anders is er hier in DB toch wel iets te doen?
Ineens weet je het je word stratenmakerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat is juist het leukeStenen gooien op die blauwe flikkers.
Ja ja jij komt er wel. Veel plezier achter de lopende band of de vuilniswagen straks...quote:Waar is het vrijdag nou te doen? Gaat et los in Den Haag of in A'dam, de rellen dan he.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
In nijmegen ook! Ik kreeg een mail waarmee ze mij oproepten om te gaan demonsteren, ik heb vmbo'ers op msn
En hoe bevalt het VMBO ?quote:Ik kreeg een mail waarmee ze mij oproepten om te gaan demonsteren, ik heb vmbo'ers op msn
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Het mooiste is als die journaals scholieren gaan interviewen en vragen waar ze nu eigenlijk voor demonstreren / waar ze nu eigenlijk boos om zijn. Bijna niemand weet het.
"Waarom sta je hier te demonstreren?"
"Ja, tegen het ministerie van onderwijs"
"Maar dit is de tweede kamer..."
"".
Dat soort interviewtjes, briljant.
Omdat hij het ook doet, ik ging maar mee. Had toch niets te doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Het mooiste is als die journaals scholieren gaan interviewen en vragen waar ze nu eigenlijk voor demonstreren / waar ze nu eigenlijk boos om zijn. Bijna niemand weet het.
"Waarom sta je hier te demonstreren?"
"Ja, tegen het ministerie van onderwijs"
"Maar dit is de tweede kamer..."
"".
Dat soort interviewtjes, briljant.
En wie voedt de jeugd op ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Bunny_feet het volgende:
"De jeugd is de toekomst" is een veel gehoorde uitspraak.
Dat gaat dus mis...
Media, ouders die carriere willen maken, alles kost teveel en we leven in een maatschappij waar status belangrijker is geworden.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wie voedt de jeugd op ?
juist.
Idd. Die gooien met eieren naar de ME, en zijn dan pissed als ze een waterstraal in hun aars gespoten krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat hij het ook doet, ik ging maar mee. Had toch niets te doen.
Ach, 80% weet niet waar ze over aan het staken zijn.
Omdat ze gaan rellen onder het mom van "staken" en omdat ze niet eens weten waarom ze "staken".quote:Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef Lijpo het volgende:
Nou harder aanpakken dan maar.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Bunny_feet het volgende:
"De jeugd is de toekomst" is een veel gehoorde uitspraak.
Dat gaat dus mis...
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wie voedt de jeugd op ?
juist.
LIjkt me een mooie discussie om de tweede kamer mee in te stappen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]! Briljant. "De maatschappij krijgt de jeugd die het verdient".
Dat zei Theo Maassen ook in zijn laatste show. En gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]! Briljant. "De maatschappij krijgt de jeugd die het verdient".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |