AH kauwgum?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef UncleSam het volgende:
Veel recalls de laatste tijd zeg!
Tijd geleden Unox Siz, paar dagen geleden dat speelgoed, en vandaag AH kauwgom en worstjes.
En vergeet de eurotjopper mayonaise niet!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef UncleSam het volgende:
Veel recalls de laatste tijd zeg!
Tijd geleden Unox Siz, paar dagen geleden dat speelgoed, en vandaag AH kauwgom en worstjes.
Die 3packsquote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH kauwgum?
Ik heb aan 1 persoon 12 zakjes verkocht
Is het niet bij alle contracten zo dat je de huidige periode afmaakt + 1 volle periode?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef Angelob het volgende:
Hoe lang is de opzegtermijn van het contract voor vakkenvullers? 4 weken?
Alvast bedankt,
Angelo
85procentosquote:Op donderdag 29 november 2007 14:24 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik tot 7 December vakantie heb, wil ik iets vragen:
- Weet iemand hoeveel de winstdeling dit jaar is?
Hmmmm, dat is week 50 toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:42 schreef PekingDuck het volgende:
OMG... ik sta in de week voor kerst 37 uur ingepland, terwijl ik ook gewoon nog 25 uur naar school moet
Oke thxquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef Renesite het volgende:
WEBGANGSTER WOU TOCH DE NIEUWE OP DOEN? IK VIND HET BEST
week 51quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm, dat is week 50 toch niet?
Hmm, wij zijn met de planningen pas bij week 51quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef mvt het volgende:
[..]
week 51
Kerst zelf valt in week 52. Heb dan zelf nachtdienst. Maar eens kijken hoe dat gaat uitvallen.
Get used to itquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef PJH het volgende:
Laatste dag filiaal 1179! Ik word nu al gebeld door mijn nieuwe filiaal of ik extra kan gaan komen om de planning te vullen. Gaat goed
Ik hoorde gister dat ik 1 januari benoemd wordquote:Op donderdag 29 november 2007 12:06 schreef PekingDuck het volgende:
'mvt' omgekeerd, m = p
Ik ben nu trouwens ook officieel in de race om teamleider te worden![]()
Je krijgt wel winstuitkering, maar volgens mij niet de volle 85%.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef mandylovesandy1204 het volgende:
Halllo,
Nou ik heb al 2,5 jaar bij AH gewerkt.
En ben nu officieel weer sinds 10-09-2007 in dienst.Heb ik nu recht op winstuitkering???Iemand enig idee?
Tis wel lekker die 85%
Alvast bedankt
groetjes
Nog niet eens de kerstweek ingeplanned? Er moet toch al een flink idee zijn hoeveel mensen er moeten zijn enzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, wij zijn met de planningen pas bij week 51
als die 2,5 jaar niet (gedeeltelijk) in 2007 was, krijg je dus alleen winstuitkering vanaf 10 september. dus zeg maar 85% van je gemiddelde loon en denk daar dan weer een kwart van of iets minder omdat je nog geen volle 3 maanden in dienst bent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef mandylovesandy1204 het volgende:
Halllo,
Nou ik heb al 2,5 jaar bij AH gewerkt.
En ben nu officieel weer sinds 10-09-2007 in dienst.Heb ik nu recht op winstuitkering???Iemand enig idee?
Tis wel lekker die 85%
Alvast bedankt
groetjes
Inderdaad, enig idee wat ze gaan kosten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef UncleSam het volgende:
Hè hè eindelijk, vanaf maandag verkopen we weer 1.5 liter Coca Cola!
ik hoorde het op de radio jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef UncleSam het volgende:
Hè hè eindelijk, vanaf maandag verkopen we weer 1.5 liter Coca Cola!
Jep, dat komt ook wel goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef mvt het volgende:
[..]
Nog niet eens de kerstweek ingeplanned? Er moet toch al een flink idee zijn hoeveel mensen er moeten zijn enzo?
Die coupons doen het bij mij wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 07:09 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook zo veel last met die coupons van de Allerhande deze maand? Vooral de Dash.. Praktisch het enige wat ik aan het doen ben bij de klantenservice aangezien bijna niks scant.
En wat een gigantische drukte de afgelopen paar dagen, en vandaag komt Sinterklaas ook schoentjes vullen bij ons..Ben benieuwd,
Bij ons doen die coupons het ook niet helemaal goed geloof ik, bij de zelfscan in ieder geval niet, want daar kunnen er op de een of andere vage manier geen 2 tegelijk gescand worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 07:09 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook zo veel last met die coupons van de Allerhande deze maand? Vooral de Dash.. Praktisch het enige wat ik aan het doen ben bij de klantenservice aangezien bijna niks scant.
En wat een gigantische drukte de afgelopen paar dagen, en vandaag komt Sinterklaas ook schoentjes vullen bij ons..Ben benieuwd,
Mooi, de Nutella is Het Grote Misgrijp Product van de dag if you ask mequote:Op zaterdag 1 december 2007 10:30 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Bij ons doen die coupons het ook niet helemaal goed geloof ik, bij de zelfscan in ieder geval niet, want daar kunnen er op de een of andere vage manier geen 2 tegelijk gescand worden.
En dan heb je van die mensen die de verkeerde producten pakken voor die coupon.
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Whizzkith het volgende:
85% van je gemiddelde loon?Nice. En dat kreeg je dit jaar toch in 3 maanden uitgekeerd? Iemand weet hoe dat precies zit?
nee dat is dit jaar later, pas in meiquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.
Bij periode 13 krijg je een herberekening.
Begin 2008 krijg je de rest als de resultaten van AH over 2007 bekend zijn.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.
Bij periode 13 krijg je een herberekening.
Begin 2008 krijg je de rest als de resultaten van AH over 2007 bekend zijn.
Bij ons de Sun tabletten, terrible! Want er staat 1 soort bij die NIET voor die actie geldt, en wat doen alle klanten? Vrolijk die pakken, en dan komen zeurenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi, de Nutella is Het Grote Misgrijp Product van de dag if you ask me. Alles behalve de 750 gram pakken mensen. Maar bij ons is het vrijwel onmogelijk om die coupons te scannen, alhoewel toen ik effe achter de kassa ging zitten was er niks aan de hand
Enn thank god dat Sinterklaas bij ons de schoenen komt vullenScheelt ons gigantisch veel werk.
Nee, het was voor week 50 op donderdagavond. Dus dan ben ik er in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Get used to it
Moet je vanavond ook werken dan?
is dat in Veldhoven? of lijkt het er gewoon veel op?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:29 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ma had een fotootje geschoten toen sintniclaas in de winkel was. Van 9 tot 12 voor de kinderen van ons filiaal, van 14 tot 15 van een ander filiaal, en tussendoor van 12 tot 14 en 15 tot 17 in de winkel. 1 piet ging mee naar de feestjes, en 2 pieten hielpen met de schoentjes uitdelen enzo!
Oh, en een actiefoto van mij![]()
[ afbeelding ]
Groningenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
is dat in Veldhoven? of lijkt het er gewoon veel op?
Jezus, die kassa's zijn volgens mij nog ouder dan die van ons.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:29 schreef Renesite het volgende:
Oh, en een actiefoto van mij![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat is je vakantiegeldquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee dat is dit jaar later, pas in mei
Die hebben wij ook hoor...quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef PJH het volgende:Jezus, die kassa's zijn volgens mij nog ouder dan die van ons.
Ook met het grote weegdisplay en het oude keyboard (zo te zien)? En wij maar klagen dat we het zo slecht haddenquote:
Wij hebben geloof ik 1 van de oudste versies. in scale wegen - dat dan weer welquote:Op zondag 2 december 2007 14:29 schreef PJH het volgende:
[..]
Ook met het grote weegdisplay en het oude keyboard (zo te zien)? En wij maar klagen dat we het zo slecht hadden. Vanaf volgende week werk ik achter de atoomkassa, ik hoop op vooruitgang.
ik weet heus wel het verschil tussen winstuitkering en vakantiegeld hoorquote:
Hehehe, dan maak ik er nog wel kans opquote:Op zondag 2 december 2007 17:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik weet heus wel het verschil tussen winstuitkering en vakantiegeld hoor![]()
maar op winkelweb stond dat de aanvullende winstkering die DIT jaar in maart was; in 2008 in MEI komt.
heel slim, want heel veel mensen nemen in de eerste maanden van 2008 ontslag, na de grote bonus. die krijgen dus niets meer van de aanvullende winstuitkering over december 2007
De meeste mensen die aan het einde van het jaar al met dat idee lopen nemen meestal per periode 1 ontslag.quote:Op zondag 2 december 2007 17:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik weet heus wel het verschil tussen winstuitkering en vakantiegeld hoor![]()
maar op winkelweb stond dat de aanvullende winstkering die DIT jaar in maart was; in 2008 in MEI komt.
heel slim, want heel veel mensen nemen in de eerste maanden van 2008 ontslag, na de grote bonus. die krijgen dus niets meer van de aanvullende winstuitkering over december 2007
uhmz dat is het probleem ik werk er nog niet dus kan er ook nog niet op kijken(A)quote:Op maandag 3 december 2007 14:48 schreef Weemz het volgende:
Kijk eens op WinkelWeb zou ik zeggen...
vanaf nuquote:Op maandag 3 december 2007 20:21 schreef eriksd het volgende:
vanaf wanneer werd het salaris op maandag gestort? En er was een periode van 2 weken, om die overgang te overbruggen. We hadden er een brief van gehad, die ben ik helaas kwijt :p
Je kan (bijna) altijd zoveel producten kopen als je wil per coupon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef sander89 het volgende:
Krijgen als personeel altijd van die geweldig kortingsbonnen thuisgestuurd, maar deze keer zit er wel een leuke tussen.
Ik citeer: Betaal nu slechts 4.99 voor alle vaatjes bier voor de Beertender.
Dat scheelt ongeveer 3 euro per fustje, alleen staat niet op of deze actie geld een kortingscoupon per fust, of kan je gewoon 5 fustjes voor 5 euro per stuk kopen met een kortingscoupon?
Vrijdag?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef GotC het volgende:
Vrijdag weer salarisThank god. Verwacht rond de 1200eu, ben benieuwd
.
Wat hierboven gezegd wordt. Vullen is altijd belangrijker dan spiegelen en heeft dus de eerste prioriteit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef pimtenbrinke het volgende:
hoe kijken jullie tegen over het feit om eerst te spiegelen en dan te vullen of eerst vullen en dan spiegelen?
Niet als je gewoon spiegelend vult, zoals het moetquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat hierboven gezegd wordt. Vullen is altijd belangrijker dan spiegelen en heeft dus de eerste prioriteit.
Als je het andersom doet krijg je sowieso dat je op een gemiddelde avond 1500 tot 2000 vakken eerst gaat spiegelen en dan gaat vullen. Die heb je dus nutteloos gespiegeld.
Op de een of andere manier associeer ik deze gedachtekronkel met de logica 'ik tank toch altijd voor 25 euro, dus voor mij maakt het niet uit dat de benzine duurder wordt'quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef pimtenbrinke het volgende:
wij vullen en spiegelen elke dag sowieso de hele winkel dus... dat er geen tijd is is onzin in ons geval!
Franchisorquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Vrijdag?
10 december is het pas.
Of zit je bij een ToGo en betalen die apart uit? Niet dat ik het erg zou vinden, als het vrijdag komt, want ik verwacht iets van 1600 euro voor belasting..
Juist als je spiegelend vult.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Niet als je gewoon spiegelend vult, zoals het moet
Nice! Als je vragen hebt zaterdag, moet je maar aan mij vragen andersquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef PJH het volgende:
Vandaag een kleine rondleiding gehad door mijn nieuwe filiaal! Hartstikke leuk, ik kijk echt uit naar mijn eerste echte werkdag eigenlijk. Ik kreeg wel te horen dat de kassaperformance met de atoomkassa's een stuk slechter is dan met de oude kassa's, maar ze wist niet echt uit te leggen waarom. Ik ben benieuwd hoe het gaat! Ik krijg ook zaterdag pas mijn nieuwe caissièrecode etc, en dan word ik direct in het diepe gegooid. We zullen zien..
Wij tot 22:00quote:Op woensdag 5 december 2007 18:02 schreef Webgangster het volgende:
Blijf het echt schandalig vinden dat Albert Heijn gewoon tot 9 uur open is vandaag, in ieder geval onze wel.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 december 2007 18:02 schreef Webgangster het volgende:
Blijf het echt schandalig vinden dat Albert Heijn gewoon tot 9 uur open is vandaag, in ieder geval onze wel.
Wij winnen.quote:
Werkelijk open tot 1:00, of aan het werk tot 1:00? Dat 1e zouquote:Op woensdag 5 december 2007 21:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wij winnen.
Tot 01:00![]()
En zoals Brammie al zegt: 5 december is 1 van de dagen waarop je, in ieder geval volgens de supermarkt-CAO, niet verplicht kan worden om 's avonds te werken.
schotland?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef GotC het volgende:
In Schotland hebben ze een .zeer. handig systeem. Er zit een mechanisme in het karretje, en een 'lijn' om het parkeerterrein. Zodra t winkelwagentje over het streepje gaat, stopt het karretje![]()
Ajoh, ik werk teveel om buiten de randstad te komen, en zo vaak ga ik ook niet naar andere supermarktenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
schotland?dat hebben ze ook in nederland hoor
maar dan bij Lidl enzogo figure
Hij werkt bij de AH to go hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Werkelijk open tot 1:00, of aan het werk tot 1:00? Dat 1e zouzijn namelijk
Ah, verklaringquote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Hij werkt bij de AH to go hedaar hebben ze wel vaker van die idiote sluitingstijden
Dat systeem hebben wij hier al liggen, samen met de Dirkson.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef GotC het volgende:
In Schotland hebben ze een .zeer. handig systeem. Er zit een mechanisme in het karretje, en een 'lijn' om het parkeerterrein. Zodra t winkelwagentje over het streepje gaat, stopt het karretje![]()
Iddquote:
Dindag 15 tot 18quote:Op donderdag 6 december 2007 17:47 schreef SG1-freak het volgende:
Zijn de roosters van week 51 al bekend?ik mag die week 48 uurtjes minimaal... laat maar komen die vers wagens
![]()
Wij kwamen tig meter te kortquote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef Weemz het volgende:
IGuirlandes
We kwamen net een stukje te kort, maar we hebben stiekem het bordje van de nooduitgang opgeschoven
Als ik het ged begreep volgende week Woensdagquote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef Game_Error het volgende:
zo, sinterklaas is weer voorbij, wanneer komen de kerstpakketen?
Ik moet gewoon 37 uur werken, terwijl ik ook 20 uur naar school moet!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:47 schreef SG1-freak het volgende:
Zijn de roosters van week 51 al bekend?ik mag die week 48 uurtjes minimaal... laat maar komen die vers wagens
![]()
Het eerste wat ik vanochtend hoorde om 8 uur was Wham...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:14 schreef GotC het volgende:
Thank god geen sinterklaas liedjes meer
Idd, die liedjes komen zó m'n neus uit ondertussen!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:14 schreef GotC het volgende:
Thank god geen sinterklaas liedjes meer
en All I want for Christmas gelijk daarnaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vanochtend hoorde om 8 uur was Wham...
Ik moest huilen
Wij waren kwart voor tien klaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef makkie88 het volgende:
ik vinnet wel raar dat alle vulploegen op 5december moesten werken tot half 11
Mee eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:16 schreef NJ het volgende:
Kerstmuziek!!
Heerlijk meebleren met Wham, Mariah Carrey en al die andere ongein tot diep in de nacht tijdens het vullen!.
Daar heb je hamers en 'ongelukjes' voor.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar heb je hamers en 'ongelukjes' voor.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb de voorlopige colli-aantallen (Vers) voor de dagen voor kerst gezien, echt ongehoord gewoon. Vrijdag ws tussen de 8000 en 10000, zaterdag same, zondag 5000. maandag ben ik vergeten, maar dat zal ook niet weinig zijn
Die voorlopige colli aantallen heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb de voorlopige colli-aantallen (Vers) voor de dagen voor kerst gezien, echt ongehoord gewoon. Vrijdag ws tussen de 8000 en 10000, zaterdag same, zondag 5000. maandag ben ik vergeten, maar dat zal ook niet misselijk zijn
Eerste Kerstdag, om eens iets te noemen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Hij werkt bij de AH to go hedaar hebben ze wel vaker van die idiote sluitingstijden
Die krijgen wij standaard al op zaterdagquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Die voorlopige colli aantallen heb ik nog niet gezien.
Wel dat we op de zaterdag voor kerst, wanneer je toch al over de hoofden kan lopen twee vrachtwagens met houdbaar handel krijgen.
Met initieel erbij zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Die krijgen wij standaard al op zaterdagHopen dat alles beetje goed gaat, zal wel weer gekkenhuis worden. Dan kunnen we eventuele vertragingen enz van vrachtwagens niet gebruiken
ik heb de verwachtte aantal colli van het DC gezien. Wordt helemaal lachen daar. Maar ik draai een nachtdienst in week 52, heftrucken bij de fustwasmachine. Scheelt een helehoop qua drukte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Die krijgen wij standaard al op zaterdagHopen dat alles beetje goed gaat, zal wel weer gekkenhuis worden. Dan kunnen we eventuele vertragingen enz van vrachtwagens niet gebruiken
sorry hoor maar wordt echt steeds gekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:55 schreef Webgangster het volgende:
De laatste 4 dagen voor kerst werken ze bij ons in het filiaal ook in de nacht, dus overdag en nacht word er continu aangeleverd... ben benieuwd.....
Wanneeer je filiaal nummer begint met een 8 of een 5 niet, voor de rest wel voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Krijgen we nu de 10e ook loon? Of is dat alleen bij sommige filiallen zo?
Bij ons volop leverbaarquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
de hele week al geen Cola Light van het AH-merk
Ik hoop, met nadruk op ik HOOP, dat het DC (Tilburg in dit geval) het rond gaat krijgen voor Regio Zuid, want das het enige wat er echt fucked up kan gaan met kerst.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef mvt het volgende:
[..]
ik heb de verwachtte aantal colli van het DC gezien. Wordt helemaal lachen daar. Maar ik draai een nachtdienst in week 52, heftrucken bij de fustwasmachine. Scheelt een helehoop qua drukte.
Je moet wel, als je 100 vrachtwagens hebt en 1000 ritten (ik noem maar wat), dan moet je toch wat doen. Dus continue die wagens laten rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:55 schreef Webgangster het volgende:
De laatste 4 dagen voor kerst werken ze bij ons in het filiaal ook in de nacht, dus overdag en nacht word er continu aangeleverd... ben benieuwd.....
Top! Thnx! Wij zijn 1513.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneeer je filiaal nummer begint met een 8 of een 5 niet, voor de rest wel voor zover ik weet.
Nee, want dat staat in de OP.quote:Op zaterdag 8 december 2007 06:47 schreef Steve_Perry het volgende:
Ja maar, ja maar......
Een topic voor je collega's op een platform als dit?
Mag ik hier dan ook de kassa-dame de huid vol schelden die mij gisteren onbeleefd behandelde aan kassa 19 ?
Nah, schelden/klagen. Klein verschil. Maar eigenlijk mogen we alleen maar lief doen in dit topic....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ] Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!
Maak er een topic over in de klaagbaak!quote:Op zaterdag 8 december 2007 06:53 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Nah, schelden/klagen. Klein verschil. Maar eigenlijk mogen we alleen maar lief doen in dit topic....
En mogen zij wel klagen over die vervelende klanten.
Ja, ik snap 't.
Actie volgende week? Die krijgen we op donderdag al. Maar het zijn geen grote zendingen van HB volgens mij op zaterdag. Normale week is een zending van 800 en 2 van ongeveer 1500quote:
Ze hebben iig 1 dag extraquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef MewBie het volgende:
Gaat met kerst echt een ramp worden op DC Pijnacker
Op "vaste dagen" hebben ze al moeite om de normale leveringen op tijd te doen
Ik was geen nieuwkomer, maarja als ik er niet meer insta..quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef -Sum- het volgende:
alleen nieuwkomers zegt ieen wat doen ze
alles weer neerzetten
![]()
zie vorige OP + 4 jaar
Waar heb je die andere 8 jaar en 1 maand gewerkt dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef NJ het volgende:
Functie is gewoon verkoper A / B, Teamleider of ASM. Dus niet een hele omschrijving van alles wat je ooit eens gedaan hebt..
Ik ben dus teamleider en aanstaande April ben ik 10 jaar in dienst in m'n huidige filliaal.
Nu 13 maanden in dienst van Albert Heijn.
ik verwacht franchiser of een overgenomen filiaal. Hoe heet dat kreng ookalweer van Laurus, iets met een Kquote:Op zondag 9 december 2007 02:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waar heb je die andere 8 jaar en 1 maand gewerkt dan?
ding ding ding ding dingquote:Op zondag 9 december 2007 04:23 schreef mvt het volgende:
[..]
ik verwacht franchiser of een overgenomen filiaal. Hoe heet dat kreng ookalweer van Laurus, iets met een K
Konmar
8 kassa's? Hoeveel zelfscan dan?quote:Op zondag 9 december 2007 08:48 schreef PJH het volgende:
Gisteren was mijn eerste dag in mijn nieuwe filiaal, echt super! Beetje onwennig, maar het kwam vanzelf allemaal wel. Een XL met 8 kassa's. Vaak echt rijen tot in de schappen. Maar je raakt er eigenlijk meteen wel aan gewend.
Username: PJH
Filiaal nummer: 1614
Plaats: Eindhoven
Naam: Albert Heijn XL Winkelcentrum Woensel
Afdeling(en): Kassa
Functie: Verkoper A
Aantal jaren in dienst: 1
quote:Op zondag 9 december 2007 02:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waar heb je die andere 8 jaar en 1 maand gewerkt dan?
Per 1 januari 2008 pas hè.quote:Op zondag 9 december 2007 12:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik ook maar even, is toch wel wat veranderd
Username: Kmaestro
Filiaal nummer: 1151
Plaats: Leidschendam
Naam: Albert Heijn Leidschendam
Afdeling(en): Verkoopklaar vers ZB
Functie: Teamleider
Ik werk er nu 4,5 jaar
Ook 8, dacht ik. Maar er wordt veel te weinig gebruik van gemaakt, waardoor er bij de zelfscan bijna niemand is en bij de kassa's dus gigantische rijen. Ik hoorde al dat er binnenkort 1 of 2 kassa's bij worden gezet en wat zelfscanpalen weg worden gehaald (victorie!). Hopelijk nog voor de kerst, aangezien ze vorig jaar met kerst de deuren moesten sluiten omdat de winkel te vol was...quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:27 schreef Kickmaster het volgende:
ik wil lekker anoniem blijven mopperen
En je wordt er straks nog steeds voor 3 maanden uitgetrapt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef Renesite het volgende:
Username: Renesite
Filiaal nummer: 1184
Plaats: Groningen
Naam: Albert Heijn Vinkhuizen
Afdeling(en): Kassa en Zuivel
Functie: Kassakutten, bijhelpen op counter. Zuivel vullen. Verder ook andere klussen. Ik mocht eens de administratie omgooien, mag binnenkort voor het 2e jaar op de markt staan, en ik bouw wel eens de winkel om.
Bijna 3 jaar
Tja... Moet ik er aan doen? Op mijn hoofd staan?quote:Op zondag 9 december 2007 15:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En je wordt er straks nog steeds voor 3 maanden uitgetrapt?
Eeuh, aankaarten hoger op. Die regel is officieel ingetrokken hoor, in Regio Zuid hebben kampen ze met een ernstig personeelstekort en ik verwacht niet dat dat in het Noorden van het land anders is.quote:Op zondag 9 december 2007 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... Moet ik er aan doen? Op mijn hoofd staan?
Het staat nu al officieel op papier. Per ingang van ... er uit en ... er in.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh, aankaarten hoger op. Die regel is officieel ingetrokken hoor, in Regio Zuid hebben kampen ze met een ernstig personeelstekort en ik verwacht niet dat dat in het Noorden van het land anders is.
Hmm tsja....quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het staat nu al officieel op papier. Per ingang van ... er uit en ... er in.
Ik had het niet gedaan, je wordt gewoon gebruikt vind ik, maar goed je moet het zelf weten natuurlijk. Ze kunnen jou er volgend jaar wel uitgooien...quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het staat nu al officieel op papier. Per ingang van ... er uit en ... er in.
Ik was niet echt verdacht op 'de slag' zeg maar.quote:
Hell yeahquote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef Edwinuss het volgende:
ik wil loon! Morgen dus.
True.quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef Kickmaster het volgende:
Hoe laat gaan ze dat loon storten dan? Staat nu nog niets op
dunno. Toch, voor zover ik weet, welquote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef eriksd het volgende:
zit die winstuitkering er nou bij?
Klopt, ook 8 zelfscan kassa's. Maar zoals PJH al zegt, er wordt echt té weinig gebruik van gemaakt, op hoogtepunten maar 30% van de totale transacties ofzo, dus dat is niet echt veel. En dat van die 2 extra kassa's erbij zeggen ze ook al een tijdje, dus denk niet dat ze dat voor de kerst gaan redden.quote:Op zondag 9 december 2007 14:19 schreef PJH het volgende:
[..]
Ook 8, dacht ik. Maar er wordt veel te weinig gebruik van gemaakt, waardoor er bij de zelfscan bijna niemand is en bij de kassa's dus gigantische rijen. Ik hoorde al dat er binnenkort 1 of 2 kassa's bij worden gezet en wat zelfscanpalen weg worden gehaald (victorie!). Hopelijk nog voor de kerst, aangezien ze vorig jaar met kerst de deuren moesten sluiten omdat de winkel te vol was...
Ik zag ze al staanquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef kmaestro het volgende:
1230
Deze week ook de kerstpakketten
Had ik dat maar.quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb normaal ongeveer 300 euro, nu 700 precies
Moeten jullie trouwens ook allemaal de zondag voor kerst werken? Ik moet van 7:30 tot 17:00 dan.. dat word ook lekker 200% trekken.
11:00 - 19:00quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Ace1 het volgende:
Moeten jullie trouwens ook allemaal de zondag voor kerst werken? Ik moet van 7:30 tot 17:00 dan.. dat word ook lekker 200% trekken.
Ohja je hebt gelijk, ik dacht dat het 85% van 3 maanden salaris wasquote:Op maandag 10 december 2007 20:57 schreef -Sum- het volgende:
aan simsfan: als je rond de 200 verdiend, is het toch ook logisch dat je niet meer dan 200 aan winstuitkering hebt? als je vorig jaar meer had, zal je toen wel een hoger gemiddeld maandsalaris hebben gekregen! het is tenslotte 85% van je maandsalaris dus dan kan je nooit 400 krijgen!
Hmmm, januari dan? Ik wil het namelijk niet missenquote:Op maandag 10 december 2007 20:57 schreef -Sum- het volgende:
+860 hier![]()
aan simsfan: als je rond de 200 verdiend, is het toch ook logisch dat je niet meer dan 200 aan winstuitkering hebt? als je vorig jaar meer had, zal je toen wel een hoger gemiddeld maandsalaris hebben gekregen! het is tenslotte 85% van je maandsalaris dus dan kan je nooit 400 krijgen!
en volgens mij slaat de personeelskorting rond deze tijd altijd een maandje over toch? vanwege de 13e maand enzo?
ik werk week 52 op za/zo, zo/ma, wo/do en do/vr nachtdiensten, 23-7uquote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Ace1 het volgende:
formaat bierkrat dit jaar als ik het goed zag. Pallets vol van die krengen.quote:
Ik weet niet zeker hoor, was van een afstandje. Dan nog weet ik de inhoud niet. Voorgaande jaren zaten er veel eigen merk dingetjes in die weinig voorstelde. Veel lucht, weinig inhoud.quote:
nee het zou met de normale telling in januari komen maar vanwege de 13e periode pas in februari weer denk ikquote:Op maandag 10 december 2007 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, januari dan? Ik wil het namelijk niet missen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:52 schreef kmaestro het volgende:
etuitje met wat etos-dingetjes.
Hmpft... Grote kans dat ik het niet krijg dan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee het zou met de normale telling in januari komen maar vanwege de 13e periode pas in februari weer denk ik
Ik heb gelukkig nooit een voorschot gehad. Bij mij schommelt mijn salaris vooral door overwerk. Weet zo uit mijn hooft niet meer hoeveel ik extra gewerkt heb die periode. Maar normaal zit ik tussen de 1800 en 2000 euro pm. Zat nu op 2800+, even tot vrijdag wachten op de salarisstroken. Onzin trouwens dat we zo lang moeten wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:57 schreef NJ het volgende:
800. Dat is iets meer dan een normaal salaris.
Hier is dus iets misgegaan. Waarschijnlijk is m'n voorschot niet van m'n ADV uren afgegaan, zoals beloofd..
als je in januari nog werkt, krijg je in februari daar toch nog loon over?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmpft... Grote kans dat ik het niet krijg dan...
Gemiddelde maandloonquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Monotomo het volgende:
Is de winstuitkering 85% van je contracturen of 85% van je gemiddelde maandloon? Ik werk namelijk nogal wat extra.
Ik normaal rond 200 nu maar 350quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Ace1 het volgende:
Verschil moet er zijn idd..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef PekingDuck het volgende:
Ik heb mn kerstpakket ook meegenomen, daarnet. Tsja, wat zal ik erover zeggen... bij IKEA kregen ze vorig jaar een iPod
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:56 schreef chatgek het volgende:
Was een zeer welkom salaris deze maand
wel jammer dat wij dit jaar die sterren niet hebben binnen gekregen!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma heeft vorige donderdag nog een fotootje getrokken![]()
[ afbeelding ]
Tiefus sterren!
succes volgende weekquote:Op donderdag 13 december 2007 10:11 schreef NJ het volgende:
Gisteren kwam er even 2 keer zoveel handel binnen als op een normale dag..
3700 colli weggevuld met twintig man en om kwart over tien stond ik buiten met een paar gespiegelde paden en alle displays gevuld..
Gisteren was, volgens de verwachting op winkelweb, de drukste dag van de periode. Het was gewoon enorm veel instuwing. Vier colli aan bakmix. Suikervak tot het randje vol. Een hele kar met DE en Perla koffie voor in het schap. Niet normaal hoe vol alles nu staat.quote:
quote:Snelkraak bij Albert Heijn Naaldwijk
Het filiaal van Albert Heijn in Naaldwijk is donderdagmorgen rond half 5 getroffen door snelkrakers. De daders hebben geprobeerd om met een heftruck de muur te doorbreken.
Dat gebeurde aan de achterzijde van het filiaal aan de kant van de doorgang naar het winkelgebied langs het gemeentehuis aan de Verdilaan.
Gealarmeerde agenten zagen aan de achterzijde van het pand een groot gat. Van de daders ontbrak ieder spoor. De shovel stond nog met draaiende motor en had doorverbonden draden.
Uit onderzoek bleek dat de dader(s) niet in de winkel zijn geweest. De politie onderzoekt de zaak.
Je krijgt niets (behalve je gewerkte uren dan) want Oudjaarsdag is geen feestdag.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Webgangster het volgende:
Iemand enig idee hoe dit zit ?
Ik normaal van 18-21 op maandgavond
Nu ga ik dus binenkort werken van 09-19 op die maandag dat we tot 19:00 open zijn, oudjaarsdag meen ik.
Hoe zit het met die uren die ik normaal werk ?
Krijg ik die die 3 uur kadeau of krijg ik maar 2 uur kadeau ?
Dat zijn mietjesurenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef Renesite het volgende:
Di 18e van 15tot18
Do 20e van 11 tot 18
Vr 21e van 9 tot 13
Za niet (!! )
Zo 23e van 14 tot 18 --> 21 uitbetaalde uren
Ma 24e van 9 tot 12
Do 27e hoor ik nog, kerstshit opruimen. Mijn voorstel was om al om 7 uur te beginnen om de paden iig al leeg te maken
Vr 28e van 10 tot 14
Za 29e van 9 tot 12
TjaHalve dagen... an-sich niet eens zo slecht.
De hele week in totaal...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Dat zijn mietjesuren
Hoezo 21 uitbetaalde uren die zondag?
Collega.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef UncleSam het volgende:
ik kom hiervoor van Konmar
Ach ik heb ook niet zoveel..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
De hele week in totaal...
Mietjesuren inderdaad!!! Ik wil ook wel meer
Tsssss!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:31 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook niet zoveel..
Zondag voor kerst: 08-17
Maandag voor kerst: 08-17
KERST
KERST
Donderdag na kerst: vrij
Vrijdag na kerst: 13-20
Zaterdag na kerst: 13-20
Dat is toch vreemd, als ik niet zou werken omdat hun zonodig eerder moeten sluiten, fluit ik gewoon naar me geld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je krijgt niets (behalve je gewerkte uren dan) want Oudjaarsdag is geen feestdag.
Zeik nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma heeft vorige donderdag nog een fotootje getrokken![]()
[ afbeelding ]
Tiefus sterren!
gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:39 schreef MewBie het volgende:
[..]
Zeik nietik heb 80meter aan guirlandes in m'n 1tje op gehangen
Oh..had ik niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
GATVERDAMME wat een ranzige zooi, die winegums uit dat kerstpakket. Niet normaal meer. Gifblauw en kikkergroen. Ze zijn zelfs doorzichtig. Je kan er wel van over je nek gaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag personeelsuitje met de top 5 AH To Go's
Doel er meer op dat ik ze niet zo ontzettend misselijk makend vondquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die zitten in dat kuipje wat lijkt op een mayonaise bakje.
Krijg je niet gewoon BCD als het je contracturen zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je krijgt niets (behalve je gewerkte uren dan) want Oudjaarsdag is geen feestdag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:54 schreef mvt het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon BCD als het je contracturen zijn?
Aangezien jij er niets aan kan doen dat zij dicht zijn.
4?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:48 schreef Renesite het volgende:
Rijen lang. Telefooncentrale 3 weken lang out the running. Echt super irritant! Als je onderling naar 1 van de 4 looptelefoons wilt bellen moet je 050******* bellen (het hoofdtelefoonnummer van de buitenlijn) en maar hopen dat je de goede hebt aangezien doorverbinden ook niet meer gaatOmroepsysteem naar zijn gootje. Een box dood. Veulste veul mensen. Kerstmarkt buiten. allemaal zieke mensen. Iemand niet geregeld op zuivel waardoor ik steeds paradeerde tussen kassa > counter > zuivel > kassa > counter > zuivel. Tegenwoordig word er gewerkt met halve uren om de besparing ofzo
Anyway. De een was om half 2 vrij, de ander om 2 uur, dan weer half 3 etc etc etc
Een meisje was al 10 min te laat overgenomen, de ander om 5 over. Ik ook om 5/10 over 5...
Als dit de voorbode voor kerst is mag ik zooo enorm blij zijn dat ik maar halve dagen moet
Jep,quote:
Whehehe. Vier stuks.quote:Op zondag 16 december 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep,
Groente
Houdbaar
SM
ASM
En misschien nog eentje
Verder heeft deli brood kaas kassa + 9 andere kassa's opleidingshok, telkantoor, kantine, 3 kantoren allemaal een vaste telefoon die niet met de buitenlijn kan communiceren zonder 'naar buiten' te moeten bellen (dus een 0 ervoor draaien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |