AH kauwgum?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef UncleSam het volgende:
Veel recalls de laatste tijd zeg!
Tijd geleden Unox Siz, paar dagen geleden dat speelgoed, en vandaag AH kauwgom en worstjes.
En vergeet de eurotjopper mayonaise niet!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef UncleSam het volgende:
Veel recalls de laatste tijd zeg!
Tijd geleden Unox Siz, paar dagen geleden dat speelgoed, en vandaag AH kauwgom en worstjes.
Die 3packsquote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH kauwgum?
Ik heb aan 1 persoon 12 zakjes verkocht
Is het niet bij alle contracten zo dat je de huidige periode afmaakt + 1 volle periode?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef Angelob het volgende:
Hoe lang is de opzegtermijn van het contract voor vakkenvullers? 4 weken?
Alvast bedankt,
Angelo
85procentosquote:Op donderdag 29 november 2007 14:24 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik tot 7 December vakantie heb, wil ik iets vragen:
- Weet iemand hoeveel de winstdeling dit jaar is?
Hmmmm, dat is week 50 toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:42 schreef PekingDuck het volgende:
OMG... ik sta in de week voor kerst 37 uur ingepland, terwijl ik ook gewoon nog 25 uur naar school moet
Oke thxquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef Renesite het volgende:
WEBGANGSTER WOU TOCH DE NIEUWE OP DOEN? IK VIND HET BEST
week 51quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm, dat is week 50 toch niet?
Hmm, wij zijn met de planningen pas bij week 51quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef mvt het volgende:
[..]
week 51
Kerst zelf valt in week 52. Heb dan zelf nachtdienst. Maar eens kijken hoe dat gaat uitvallen.
Get used to itquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef PJH het volgende:
Laatste dag filiaal 1179! Ik word nu al gebeld door mijn nieuwe filiaal of ik extra kan gaan komen om de planning te vullen. Gaat goed
Ik hoorde gister dat ik 1 januari benoemd wordquote:Op donderdag 29 november 2007 12:06 schreef PekingDuck het volgende:
'mvt' omgekeerd, m = p
Ik ben nu trouwens ook officieel in de race om teamleider te worden![]()
Je krijgt wel winstuitkering, maar volgens mij niet de volle 85%.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef mandylovesandy1204 het volgende:
Halllo,
Nou ik heb al 2,5 jaar bij AH gewerkt.
En ben nu officieel weer sinds 10-09-2007 in dienst.Heb ik nu recht op winstuitkering???Iemand enig idee?
Tis wel lekker die 85%
Alvast bedankt
groetjes
Nog niet eens de kerstweek ingeplanned? Er moet toch al een flink idee zijn hoeveel mensen er moeten zijn enzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, wij zijn met de planningen pas bij week 51
als die 2,5 jaar niet (gedeeltelijk) in 2007 was, krijg je dus alleen winstuitkering vanaf 10 september. dus zeg maar 85% van je gemiddelde loon en denk daar dan weer een kwart van of iets minder omdat je nog geen volle 3 maanden in dienst bent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef mandylovesandy1204 het volgende:
Halllo,
Nou ik heb al 2,5 jaar bij AH gewerkt.
En ben nu officieel weer sinds 10-09-2007 in dienst.Heb ik nu recht op winstuitkering???Iemand enig idee?
Tis wel lekker die 85%
Alvast bedankt
groetjes
Inderdaad, enig idee wat ze gaan kosten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef UncleSam het volgende:
Hè hè eindelijk, vanaf maandag verkopen we weer 1.5 liter Coca Cola!
ik hoorde het op de radio jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef UncleSam het volgende:
Hè hè eindelijk, vanaf maandag verkopen we weer 1.5 liter Coca Cola!
Jep, dat komt ook wel goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:57 schreef mvt het volgende:
[..]
Nog niet eens de kerstweek ingeplanned? Er moet toch al een flink idee zijn hoeveel mensen er moeten zijn enzo?
Die coupons doen het bij mij wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 07:09 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook zo veel last met die coupons van de Allerhande deze maand? Vooral de Dash.. Praktisch het enige wat ik aan het doen ben bij de klantenservice aangezien bijna niks scant.
En wat een gigantische drukte de afgelopen paar dagen, en vandaag komt Sinterklaas ook schoentjes vullen bij ons..Ben benieuwd,
Bij ons doen die coupons het ook niet helemaal goed geloof ik, bij de zelfscan in ieder geval niet, want daar kunnen er op de een of andere vage manier geen 2 tegelijk gescand worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 07:09 schreef GotC het volgende:
Hebben jullie ook zo veel last met die coupons van de Allerhande deze maand? Vooral de Dash.. Praktisch het enige wat ik aan het doen ben bij de klantenservice aangezien bijna niks scant.
En wat een gigantische drukte de afgelopen paar dagen, en vandaag komt Sinterklaas ook schoentjes vullen bij ons..Ben benieuwd,
Mooi, de Nutella is Het Grote Misgrijp Product van de dag if you ask mequote:Op zaterdag 1 december 2007 10:30 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Bij ons doen die coupons het ook niet helemaal goed geloof ik, bij de zelfscan in ieder geval niet, want daar kunnen er op de een of andere vage manier geen 2 tegelijk gescand worden.
En dan heb je van die mensen die de verkeerde producten pakken voor die coupon.
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Whizzkith het volgende:
85% van je gemiddelde loon?Nice. En dat kreeg je dit jaar toch in 3 maanden uitgekeerd? Iemand weet hoe dat precies zit?
nee dat is dit jaar later, pas in meiquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.
Bij periode 13 krijg je een herberekening.
Begin 2008 krijg je de rest als de resultaten van AH over 2007 bekend zijn.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij je komende loon zit 85% van je gemiddelde periodesalaris.
Bij periode 13 krijg je een herberekening.
Begin 2008 krijg je de rest als de resultaten van AH over 2007 bekend zijn.
Bij ons de Sun tabletten, terrible! Want er staat 1 soort bij die NIET voor die actie geldt, en wat doen alle klanten? Vrolijk die pakken, en dan komen zeurenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi, de Nutella is Het Grote Misgrijp Product van de dag if you ask me. Alles behalve de 750 gram pakken mensen. Maar bij ons is het vrijwel onmogelijk om die coupons te scannen, alhoewel toen ik effe achter de kassa ging zitten was er niks aan de hand
Enn thank god dat Sinterklaas bij ons de schoenen komt vullenScheelt ons gigantisch veel werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |