Bestellen via albert.nl.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond beef vindaloo, lekker pittig gesudderd rundvlees met kikkererwten en spinazie (kliekje uit de diepvries). Eigenlijk heb ik nu wel trek in een tosti, maar dat betekent dat ik naar buiten moet om kaas te halen.... Dilemma
Ahhh dat vind ik altijd zo relaxed 's middags warm eten. In de zomervakantie veel gedaan ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben om 12 uur al warm gegeten, manlief heeft middagdienst.
Bami gemaakt en hij was lekker moet ik zeggen.
Of ze m'n plakjes kaas even komen brengen, jaquote:
dat klinkt goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:48 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Nu thee met een stukje gevulde speculaas
Vanavond pitabroodjes met zelfgemaakte tzatziki, geroosterde paprika, merguezworstjes en gegrilde aardappelpartjes met rozemarijn
Oh, en als toetje baklava.
Hartstikke lekker gegeten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanaaf bij Taberna Dushi eten: http://www.tabernadushi.nl/
Door jou geinspireerd heb ik een poging ondernomen zelf pinda's te marineren en roosteren. Nog niet helemaal gelukt, ze zijn te plakkerig. Ik moet het procede nog perfectionerenquote:
Je hebt négen chocoladeletters opgegeten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:12 schreef minilotje het volgende:
Mwuh, ik zou wegens alleen thuis zijn vanavond eigenlijk aan de slag gaan met Beef Vindaloo, maar ik heb écht, écht, écht geen zin om de deur uit te gaan.
Dus in plaats daarvan een eenpersoonsrestje uit de vriezer: ravioli met vleesvulling in een zelfgemaakte saus van pomodori en bieslook. Met een schep jonge kaas in de oven geschoven en hmmmm.![]()
Reeds bereide pasta ruikt eenmaal ontdooit altijd een beetje merkwaardig, maar smaakt wel gewoon goed!
Verder zijn alle chocoladeletters op. Alle.. negen. Dus heb ik bij wijze van zoetigheid-als-toetje mijn vinger een paar keer in de strooppot gestoken.
Ik hou ontzettend van koken en bakken en knuitselen in de keuken, maar ik vrees dat ik er nogal luie, studentige kookgewoontes op na zou houden als ik in mijn eentje woonde.
Morgen weer gewoon lekker kip roosteren voor mijn lief.
In drie-en-halve dag wel hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt négen chocoladeletters opgegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |