85-90 euro; op www.dehogeveluwe.nlquote:
Juiste link is http://www.hogeveluwe.nl/quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef SHE het volgende:
[..]
85-90 euro; op www.dehogeveluwe.nl
Kijk onder wildbraad.
Let wel; ze worden natuurlijk niet op bestelling afgeschoten, dus je kunt het niet op een bepaald tijdstip laten bezorgen.
Fijn toch, kinderen die gewoon dit soort dingen lusten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef Tezz het volgende:
Vanavond op speciaal verzoek van mijn dochter: het zonnebordje (en dat heeft dan meer te maken met de manier van opdienen).
Ik heb mijn dochter al van begin af aan betrokken bij mijn kook-hobby: vanaf de allereerste vaste voeding die ze mocht hebben at ze met de pot mee (weliswaar wat minder gekruid en iets fijn geprakt, maar toch...). En sinds ze kan staan bakken we koekjes en sinds ze naar school gaat mag ze meehelpen met koken. Vooral ook proeven hoort daarbij!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:25 schreef minilotje het volgende:
[..]
Fijn toch, kinderen die gewoon dit soort dingen lusten.![]()
Zo wil ik het later ook wel!
OT: brokjes koffieboon door mijn hele mond. *peuter*
Ik vind het idee van om en om balletjes en tomaatjes echt ontzettend leuk; ik denk dat meneer ColdFeet zo blij is als een kind als ik m dat voorzetquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:25 schreef minilotje het volgende:
[..]
Fijn toch, kinderen die gewoon dit soort dingen lusten.![]()
Zo wil ik het later ook wel!
OT: brokjes koffieboon door mijn hele mond. *peuter*
Hahahaha ja het werkte hier ook voor meneer Tezz!!!!!!! Het receptje is ooit op tv geweest bij Aperativo en hoewel ik niet meer precies weet wat ze er daar allemaal bij deden, de presentatie heb ik altijd onthouden!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het idee van om en om balletjes en tomaatjes echt ontzettend leuk; ik denk dat meneer ColdFeet zo blij is als een kind als ik m dat voorzet
Lotquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef minilotje het volgende:
[..]
Juiste link is http://www.hogeveluwe.nl/
Wat geweldig, zo'n wildpakket!Heb je zwijn of hert besteld?
Ikzelf ga strakjes eten met mijn ouders in een dorpsrestaurantje. Afgaande op de online kaart wordt het mosterdsoep en misschien maar eens fazant, want dat heb ik nog nooit gegeten. Wat vinden jullie van fazant?
Ik heb geen tijd gehad om te lunchen vandaag en we schuiven daar pas om half negen aan dus heb ik net wat stukjes oude kaas met matzes op, en knabbel ik nu op met chocolade omhulde koffiebonen uit de natuurwinkel.
Same here, hij was weer heerlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
boerenkool met wurst
het was echt verrukkelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef DarkElf het volgende:
Daar is niks mis mee, mits goed gekeukeniert zeg maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:21 schreef Xennia het volgende:
Ik heb gekookte aardappels, erwten en wortels uit blik en een keiharde slavink gegeten op het werk. Zo fantasieloos. Blij dat ik morgen weer thuis eet.
Gefeliciteerd popo !!!wanneer zijn jullie uitgerekend?quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
We zijn vanavond uit eten geweest. Op z'n Amerikaans uiteraard.
Ik had gegrilde chicken wings en de zwangere huismus had een salade met een steak sirlion. Was best goed.
WTF, zo'n avontuurlijke kok als jij houdt niet van vis?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:55 schreef KrnKje het volgende:
Voor het eerst vis in mijn keuken![]()
Op de markt een zonnevisje gehaald... Of ik een kilo wilde, handig voor in de vriezer... Sorry, ik probeer eerst deze wel...
Met gewokte chitaken, canterellen en kastanje champs zal het vast wel smaken...![]()
Ben erg benieuwd.
Ik denk dat het komt doordat m'n ouders vegatiers zijn, waardoor ik dus opgegroeid ben met voornamelijk vegetarisch eten. Denk dat ik de stap naar vis maar eens langzaam ga maken...quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF, zo'n avontuurlijke kok als jij houdt niet van vis?![]()
Hier een lekker stukkie gevulde speculaas.
oh, ménquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:23 schreef Xennia het volgende:
Een warme oliebol!
Oeh zonnevis, ik hou niet zo erg van vis maar dit vind ik een heerlijk visje, boterzacht en heel neutraal van smaak.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:55 schreef KrnKje het volgende:
Voor het eerst vis in mijn keuken![]()
Op de markt een zonnevisje gehaald... Of ik een kilo wilde, handig voor in de vriezer... Sorry, ik probeer eerst deze wel...
Met gewokte chitaken, canterellen en kastanje champs zal het vast wel smaken...![]()
Ben erg benieuwd.
Zonnevis heb ik ook al ooit voorgeschoteld gekregen toen ik mee te eten gevraagd was op de TU/e in de University Club('t echt restaurant daarzo), ik heb alleen de gamba's van t voorgerecht laten liggen, de rest netjes opgegeten... En t smaakte prima...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh zonnevis, ik hou niet zo erg van vis maar dit vind ik een heerlijk visje, boterzacht en heel neutraal van smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |