Ja, het voorverwarmen van de oven duurde al 15 minuten en uiteindelijk moesten de ragoutbroodjes er ook bijna 30 minuten in, voordat ze mijn goedkeuring, qua kleur, hadden.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:42 schreef golfer het volgende:
De ragoutbroodjes zijn klaar. Even uit de oven halen.
wat klinkt dat strengquote:Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het voorverwarmen van de oven duurde al 15 minuten en uiteindelijk moesten de ragoutbroodjes er ook bijna 30 minuten in, voordat ze mijn goedkeuring, qua kleur, hadden.
Er kan er maar 1 de baas in de keuken zijn, ja.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de baas in de keuken zijn, ja.
Met verse pasta is het gewordenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:20 schreef golfer het volgende:
Straks basmati-rijst met een provinciaalse kip-groenteroerbakschotel van onze dorpspoelier.
Euh, het is een van de currypasta's van Patak. Normaal mak ik altijd de milde curry, maar ik daht, ik doe 's gek.... Vindaloo is hot, hot, hot.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met verse pasta is het geworden
Nu een sapje.
CF, Beef Vindaloo? Ik moet het even opzoeken hoor
Dat is de naam voor een op een speciale manier bakken van een pizza, maar dan weten we nog steeds niet wat voor een pizza het is geworden.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Calzone
Waar en wat kost dat?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Maarrrr; ik heb wel mijn wildpakket bij de hoge veluwe besteld. Ha!!
En die ga ik keihard koken!!! kapot maken!!! met veel rode wijn vermoorden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |