Wat doe je erin? Heb je een recept?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Stoofpotje met patatjes
Lees anders de stoofpotten-topics door ookquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat doe je erin? Heb je een recept?
* Mini_rulez is gek op stoofpotjes.
zoek jij soms verkering met Stereotomy, hij is toch de master van de 35% kortings-artikelenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu een halve kip/mango salade (35%)
da's toch wel de aller lekkerste hoor
Ooooh wat klinkt dat liefquote:Op woensdag 5 december 2007 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zoek jij soms verkering met Stereotomy, hij is toch de master van de 35% kortings-artikelen
Mmmm, gevuld met wat?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:28 schreef golfer het volgende:
Hele grote gevulde portobello's uit de oven.
Bleekselderij, gehakt, ui, kaas etc.quote:
He das wel een idee voor morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Bleekselderij, gehakt, ui, kaas etc.
Hey, wat een goed idee om dat met een thee-ei te doen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lees anders de stoofpotten-topics door ook, daardoor ben ik vorig jaar aan de stoofpotjes begonnen
![]()
Voor vanaaf heb ik het simpel gehouden. Mijn grote pan staat ook bij mijn vriend.![]()
Heb een knappe riblap van 3 en halve ons aangebraden, vlees uit de pan, daarin drie grofgesneden uien en een berg grofgehakte knoflook even gebakken, vlees er weer bij met genoeg rode wijn zodat het vlees onder de wijn stond.
Als de boel kookt 2 vleesbouillonblokjes erbij en wat aardappels in blokjes gesneden zodat de boel wat gaat binden.
Ohja ook nog kaneel en een thee-ei vol kruidnagelen en jeneverbessen in de pan gehangen.
Heeft in totaal zo'n 3 uur staan pruttelen, het vlees is boterzacht, valt helemaal uit elkaar en is vol van smaak
Heb ik ook uit het stoofpotten-topicquote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, wat een goed idee om dat met een thee-ei te doen.Ik doe ze er altijd los in, maar ineens op een kruidnagel bijten is niet echt tof. Thanks!
oehh klinkt lekker, zullen we daar mee beginnen als ik helemaal verkleumd aankom maandagquote:Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
Kamille-citroenthee, dat zag ik gisteren staan bij Simon Levelt. Benieuwd of het lekker is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |