Ik was vroeger ook verlegen, nooit aandacht van vrouwen enzo (althans, niet op DIE manier, was idd altijd de lieve vriend). De laddertheorie is idd erg zwart-wit, maar zooooo waar. Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden het roer gewoon compleet omgegooit, niet eens heel erg bewust. Ik merkte gewoon dat ik er ECHT sarcastisch van werd, dus dat je een soort van arrogant tegen (mooie) vrouwen gaat doen. Dan krijg je dus vanzelf een andere uitstraling. Een uitstraling van: het boeit me toch geen flikker wat je allemaal zegt :/.quote:Hahah, nice, zie het zo voor me.. denk niet dat ik dat kan though. Ben altijd veel te aardig/lief en wordt volgens mij al binnen drie seconden in een ontmoeting door de dame op haar rechterladder geplaatst. (Oke de laddertheorie is iets te zwart/wit maar er zit naar mijn ervaring zeker een lijn van waarheid in.)
Heel eerlijk: ja. Vrouwen vallen niet op lieve mannen, vrouwen vallen op klootzakken.quote:Vrouw versieren is gewoon stront zaaien over de mevrouw tot ze het leuk vind zeg je
Nee, niet alle vrouwen zijn stoephoeren. Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.quote:Zo kan je idd gemakkelijk weer de conclusie trekken dat alle vrouwen stoephoeren zijn
Een beetje van beide: ik ben "normaal" ook geen klootzak ofzo, maar een beetje teasen hou ik wel van. Ik denk dat je diep van binnen ook wel een beetje arrogant moet zijn. Arrogant is niet eens het juiste woord, ik zou het eerder zelfverzekerd noemen. En dat was ik vroegah ook niet, maar dat kan je dus ontwikkelen (blijkbaar).quote:Wat ik me dan afvraag is, ben je dan wel jezelf als je een meid op die manier versiert? Ik ben (veel te) aardig van mezelf, dus ik kan dan wel de klootzak uit gaan hangen om een meid proberen te versieren, maar mocht dat lukken dan zal toch een keer m'n ware aard bovenkomen en blijken dat ik helemaal niet zo stoer ben.
Is het iets in de trant van, als je eenmaal beet hebt, dan kan je jezelf zijn, of moet je het sowieso al een beetje in je hebben?
Ik heb het dan natuurlijk over een echte relatie, niet over scharrels ofzo.
Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef dawg het volgende:
OMFG. Je hebt dus niks geleerd TS. Les 1 is namelijk: handleidingen werken niet, nooit.
Dan had je 'm dus wel moeten lezen, want er staat ook in dat het niet bij iedere vrouw werkt, en niet voor ieder persoon werkt. Maar uit eigen ervaring kan ik je mede delen dat dit wel werkt voor +- 75% van de vrouwen. De overige 25% kom ik toch niet tegen, want dat zijn van die alto-hippies of onzekere types die nooit buiten komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga echt dat hele ding niet lezen
En wat bij de ene vrouw wel werkt, werkt bij de andere juist niet dus je verspilt je tijd
Gelukkig ben ik net even gaan scannen door die lap tekst... En die tips van jou leveren je volgens mij alleen maar klappen of of meisjes zonder zelf respect want ik ken niemand die zich zou zou laten behandelenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
[..]
Dan had je 'm dus wel moeten lezen, want er staat ook in dat het niet bij iedere vrouw werkt, en niet voor ieder persoon werkt. Maar uit eigen ervaring kan ik je mede delen dat dit wel werkt voor +- 75% van de vrouwen. De overige 25% kom ik toch niet tegen, want dat zijn van die alto-hippies of onzekere types die nooit buiten komen.
Dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Wees gewoon een leuke kerel. Dan maak je openingszin niet meer uit en heb je ook geen handleiding nodig
Als je 'm nu eens helemaal leest en niet scant, hoef je geen conclusies te trekken die er niet zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net even gaan scannen door die lap tekst... En die tips van jou leveren je volgens mij alleen maar klappen of of meisjes zonder zelf respect want ik ken niemand die zich zou zou laten behandelen
Dat is eigenlijk een samenvatting van het hele topic: je moet iemand uitdagen. En dat kan je op 100 manieren doen, maar ik zeg alleen dat JUIST zelfverzekerde en arrogante vrouwen (lees: vaak mooie vrouwen) wat meer uitgedaagd moeten worden om ze arrogant-af te krijgen.quote:Maar iedereen wil uitgedaagd worden, ik neem aan dat niemand zit te wachten op een relatie waarin de machtsverhoudingen heel scheef liggen (d.w.z. jij achter haar aanlopen, of andersom).
Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie, maar als een man al gelijk de eikel uithangt denk ik alleen "Rot eens op, eikel"quote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Plague het volgende:
[..]
Als je 'm nu eens helemaal leest en niet scant, hoef je geen conclusies te trekken die er niet zijn.Het werkt in verschillende nuances voor iedere vrouw. Ik wil dit stukje er nog even uitlichten, misschien wordt dan duidelijk.
[..]
Dat is eigenlijk een samenvatting van het hele topic: je moet iemand uitdagen. En dat kan je op 100 manieren doen, maar ik zeg alleen dat JUIST zelfverzekerde en arrogante vrouwen (lees: vaak mooie vrouwen) wat meer uitgedaagd moeten worden om ze arrogant-af te krijgen.Dat is eigenlijk de hele clue.
Openingszin maakt idd geen flikker uit. Ik begin vaak gewoon met "Hoi!" en dan zie je vanzelf wel of ze ook maar enigzins open staan voor een gesprek. Zo niet, dan begin ik toch een gesprek, maar dat ben ik...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Wees gewoon een leuke kerel. Dan maak je openingszin niet meer uit en heb je ook geen handleiding nodig
Met dat uitdagen en op gelijke voet staan ben ik het eens, maar ook dat jij het verkeerd aanpakt (en ja ik heb het ondertussen al gelezen)quote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Plague het volgende:
[..]
Als je 'm nu eens helemaal leest en niet scant, hoef je geen conclusies te trekken die er niet zijn.Het werkt in verschillende nuances voor iedere vrouw. Ik wil dit stukje er nog even uitlichten, misschien wordt dan duidelijk.
[..]
Dat is eigenlijk een samenvatting van het hele topic: je moet iemand uitdagen. En dat kan je op 100 manieren doen, maar ik zeg alleen dat JUIST zelfverzekerde en arrogante vrouwen (lees: vaak mooie vrouwen) wat meer uitgedaagd moeten worden om ze arrogant-af te krijgen.Dat is eigenlijk de hele clue.
Idd!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie, maar als een man al gelijk de eikel uithangt denk ik alleen "Rot eens op, eikel"
*Heeft fotoboek gechecked* Nee hoor, je bent absoluut mooi genoeg voor mijn theorie (hooguit wat oud voor mijquote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie, maar als een man al gelijk de eikel uithangt denk ik alleen "Rot eens op, eikel"
Ik heb denk ik trouwens ook een andere definitie van "arrogante klootzak" als anderen denk ik: als een meisje mij met een lach op d'r gezicht uitmaakt voor arrogante klootzak, vind ik dat een complimentquote:Ik denk dat het het best werkt, ter voorbereiding op een vaste relatie zeg maar, om zegmaar "50% arroganter te zijn dan normaal". Jij past misschien niet bij een meisje/vrouw die valt op hele zelfverzekerde en bijna arrogante mannen, maar het maakt je vaak wel een stuk aantrekkelijker. Dit bedoel ik met dat de machtsverhoudingen goed moeten zijn. Als blijkt dat een meisje dat arrogante helemaal niet leuk vind, maar jou gewoon als persoon wel ziet zitten, hoef je echt niet de klootzak uit te hangen. Het lokt echter wel leuke reacties uit als je iets arroganter overkomt als wat die vrouw verwacht/gewend is.
Ik heb al een heel leuk en lief jonkiequote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef Plague het volgende:
[..]
*Heeft fotoboek gechecked* Nee hoor, je bent absoluut mooi genoeg voor mijn theorie (hooguit wat oud voor mij)
Ook wil ik dit stukje er nog even uit lichten, want ik merk dat veel mensen het allemaal veel te extreem vinden over komen. Misschien moet ik de openingspost herstructureren
[..]
Ik heb denk ik trouwens ook een andere definitie van "arrogante klootzak" als anderen denk ik: als een meisje mij met een lach op d'r gezicht uitmaakt voor arrogante klootzak, vind ik dat een complimentIk zie het niet gelijk als iets negatiefs. Het is gewoon een bepaalde mate van zelfverzekerdheid en dat straal je uit. Beetje mensen uitdagen en teasen, daar houdt iedereen van.
Maar ik wil dan ook geen lief aaridg meisjequote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Met dat uitdagen en op gelijke voet staan ben ik het eens, maar ook dat jij het verkeerd aanpakt (en ja ik heb het ondertussen al gelezen)
Als jij je als een botte lul opstelt krijg je echt geen lief aardig meisje er voor terug hoor
En meisjes die zich zo laten afkatten zou ik zelf nooit willenOnzeker en geen zelfrespect
Wederom dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al een heel leuk en lief jonkie
En ik vind arrogantie iets misplaatst - het geeft aan dat je je beter voelt dan de anderen naar mijn gevoel. Zelfverzekerdheid is iets anders - je mag best vertrouwen in jezelf hebben, maar doe dat door anderen ook in hun waarde te laten
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Nouja, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, als iemand een keer wat tips wil en een avondje mee wil stappen hoor ik 't welIk woon in Utrecht.
Dat kan je inderdaad doen. Maar soms zie je een meisje dat je leuker vind dan normaal, en dan zou het toch fijn zijn als het niet zo random zou zijn, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef fathank het volgende:
Gewoon in de kroeg een of ander stompzinnig gesprek beginnen, en je ziet vanzelf wel waar het eindigt. Niet gelukt? volgende keer beter.
Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Deliah het volgende:
Waarom worden mensen die gewoon geen zin hebben in praten met andere mensen (te vermoeiend) gelijk voor arrogant uitgemaakt?
Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:03 schreef Plague het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.
Ik vind het echter wel een vreemde gedachtengang... Je gaat uit, en hebt geen zin om met anderen te praten? Ga dan niet uit ofzo...Daarnaast vraag ik me af wat er vermoeiend is aan praten.
Ah wacht, je bent een man. In dat geval heb ik er persoonlijk geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.
Ik heb het gelezen, en ik vind het een load of crap.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
Precies en dat heb je of dat heb je niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:43 schreef Plague het volgende:
Het gaat erom dat je het met een zekere charme brengt.
Waarom vraag je dat hierquote:Op woensdag 28 november 2007 18:59 schreef henkzijlstra het volgende:
Misschien een stomme vraag...
Maar vrouwen die (ahum...) achter het raam werken. Kunnen die ook verliefd worden of zich aangetrokken voelen tot een 'klant'?
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef zhe-devilll het volgende:ehm wat heb ik hier aan dan?
Is er ook een handig vrouwentopic in deze?Pliessssssssssssssss
En je bek houwe zekers?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.
Verder nog vragen?
Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.
Verder nog vragen?
Natuurlijk wel. Er is dan altijd wel een grappenmaker die aan je gaat vragen of je het naar je zin hebt. Of dat de man van je dromen gaat zijn is punt twee.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:42 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.
Als je wat wilt moet je de gelegenheid scheppen tot het aangaan van een gesprek, bijvoorbeeld.
quote:Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....quote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En je bek houwe zekers?
LOL
oh is dat zo? oke....![]()
*verveel*
Dan zeg ik: hoe oud ben je? 15?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:
[..]
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....![]()
En dan schiet jij in de verdediging, want je BENT helemaal niet arrogant!!!111
En dan vraag ik waarom je dan niet gewoon lekker feest aan 't vieren bent?
En dan zeg jij dat het net uit is met je vriendje, en dat je daarom niet zo vrolijk bent, en of ik nu op wil rotten...
En dan zeg ik dat ik toch veel leuker ben dan je vriendje, en dat we vanavond gewoon keiharde goedmaaksex gaan hebben, omdat je inmiddels toch wel boos op mij bent.
quote:alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
Dat heeft hij gewoon van Theo Maassen of Hans Teeuwen, een van die 2.quote:
Als je dit goed kan, is dat alles wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Paar tips:
1) ....zo van: ik ben de prijs, jij niet.
Draait het nu allemaal om sex???quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:
[..]
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....![]()
En dan zeg jij dat het net uit is met je vriendje, en dat je daarom niet zo vrolijk bent, en of ik nu op wil rotten...
En dan zeg ik dat ik toch veel leuker ben dan je vriendje, en dat we vanavond gewoon keiharde goedmaaksex gaan hebben, omdat je inmiddels toch wel boos op mij bent.
Zie je Deliah, er is _altijd_ zo'n grappenmaker.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het leukste stuk : cocky-funny haar shittests doorstaan....quote:Op donderdag 29 november 2007 06:28 schreef SuperMocio het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan van die gesprekken met vrouwen waarbij je voortdurend bijdehand moet blijven om de conversatie gaande te houden? Dat het een soort wedstrijdje schuin uit de hoek komen wordt?
Volgens mij is TS niet wereldvreemd - de treurige waarheid is dat er massa's vrouwen zijn waar zijn truukjes bij werken. Dit zegt ook veel over het type vrouw waar het succes bij behaald wordt, maar als TS daar gelukkig van wordt: Godspeed to him.quote:Op donderdag 29 november 2007 04:08 schreef WillemThe5th het volgende:
Naar mijn mening is TS is beetje wereldvreemd of woont op de verkeerde plek en/of komt niet op de juiste plekken.
inderdaad, maar je hebt een date (gaat wat eten, biosje oid)... hoe zorg je dan dat JIJ de prijs bent en niet ZIJ? Tja dat is makkelijker gezegd dan gedaan..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen, er zit wel een kern van waarheid in wat je zegt maar dit werkt bij iedereen anders. Verder zaten er wel een paar aardige tips in, maar waar ik niet omheen kan is dit :
[..]
Als je dit goed kan, is dat alles wat je nodig hebt.
Als ik vrijgezel zou zijn zou ik hier op als volgt reageren:quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:
[..]
de bios is dan ook een instrument om tot elkaar te komen (A) DAarvoor of daarna gewoon even gezellig wat drinken in de kroeg en bij het 'afscheid' kan er wel gekust worden, ghehe!! In de bios is daar idd tja weinig ruimte voor want dan zit je allebei 'zou ik wél of niet'quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Reddiablo het volgende:
of is de prijs bij uit eten nemen dat men gewoon gevoed wordt.. of bij de bios de film?
ik zou een meid daar ook nooit op de 1e of de 2e date naar toenemen. Sowieso niet naar de bios. Dan wil je wat zeggen maar is de film weer boeiend. De halve/hele/whatevergedeelte zit je ook van... hmmm... ik wil haar aanraken. is dit een goed moment? hm nee.. nu dan?? hmm nee.. en dat heeft zij door.
Dat is natuurlijk geweldig makkelijk zeggen maar heel veel jochies hebben geen idee hoe ze een leuke kerel moeten zijn. Ik denk dat die dingen in de OP wel handig zijn als insipratiebron...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Je weet toch wanneer je jezelf een leuke kerel vind? Ga daar dan gewoon vanuitquote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geweldig makkelijk zeggen maar heel veel jochies hebben geen idee hoe ze een leuke kerel moeten zijn. Ik denk dat die dingen in de OP wel handig zijn als insipratiebron...
Ik denk dat heel veel jongeheren geen idee hebben of ze zelf een leuke vent zijn en of ze dat zelf vinden. Dat laten ze op jongere leeftijd (20-) nog wel eens afhangen van een ander -een mooie 'vrouw'- namelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je weet toch wanneer je jezelf een leuke kerel vind? Ga daar dan gewoon vanuit
Geloof het of niet maar er zijn vrij veel heren die in eerste instantie alleen maar willen zoenen/neuken. En als dat de doelstelling is maakt het geen reet uit of ze wel echt geïntereseerd is in de echte jij, zolang ze maar met je mee naar huis gaat.quote:En je wil toch een meisje die jou een leuke kerel vind om wie je echt bent en niet om domme tips die je kopieert van een ander
Ja maar dat is dus ook volgens mij meteen al het punt waarop het mis gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 12:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel jongeheren geen idee hebben of ze zelf een leuke vent zijn en of ze dat zelf vinden. Dat laten ze op jongere leeftijd (20-) nog wel eens afhangen van een ander -een mooie 'vrouw'- namelijk.
[..]
En alleen neuken kan iedereen, daar hoef je niet moeilijk voor te doen... Alleen in schatten wie in die kroeg net zo wanhopig isquote:Geloof het of niet maar er zijn vrij veel heren die in eerste instantie alleen maar willen zoenen/neuken. En als dat de doelstelling is maakt het geen reet uit of ze wel echt geïntereseerd is in de echte jij, zolang ze maar met je mee naar huis gaat.
Die seduction sites gaan maar van één ding uit. Als je echt een relatie op wilt bouwen heb je er geen reet aan en kun je inderdaad maar beter gewoon jezelf zijn...
Zoals je zelf ws. ook wel weet is "jezelf leren kennen" een proces dat een aantal jaren duurt. Wat tips voor de onzekere puberjaren zijn dus nooit wegquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus ook volgens mij meteen al het punt waarop het mis gaat
Leer eerst jezelf maar eens kennen als dat ook is wat je van anderen wil
True. Maar nogmaals, het gaat hier toch vooral om jonge jochies (denk ik) en die zijn zo met zichzelf bezig dat wanhopigheid inschatten niet heel erg hoog op de agenda staat..quote:En alleen neuken kan iedereen, daar hoef je niet moeilijk voor te doen... Alleen in schatten wie in die kroeg net zo wanhopig is
Je hebt gelijk, misschien schat ik mannen te hoog inquote:Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zoals je zelf ws. ook wel weet is "jezelf leren kennen" een proces dat een aantal jaren duurt. Wat tips voor de onzekere puberjaren zijn dus nooit weg
[..]
True. Maar nogmaals, het gaat hier toch vooral om jonge jochies (denk ik) en die zijn zo met zichzelf bezig dat wanhopigheid inschatten niet heel erg hoog op de agenda staat..
Dat doen alle vrouwen systematisch, ongeacht leeftijdquote:Op donderdag 29 november 2007 12:34 schreef liefie_ het volgende:
Je hebt gelijk, misschien schat ik mannen te hoog in
quote:Dit soort dingen kunnen misschien werken als je 15 bent... Daarna verwacht ik toch wel wat meer van een vent
tip 1: nooit zoveel smileys in je verhaal gebruiken of je moet op zoek zijn naar 12 jarige meisjesquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Gezien het grote aantal "Hoe versier ik vrouwen?" en "Hoe leg ik contact met vrouwen?"-topics die ik hier regelmatig voorbij zie komen, is er volgens mij een grote maatschappelijke behoefte aan een mooi topic met tips en trucs.
Ik heb onderstaande eerder op een ander forum gepost en bediscussieerd, en daaruit bleek dat het toch wel aardig gewaardeerd werd.
Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labielBen op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20
)
Oh, en DE tip om mooie vrouwen te versieren: gewoon de arrogante lul uithangen, tot het moment dat ze dat zelf niet meer zijn, daarna kan je gewoon leuk doen. Ik had ook een erg fijne pick-up line toen ik d'r tegen kwam (ze heeft 't er nog steeds over):
*oogcontact*, ik stap er vervolgens op af:
Ik: Hoi, blijf je me nou aankijken steeds? :/ *insert arrogante kut blik*
Zij: Eeeh... ja...? :$
Ik: Hoe oud ben jij joh? (dacht dat ze een jaar of 22-23 was)
Zij: 26
Ik: JezusSta ik hier een beetje met mijn moeder te lullen joh! Rot eens op
*Insert sarcastische blik, met grote grijns op gezicht*
Zij: OOooooooohhHhooohohhooooo!!!!!!11111
Vervolgens ben ik weg gelopen met nog wat veelbetekenend oogcontact, tot ik d'r aan 't eind van de avond weer tegen kwam. Toen werd 't een leuk gesprek
Post 2
[..]
Ik was vroeger ook verlegen, nooit aandacht van vrouwen enzo (althans, niet op DIE manier, was idd altijd de lieve vriend). De laddertheorie is idd erg zwart-wit, maar zooooo waar. Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden het roer gewoon compleet omgegooit, niet eens heel erg bewust. Ik merkte gewoon dat ik er ECHT sarcastisch van werd, dus dat je een soort van arrogant tegen (mooie) vrouwen gaat doen. Dan krijg je dus vanzelf een andere uitstraling. Een uitstraling van: het boeit me toch geen flikker wat je allemaal zegt :/.
En ja, verplichte kost voor iedere man die niet "aan de vrouw geraakt" is natuurlijk Bristollair.com. Ik heb er een boel gelezen. Niet eens zo zeer voor het beter worden in oppikken van vrouwen, maar ik vond het simpelweg interessante stof: de psychologie achter versieren en vrouwen. Als je het gelezen hebt, ga je gewoon dingen uitproberen. Je moet het allemaal met een korrel zout nemen, en in het begin heb je zoiets van: jaja, wat een praatjes allemaal door van die doorgewinterde players, maar je ontwikkeld vanzelf voor jezelf een methode die werkt, wat waarschijnlijk een combinatie is van al die verhalen die daar staan. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en bij mij werkt de zogenaamde "cocky/funny"-methode erg goed: arrogant doen, maar op een leuke manier.
Na veel, heel veel oefenen (lees: 3-4 keer per week uitgaan, 1,5 jaar lang), heb ik "het trucje" aardig onder de knie. Want dat is het, een trucje. Het is een combinatie van uitstraling en een leuk babbeltje ontwikkelen. In het begin gaat het vaak fout, en word je raar aangekeken, maar na een tijdje merk je dat bepaalde dingen werken, en dat je begint te "scoren". Daardoor krijg je weer meer zelfvertrouwen, waardoor je meer dingen durft en spontaner overkomt.
Paar tips:
1) Begin niet gelijk bij de mooiste vrouwen in de zaal, die zijn vaak veel eerder geneigd je af te wijzen als ook IETS aan je ze niet zint. Daar moet je leren omheen werken met een houding (zo van: ik ben de prijs, jij niet).
2) Ben niet bang een blauwtje te lopen: als het niet klikt, klikt het niet, jammer, volgende. Ik sluit dan (tegenwoordig) vaak maar af met iets dat je beide al weet: "Hey, het klikt wel lekker he?" Dan krijg je terug: "Nee, niet echt he?" en zeg je, afhankelijk of je d'r te vriend wil houden of niet, een van de volgende dingen: "Doei", en vervolgens loop je weg (das aardig) of "Ga 's weg"
(Minder aardig, maar wel leuk soms, als ze gewoon downright arrogant blijven)
3) Bied pas een drankje aan als je gewoon een leuk gesprek hebt. Ik ben niet te lullig om vrouwen een drankje aan te bieden, maar er zijn vrouwen die gewoon alleen uit zijn op gratis drank. Als ze binnen 5 minuten zeggen: hey, ik heb dorstzeg je simpelweg: Oh, lekker, neem voor mij ook wat mee! Soms doen ze dat, dan zien ze je wel zitten. Doen ze 't niet, weet je genoeg en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.
4) Laat nooit merken dat je onder de indruk bent van een vrouw. Dat plaatst je in de positie dat de vrouw denkt boven jou te staan, waarna je op de verkeerde ladder terrecht komt. Dan ben je dus niet meer aantrekkelijk, maar wel lief. M.a.w. dan komen ze hun hart bij je uitstorten als 't slecht gaat met hun vriendje, maar blijf jij het eeuwige uithuil-vriendje.
5) Wees eerlijk en jezelf: ga niet lopen liegen over wat je doet in 't dagelijks leven, of jezelf mooier neerzetten als het in werkelijkheid is. Daarmee val je door de mand. Als ze vragen wat ik doe, vertel ik dat gewoon, en als je merkt dat ze zoiets hebben van: oh, ehm... saai... Dan maak je d'r gewoon een soort grapje van. Iets als: "Tja, ik ben gewoon een enorme nerd, dat zie je toch?" 9 van de 10 keer denken ze dan van: "Ohja, dat is idd het stereotype van wat jij doet, maar jij bent dus toch wel leuk, blijkbaar". (dit heeft ook weer met tip 4 temaken).
Nouja, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, als iemand een keer wat tips wil en een avondje mee wil stappen hoor ik 't welIk woon in Utrecht.
Post 3
[..]
Heel eerlijk: ja. Vrouwen vallen niet op lieve mannen, vrouwen vallen op klootzakken.
[..]
Nee, niet alle vrouwen zijn stoephoeren. Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
Toevoeging op voorgaande verhaal:
Dit werkt perfect voor scharrels en one-night-stands. Voor vaste relaties is natuurlijk (op termijn) een andere aanpak vereist: wanneer je eenmaal op een goed niveau zit qua "machtsverhouding", ben je gewoon aardig. Maar iedereen wil uitgedaagd worden, ik neem aan dat niemand zit te wachten op een relatie waarin de machtsverhoudingen heel scheef liggen (d.w.z. jij achter haar aanlopen, of andersom). Je moet altijd wel iets van spanning houden door te doen alsof jij de prijs bent en niet zij. (En ja, doen alsof ja, wat misschien niet helemaal klopt met tip 5, maar dat komt omdat je natuurlijk ondertussen gewoon gek op je meisje bent)
Post 4
[..]
Een beetje van beide: ik ben "normaal" ook geen klootzak ofzo, maar een beetje teasen hou ik wel van. Ik denk dat je diep van binnen ook wel een beetje arrogant moet zijn. Arrogant is niet eens het juiste woord, ik zou het eerder zelfverzekerd noemen. En dat was ik vroegah ook niet, maar dat kan je dus ontwikkelen (blijkbaar).
Ik denk dat iedereen hier bij zijn vrienden gewoon zichzelf is: zelfverzekerd en lekker grappen maken met elkaar, af en toe een beetje elkaar in de zeik nemen. Correct?
Waarom zou dat bij vrouwen dan ineens zo anders moeten zijn? Vrouwen houden van mannen die zelfvertrouwen uitstralen, maar op een of andere manier hebben vrouwen de negatieve invloed op mannen dat ze ineens weer een klein kindje worden als er een vrouw tegenover je staat. Hoe mooier die vrouw is, hoe erger het effect. Hier moet je dus overheen zien te komen, door gewoon met veel vrouwen te praten, en na een tijdje merk je dat je eigenlijk gewoon een leuke gast bent!Dan straal je dat ook uit, en gaat je "game" vanzelf beter.
En zoals ik zei: het versier-trucje is gewoon een spel wat je speelt, en heeft verder niet veel temaken met hoe iets gaat als je elkaar vaker ziet. Het garandeert echter wel 1 ding, en dat is dat je niet gelijk op de verkeerde ladder terrecht komt. Want je bent niet lief, je bent een klootzak.
Toevoeging: ik denk dat het het best werkt, ter voorbereiding op een vaste relatie zeg maar, om zegmaar "50% arroganter te zijn dan normaal". Jij past misschien niet bij een meisje/vrouw die valt op hele zelfverzekerde en bijna arrogante mannen, maar het maakt je vaak wel een stuk aantrekkelijker. Dit bedoel ik met dat de machtsverhoudingen goed moeten zijn. Als blijkt dat een meisje dat arrogante helemaal niet leuk vind, maar jou gewoon als persoon wel ziet zitten, hoef je echt niet de klootzak uit te hangen. Het lokt echter wel leuke reacties uit als je iets arroganter overkomt als wat die vrouw verwacht/gewend is.
Oneensquote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie
Ik moest hardop lachen, bedanktquote:Bied pas een drankje aan als je gewoon een leuk gesprek hebt. Ik ben niet te lullig om vrouwen een drankje aan te bieden, maar er zijn vrouwen die gewoon alleen uit zijn op gratis drank. Als ze binnen 5 minuten zeggen: hey, ik heb dorst zeg je simpelweg: Oh, lekker, neem voor mij ook wat mee!
Ik vond deze van heel het stuk wel het meest lachwekkend eigenlijk, gewoon omdat het zulke onzekere mannetje praat is en hij er 'stoer' mee over wil komenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
4) Laat nooit merken dat je onder de indruk bent van een vrouw. Dat plaatst je in de positie dat de vrouw denkt boven jou te staan, waarna je op de verkeerde ladder terrecht komt. Dan ben je dus niet meer aantrekkelijk, maar wel lief. M.a.w. dan komen ze hun hart bij je uitstorten als 't slecht gaat met hun vriendje, maar blijf jij het eeuwige uithuil-vriendje.
dat hoort zo op fok hoor!quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Oftewel: als je gewoon een leuke vent bent, heb je deze shit niet nodig.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ik vind het een load of crap.
Als je gewoon normaal doet, humor hebt, en af en toe vrouwen wat plaagt kom je een heel eind (mits zelfzeker, in 99% vd gevallen). Heb je dat verhaal van jou niet voor nodig.
Zoals gezegd, 'arrogante lul' is wat voor verlegen types 'zelfverzekerd' betekent.quote:Oh, en DE tip om mooie vrouwen te versieren: gewoon de arrogante lul uithangen, tot het moment dat ze dat zelf niet meer zijn, daarna kan je gewoon leuk doen.
Daar is zelfvertrouwen voor nodig. De standaardinstelling van een onzeker, verlegen type is 'wow, wat ben JIJ cool!' - en dat is niet aantrekkelijk. Leer dus jezelf onder controle te houden; een ongeïnteresseerde beginhouding is een goed beginpunt.quote:Een uitstraling van: het boeit me toch geen flikker wat je allemaal zegt :/.
Betere illustratie had ik me niet kunnen wensen. Het is dus een kwestie van zelfvertrouwen en sociale vaardigheid opbouwen. Aantrekkelijke kenmerken, me dunkt.quote:Iedereen heeft zijn eigen stijl, en bij mij werkt de zogenaamde "cocky/funny"-methode erg goed: arrogant doen, maar op een leuke manier.
Na veel, heel veel oefenen (lees: 3-4 keer per week uitgaan, 1,5 jaar lang), heb ik "het trucje" aardig onder de knie. Want dat is het, een trucje. Het is een combinatie van uitstraling en een leuk babbeltje ontwikkelen. In het begin gaat het vaak fout, en word je raar aangekeken, maar na een tijdje merk je dat bepaalde dingen werken, en dat je begint te "scoren". Daardoor krijg je weer meer zelfvertrouwen, waardoor je meer dingen durft en spontaner overkomt.
Ander kaliber, deze opmerking, maar ook mijn theorie ondersteunend. Oefenen, oefenen, oefenen! Bouw dat zelfvertrouwen! Leer sociale vaardigheid! Dat háál je inderdaad niet uit een trucjesboek, dat leer je door te dóen.quote:Ben niet bang een blauwtje te lopen: als het niet klikt, klikt het niet, jammer, volgende.
Als je niet leuk bent kan geen handvest je redden hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef oddman het volgende:
handvesten te geven voor jongens die niet leuk zijn.
Verlegen als in:" ik durf niet naar je toe te komen" (dus niet echt verlegen), of verlegen als in: "zodra jij tegen me begint te praten komt er geen zinnig woord meer uit mijn strot"? Indien die laatste: hoe pak je dat in godsnaam aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val persoonlijk trouwens heel erg op verlegen mannen, dus voor mij is leuk niet gelijk aan zelfverzekerd
Beiden wel eens meegemaaktquote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Verlegen als in:" ik durf niet naar je toe te komen" (dus niet echt verlegen), of verlegen als in: "zodra jij tegen me begint te praten komt er geen zinnig woord meer uit mijn strot"? Indien die laatste: hoe pak je dat in godsnaam aan.
Oki. Het vereist uwerzijds natuurlijk wel geduld en een stukje assertiviteit maar dat zit wel goed geloof ik. Anders sta je de hele avond maar een beetje te staren..quote:Op donderdag 29 november 2007 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beiden wel eens meegemaaktIndien laatste stel ik iemand gewoon op zijn gemak, ik praat zelf heel makkelijk dus dat helpt meestal wel. En als ik een man echt leuk vind zoek ik oogcontact en als dat redelijk lang is heeft de man in kwestie meestal ook wel door dat ie me op het eerste gezicht leuk lijkt dus dat het risico van "hallo" zeggen best klein is
Zo klinkt het wat anders dan hoe de TS het bracht. En ik vind het niet eens onwaar. Maarrrr:quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef oddman het volgende:
verhaal
Naar mijn idee kan je alleen zelfverzekerd overkomen als je je zelf goed voelt. En goed voelen heeft bij mij niks te maken met 'arrogante klootzak' uithangen. Of plagerige opmerkingen maken. Dat komt in meer terug.quote:Wat is er dus minstens nodig?
1. Zelfverzekerdheid.
2. Humor.
3. Leuke uitstraling.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS niet wereldvreemd - de treurige waarheid is dat er massa's vrouwen zijn waar zijn truukjes bij werken.
Het wereldvreemd sloeg op dat TS suggereert dat vrouwen van -20 onzeker en labiel zijn. Niet mijn tekst uit de context halen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labielBen op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20
)
Niet mee eens. Je kan wel degelijk van een grijze muis veranderen in iets wat interessant is voor het gros van de dames. Ik kan het weten; mij overkwam het. En aan mijn uiterlijk of fundamentele instelling is weinig veranderd.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je niet leuk bent kan geen handvest je redden hoor
Mooi. Dan zal jij persoonlijk verantwoordelijk zijn voor sommige mannen die dit soort trucs nooit nodig zullen hebben. Des te beterquote:Ik val persoonlijk trouwens heel erg op verlegen mannen, dus voor mij is leuk niet gelijk aan zelfverzekerd
Dankquote:
Allereerst bedankt..,quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo klinkt het wat anders dan hoe de TS het bracht. En ik vind het niet eens onwaar.
Goed punt. Voor sommigen gaat dat vanzelf. Anderen breekt het angstzweet uit als ze met een onbekende dame moeten gaan lullen. Voor die angstzweet-types zijn trucjes en oefening nodig. Die trucjes, gepreprogrammeerd uiterlijk zelfvertrouwen, om te oefening ook een beetje succes en dus zelfvertrouwen te doen opleveren.quote:Maarrrr:
[..]
Naar mijn idee kan je alleen zelfverzekerd overkomen als je je zelf goed voelt.
In de eerste instantie is dat masker der 'arrogantie' (wat dus eigenlijk zelfvertrouwen of assertiviteit is) nodig om enig succes te boeken, wat natuurlijk niet betekent dat dat masker een permanente 'aanwinst' moet worden.quote:En goed voelen heeft bij mij niks te maken met 'arrogante klootzak' uithangen. Of plagerige opmerkingen maken. Dat komt in meer terug.
Humor heb je vooral als het leuk klikt met een meisje. Mensen hebben nu eenmaal verschillende soorten humor. Of je moet een lompe clown uit gaan hangen. Ook niet aantrekkelijk.
En uitstraling is zoals je zegt smaakverschillend.
Ik ben het dus niet oneens met veel dingen in je tekst, zeker niet. Maar naar mijn idee is het niet zo dat je dit bereikt op de manier zoals de TS omschrijft (de arrogante klootzak uithangen). Wat dat betreft blijf ik erbij dat een masker opzetten niet helpt.
Dat heeft de natuur al geregeld, hoef je weinig voor te doen. Law of attraction.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Sweetbeach het volgende:
Maar wat is de truc zodat een vrouw je ziet als 'catch' ipv andersom?
Zelfverzekerheid/humor/leuke uitstraling
Om even van mezelf te spreken; ik ben niet iemand die in een bar zomaar op een willekeurig persoon afstapt en hele gesprekken houdt. Dat zit niet in me en dat hoeft van mij ook niet eens. Als ik echter eenmaal met iemand in gesprek ben lul ik wel. Ik zit echter wel lekker in mijn vel, en dat straal je ook uit naar vrouwen. Zelfvertrouwen kan door zoveel komen. Of je nu net je examen gehaald hebt of gisteren met door drie meiden oraal verwend bent in de bosjes. Zelfs als de grootste nerd zich goed voelt, straalt hij dat uit. En dat heeft weinig met het vermogen om te lullen of 'arrogantie' te maken.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef oddman het volgende:
Goed punt. Voor sommigen gaat dat vanzelf. Anderen breekt het angstzweet uit als ze met een onbekende dame moeten gaan lullen. Voor die angstzweet-types zijn trucjes en oefening nodig. Die trucjes, gepreprogrammeerd uiterlijk zelfvertrouwen, om te oefening ook een beetje succes en dus zelfvertrouwen te doen opleveren.
Het uiteindelijke doel is, mijns inziens, niet de trucjes zo goed beheersen dat je iedere dame het bed in kan lullen maar dat je door gewoon lekker in je vel te zitten en een aantrekkelijk persoon te zijn de dame aan kan trekken die je wil, zonder daarvoor je voor te doen als iets dat je niet bent.
Als je al zo ver bent, complimenten aan jou (jou zijnde willekeurig welk persoon, niet specifiek JeroenV).
Zoals gezegd scheid ik dus arrogantie van zelfvertrouwen. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het meisje waar ik nu mee omga niet zou hebben gehad als ik dat niet gedaan had.quote:In de eerste instantie is dat masker der 'arrogantie' (wat dus eigenlijk zelfvertrouwen of assertiviteit is) nodig om enig succes te boeken, wat natuurlijk niet betekent dat dat masker een permanente 'aanwinst' moet worden.
Allesbehalve. Jezelf blijven is belangrijk om een andere reden: om ook de dame de kans te geven in te schatten of het een beetje past. En als je aantrekkelijk genoeg bent, luistert dat echt niet zo nauw dat je dat moet verstoppen.
Kijk, jij begrijpt 't.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef oddman het volgende:Verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |