abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54898662
Dit is hooguit voor mensen die het totaal verkeerd aanpakken om een idee te krijgen van hoe het ook kan. Uiteindelijk zul je altijd mensen hebben die van nature heel goed in regelen zijn en anderen niet; iemand kan dit tot op zekere hoogte 'leren', maar zeker niet iedereen.
Je uiterlijk en vertoning zijn ook zeer belangrijk, dus ook al kan je zelf een 'playerhandboek' ( ) schrijven, dan betekent het nog niet dat je elke vrouw kan regelen.

Daarnaast voel ik aan dat er een R&P meet in Utrecht aan zit te komen die ook nog eens een educatief tintje heeft:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Nouja, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, als iemand een keer wat tips wil en een avondje mee wil stappen hoor ik 't wel Ik woon in Utrecht.
pi_54898672
Waarom worden mensen die gewoon geen zin hebben in praten met andere mensen (te vermoeiend) gelijk voor arrogant uitgemaakt?
pi_54898709
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef fathank het volgende:
Gewoon in de kroeg een of ander stompzinnig gesprek beginnen, en je ziet vanzelf wel waar het eindigt. Niet gelukt? volgende keer beter.
Dat kan je inderdaad doen. Maar soms zie je een meisje dat je leuker vind dan normaal, en dan zou het toch fijn zijn als het niet zo random zou zijn, toch?

Een tip voor iedereen die hier roept dat het niet werkt: probeer het gewoon eens! Het is anders toch ook een stompzinnig gesprek

Als je 't een beetje onder de knie krijgt, is het serieus een leuke aanvulling op je standaard "trial & error" methode.

En over 't feit dat ik een groot ego heb... Mja, ik kreeg laatst ook al een boete dat ik maar 1 treinkaartje had gekocht, en niet nog 1 voor mijn ego... Serieus: ik heb een redelijk ego, maar ik heb nog nooit (op onzekere hippies na) gehoord dat 't storend is.
pi_54898863
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Deliah het volgende:
Waarom worden mensen die gewoon geen zin hebben in praten met andere mensen (te vermoeiend) gelijk voor arrogant uitgemaakt?
Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.

Ik vind het echter wel een vreemde gedachtengang... Je gaat uit, en hebt geen zin om met anderen te praten? Ga dan niet uit ofzo... Daarnaast vraag ik me af wat er vermoeiend is aan praten.
pi_54898937
Hahahahaha
  woensdag 28 november 2007 @ 18:12:39 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54899053
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:03 schreef Plague het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.

Ik vind het echter wel een vreemde gedachtengang... Je gaat uit, en hebt geen zin om met anderen te praten? Ga dan niet uit ofzo... Daarnaast vraag ik me af wat er vermoeiend is aan praten.
Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54899113
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.
Ah wacht, je bent een man. In dat geval heb ik er persoonlijk geen problemen mee.

pi_54899321
Nou, als ik uit ga, ga ik dus vanwege de zelfde redenen uit als fathank: met vrienden 'dom lullen' en gezellig bier drinken. Niet om met allerlei mensen te praten.

Sommige autisten vinden dat (praten) overigens vermoeiend. Er zijn vast ook wel niet-autisten die er net zo over denken.
pi_54899538
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:

[..]

Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
Ik heb het gelezen, en ik vind het een load of crap.

Als je gewoon normaal doet, humor hebt, en af en toe vrouwen wat plaagt kom je een heel eind (mits zelfzeker, in 99% vd gevallen). Heb je dat verhaal van jou niet voor nodig.
pi_54899601
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:43 schreef Plague het volgende:
Het gaat erom dat je het met een zekere charme brengt.
Precies en dat heb je of dat heb je niet.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:59:01 #36
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_54900124
Misschien een stomme vraag...

Maar vrouwen die (ahum...) achter het raam werken. Kunnen die ook verliefd worden of zich aangetrokken voelen tot een 'klant'?
pi_54900199
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:59 schreef henkzijlstra het volgende:
Misschien een stomme vraag...

Maar vrouwen die (ahum...) achter het raam werken. Kunnen die ook verliefd worden of zich aangetrokken voelen tot een 'klant'?
Waarom vraag je dat hier

En gezien het feit dat het zo ongeveer allemaal zielige rusische meisjes zijn die gedwongen worden en je toch niet verstaan gok ik van niet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54900425
ehm wat heb ik hier aan dan?
Is er ook een handig vrouwentopic in deze?
Pliessssssssssssssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54900508
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm wat heb ik hier aan dan?
Is er ook een handig vrouwentopic in deze?
Pliessssssssssssssss
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.

Verder nog vragen?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_54900551
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.

Verder nog vragen?
En je bek houwe zekers?
LOL
oh is dat zo? oke....
*verveel*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54901361
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Verder nog vragen?
Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.
Als je wat wilt moet je de gelegenheid scheppen tot het aangaan van een gesprek, bijvoorbeeld.
pi_54901414
Leedvermaak TVP!!!!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_54901419
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:42 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.
Als je wat wilt moet je de gelegenheid scheppen tot het aangaan van een gesprek, bijvoorbeeld.
Natuurlijk wel. Er is dan altijd wel een grappenmaker die aan je gaat vragen of je het naar je zin hebt. Of dat de man van je dromen gaat zijn is punt twee.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_54901689
tvp
pi_54903493
Ik wordt gek van mannen die zg stoer doen...
brrrrr
pi_54903679
quote:
Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.

Dit dus!
pi_54904224
Alle cliché's komen bovendrijven

tvp'tje alvast, dit wordt een topic ter mijner leedvermaeck
pi_54904552
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En je bek houwe zekers?
LOL
oh is dat zo? oke....
*verveel*
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....
En dan schiet jij in de verdediging, want je BENT helemaal niet arrogant!!!111
En dan vraag ik waarom je dan niet gewoon lekker feest aan 't vieren bent?
En dan zeg jij dat het net uit is met je vriendje, en dat je daarom niet zo vrolijk bent, en of ik nu op wil rotten...
En dan zeg ik dat ik toch veel leuker ben dan je vriendje, en dat we vanavond gewoon keiharde goedmaaksex gaan hebben, omdat je inmiddels toch wel boos op mij bent.

pi_54904626
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:

[..]

Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....
En dan schiet jij in de verdediging, want je BENT helemaal niet arrogant!!!111
En dan vraag ik waarom je dan niet gewoon lekker feest aan 't vieren bent?
En dan zeg jij dat het net uit is met je vriendje, en dat je daarom niet zo vrolijk bent, en of ik nu op wil rotten...
En dan zeg ik dat ik toch veel leuker ben dan je vriendje, en dat we vanavond gewoon keiharde goedmaaksex gaan hebben, omdat je inmiddels toch wel boos op mij bent.

Dan zeg ik: hoe oud ben je? 15?
Ga eerst maar eens oefenen met flirten want dit komt nog niet in de buurt
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 28 november 2007 @ 21:32:24 #50
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_54904902
quote:
alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef Kingstown het volgende:

Dit dus!
Dat heeft hij gewoon van Theo Maassen of Hans Teeuwen, een van die 2.
And all the things you do with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')