quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Nouja, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, als iemand een keer wat tips wil en een avondje mee wil stappen hoor ik 't welIk woon in Utrecht.
Dat kan je inderdaad doen. Maar soms zie je een meisje dat je leuker vind dan normaal, en dan zou het toch fijn zijn als het niet zo random zou zijn, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef fathank het volgende:
Gewoon in de kroeg een of ander stompzinnig gesprek beginnen, en je ziet vanzelf wel waar het eindigt. Niet gelukt? volgende keer beter.
Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Deliah het volgende:
Waarom worden mensen die gewoon geen zin hebben in praten met andere mensen (te vermoeiend) gelijk voor arrogant uitgemaakt?
Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:03 schreef Plague het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, totaal niet zelfs.
Ik vind het echter wel een vreemde gedachtengang... Je gaat uit, en hebt geen zin om met anderen te praten? Ga dan niet uit ofzo...Daarnaast vraag ik me af wat er vermoeiend is aan praten.
Ah wacht, je bent een man. In dat geval heb ik er persoonlijk geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik erop zit te wachten door jan en alleman aangesproken te worden. Ik wil gewoon met mn maten bier drinken en dom lullen.
Ik heb het gelezen, en ik vind het een load of crap.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
Precies en dat heb je of dat heb je niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:43 schreef Plague het volgende:
Het gaat erom dat je het met een zekere charme brengt.
Waarom vraag je dat hierquote:Op woensdag 28 november 2007 18:59 schreef henkzijlstra het volgende:
Misschien een stomme vraag...
Maar vrouwen die (ahum...) achter het raam werken. Kunnen die ook verliefd worden of zich aangetrokken voelen tot een 'klant'?
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef zhe-devilll het volgende:ehm wat heb ik hier aan dan?
Is er ook een handig vrouwentopic in deze?Pliessssssssssssssss
En je bek houwe zekers?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.
Verder nog vragen?
Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Als vrouw hoef je alleen maar met je armen over elkaar om je heen te kijken en mooi te wezen.
Verder nog vragen?
Natuurlijk wel. Er is dan altijd wel een grappenmaker die aan je gaat vragen of je het naar je zin hebt. Of dat de man van je dromen gaat zijn is punt twee.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:42 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. Dan gaan ze je aanstaren.
Als je wat wilt moet je de gelegenheid scheppen tot het aangaan van een gesprek, bijvoorbeeld.
quote:Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....quote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En je bek houwe zekers?
LOL
oh is dat zo? oke....![]()
*verveel*
Dan zeg ik: hoe oud ben je? 15?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Plague het volgende:
[..]
Je kan ook arrogant kijken... Dan kom ik naar je toe en zeg ik: SOW!... Ik heb nog nooit iemand ZO arrogant zien kijken....![]()
En dan schiet jij in de verdediging, want je BENT helemaal niet arrogant!!!111
En dan vraag ik waarom je dan niet gewoon lekker feest aan 't vieren bent?
En dan zeg jij dat het net uit is met je vriendje, en dat je daarom niet zo vrolijk bent, en of ik nu op wil rotten...
En dan zeg ik dat ik toch veel leuker ben dan je vriendje, en dat we vanavond gewoon keiharde goedmaaksex gaan hebben, omdat je inmiddels toch wel boos op mij bent.
quote:alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.
Dat heeft hij gewoon van Theo Maassen of Hans Teeuwen, een van die 2.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |