wie draagt dan ook zulke ingewikkelde kleren! Dan vraag je er zelf omquote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En helemaal als je over die panty ook nog eens een legging aan hebt!!
nou, het vochtigheidspercentage is wel van belang bij deze activiteit.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geneukt worden lijkt me toch niet zo moeilijk en daar valt toch weinig niet aan te kunnen l
plantenspuit?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, het vochtigheidspercentage is wel van belang bij deze activiteit.
Men.. can't live with 'em, can't bury them in the backyard without the neighbours seeing.quote:
Woman.. can't live with 'em, can't fuck without themquote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Men.. can't live with 'em, can't bury them in the backyard without the neighbours seeing.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
omdat elke leraar pedofiel is, en makkelijk toegeeft als je een beetje met je tieten schud.
Verkrachten gaat toch ook zonder problemen of niet?? :pquote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, het vochtigheidspercentage is wel van belang bij deze activiteit.
Toch met kipfilet en elastiekjes enzo?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Woman.. can't live with 'em, can't fuck without them(heteros dan)
dat klinkt ook echt zo aanlokkelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toch met kipfilet en elastiekjes enzo?
Fuck is volgens mij wat anders dan masturbatequote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
nee je bent toch nog in je eentje??quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
Het is dan toch fucken. Een dooie kip welliswaar, maar het is fucken
Een hond neuk je.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef MouzurX het volgende:
nee je bent toch nog in je eentje??
je kan ook een bevroren bokworst in je kutje duwenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
Het is dan toch fucken. Een dooie kip welliswaar, maar het is fucken
de kip is dood ..en het is niet eens een hele kipquote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een hond neuk je.
Een kip dus ook.
Punt.
Koudddquote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook een bevroren bokworst in je kutje duwen_!
anders een stegeman salami op kanertemperatuur?quote:
Nee dankje, ik heb die behoefte niet zoquote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders een stegeman salami op kanertemperatuur?
Half minuutje in de magnetron...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ooh wat vreemd, klnkt toch geil, sex met vleeswarenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb die behoefte niet zo
Ik gebruik altijd een schoenendoos en wat blikjes tonijn, even in de magnetron en zelfs de geur is authentiek.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Whatever tickles your fantasie..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wat vreemd, klnkt toch geil, sex met vleeswaren_!
Maak je dan een gat in die schoenendoos?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een schoenendoos en wat blikjes tonijn, even in de magnetron en zelfs de geur is authentiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |