quote:Op woensdag 28 november 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Als je tieten groot genoeg zijn kan je er zelfs aan likken!
wat heb je aan intelligentie als je de logica van een goudvis hebt?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon slimmer dan mannen.
Face it.
Ja idd, leuk hoor dat mannen staand kunnen pissen enz maar ze kunnen wel een piscursus geven ofzo want ik weet niet wat sommige mannen aan het doen zijn maar die rotzooi komt er niet vanzelfquote:Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Over wc-bezoek enzo gesproken: als het dus echt heel erg druk is, dan ga ik wel eens gewoon naar de mannen wc (nee, niet op het urinior), maar daar is het altijd SMERIG! WerkelijkTe vunzig voor woorden. Dus nog een voordeel van vrouwzijn: de wc is schoon
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ondanks alle gebreken, minpunten en handicaps zijn ze toch onmisbaar
OF VAN DIE PLASSTICKERS!!! Dat ze daarop kunnen richten enzo!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Ja idd, leuk hoor dat mannen staand kunnen pissen enz maar ze kunnen wel een piscursus geven ofzo want ik weet niet wat sommige mannen aan het doen zijn maar die rotzooi komt er niet vanzelf [afbeelding]
Volgens iemand uit KLB zijn er ook vrouwlijke varkens, woar is het vleeschquote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
OF VAN DIE PLASSTICKERS!!! Dat ze daarop kunnen richten enzo!
Maar na een paar dozijn bier zal dat ook niet meer lukken i guess.
Mannen zijn gewoon varkens, zijn niet gesteld op hygiene enzo, zo blijkt.
LOL (zo hard dat mijn kauwgom uit mijn bek vloogquote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Volgens iemand uit KLB zijn er ook vrouwlijke varkens, woar is het vleesch
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doospoelene enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Vrouwenwc's zijn echt wel 30 keer zo schoon als mannenwc's, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
De vrouwen WC is 9 van de 10 keer smeriger dan de mannen WC hoor, gebruikte tampons overal etc...
En vervolgens de hele dag klagen over je dikke reetquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nog meer voordelen:
- Niet belachelijk veel hoeven eten om je honger te stillen
- Over enige vorm van zelfbeheersing beschikken
Oh eten
Doei
ik ging laatst met 2 "dames" mee naar het toilet voor wat leuksquote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Vrouwenwc's zijn echt wel 30 keer zo schoon als mannenwc's, en ik kan het weten
Geneukt worden lijkt me toch niet zo moeilijk en daar valt toch weinig niet aan te kunnen lquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Zelfs dat laatste voordeel schijnt niet echt te werken omdat de meeste vrouwen "het" niet zomaar kunnen op elke kerel die ze niet kennen. Lang over gediscussieerd met vriendinnen van me, over wie het het makkelijkste zou hebben als we nu een scoren-competitie zouden houden....
Bahquote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
volgens mij zijn de enige voordelen tieten hebben en gepenetreerd worden wanneer je dat wilt...
nou weet ik alleen niet of gepenetreerd worden nou een voordeel is?!
Valt wel mee hoor, maak maar een voordelen van manzijn topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar damn, ze hebben toch wel veel voordelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |