en dit weet je omdat?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
..èn er veel meer hebben dan mannen.
En we moeten broek naar beneden string/boxer/slipje naar beneden, gaan zitten, plassen, netjes afvegen, string/boxer/slipje ophijsen, broek ophijsen, alles fatsoeneren, handen wassen, haar en make-up netjes bijwerken.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef MouzurX het volgende:
Veroorzaken jullie zelf hoor ... dan moet er 1 naar de wc en dan MOETEN al die vriendinnen mee ...
Zijn jullie bang om alleen naar de wc te gaan ofzo ?? [afbeelding]
Ik ga altijd gewoon in mijn eentje. Het grootste nadeel is dat al die zeikerds gewoon niet doorplassen. Is toch een kwestie van broek omlaag, sluizen open, afvegen en weer broek omhoog? Ik snap niet dat dat bij sommige vrouwen een kwartier kan duren, zelfs niet als je ongesteld bent.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Veroorzaken jullie zelf hoor ... dan moet er 1 naar de wc en dan MOETEN al die vriendinnen mee ...
Zijn jullie bang om alleen naar de wc te gaan ofzo ??
dit is het topic over de voordelenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En we moeten broek naar beneden string/boxer/slipje naar beneden, gaan zitten, plassen, netjes afvegen, string/boxer/slipje ophijsen, broek ophijsen, alles fatsoeneren, handen wassen, haar en make-up netjes bijwerken.
Dan zou je het kunnen overwegen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef Apotheose het volgende:
sommigen maken niet eens geluid bij klaarkomen... En als die dude niet weet hoe je WEL klinkt als je wel klaarkomt... [afbeelding]
ja dus? er zijn meer(2x zoveel als in een mannenwc misschien iets minder) zit-wc's in een vrouwentoilet neem ik aan....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En we moeten broek naar beneden string/boxer/slipje naar beneden, gaan zitten, plassen, netjes afvegen, string/boxer/slipje ophijsen, broek ophijsen, alles fatsoeneren, handen wassen, haar en make-up netjes bijwerken.
Als je goed gekeken had zag je dat ik reageerde op een post.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef L0we het volgende:
dit is het topic over de voordelen [afbeelding]
Dan nog; soms ben je ook nog eens ongesteld, kost ook weer wat tijd. Soms ben je dronken, dan zou er best weleens een aardig tijdje in kunnen zitten; and so on.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef MouzurX het volgende:
ja dus? er zijn meer(2x zoveel als in een mannenwc misschien iets minder) zit-wc's in een vrouwentoilet neem ik aan....
Ik ben een belezen persoonquote:
beter zou je het proefvindelijk onderzoekenquote:
Mja oke maar ik denk niet dat dit echt de grote reden erachter is hoor .. eerder omdat jullie veel vaker naar de wc gaan en ook met groepen tegelijkertijd ....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan nog; soms ben je ook nog eens ongesteld, kost ook weer wat tijd. Soms ben je dronken, dan zou er best weleens een aardig tijdje in kunnen zitten; and so on.
Soms draag je een rok en dan is het helemaal ellende met panty's en rokken en blaaa!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan nog; soms ben je ook nog eens ongesteld, kost ook weer wat tijd. Soms ben je dronken, dan zou er best weleens een aardig tijdje in kunnen zitten; and so on.
En helemaal als je over die panty ook nog eens een legging aan hebt!!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Ladidadida het volgende:
Soms draag je een rok en dan is het helemaal ellende met panty's en rokken en blaaa! [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Als je tieten groot genoeg zijn kan je er zelfs aan likken!
wat heb je aan intelligentie als je de logica van een goudvis hebt?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon slimmer dan mannen.
Face it.
Ja idd, leuk hoor dat mannen staand kunnen pissen enz maar ze kunnen wel een piscursus geven ofzo want ik weet niet wat sommige mannen aan het doen zijn maar die rotzooi komt er niet vanzelfquote:Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Over wc-bezoek enzo gesproken: als het dus echt heel erg druk is, dan ga ik wel eens gewoon naar de mannen wc (nee, niet op het urinior), maar daar is het altijd SMERIG! WerkelijkTe vunzig voor woorden. Dus nog een voordeel van vrouwzijn: de wc is schoon
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ondanks alle gebreken, minpunten en handicaps zijn ze toch onmisbaar
OF VAN DIE PLASSTICKERS!!! Dat ze daarop kunnen richten enzo!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Ja idd, leuk hoor dat mannen staand kunnen pissen enz maar ze kunnen wel een piscursus geven ofzo want ik weet niet wat sommige mannen aan het doen zijn maar die rotzooi komt er niet vanzelf [afbeelding]
Volgens iemand uit KLB zijn er ook vrouwlijke varkens, woar is het vleeschquote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
OF VAN DIE PLASSTICKERS!!! Dat ze daarop kunnen richten enzo!
Maar na een paar dozijn bier zal dat ook niet meer lukken i guess.
Mannen zijn gewoon varkens, zijn niet gesteld op hygiene enzo, zo blijkt.
LOL (zo hard dat mijn kauwgom uit mijn bek vloogquote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Volgens iemand uit KLB zijn er ook vrouwlijke varkens, woar is het vleesch
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doospoelene enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Vrouwenwc's zijn echt wel 30 keer zo schoon als mannenwc's, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
De vrouwen WC is 9 van de 10 keer smeriger dan de mannen WC hoor, gebruikte tampons overal etc...
En vervolgens de hele dag klagen over je dikke reetquote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nog meer voordelen:
- Niet belachelijk veel hoeven eten om je honger te stillen
- Over enige vorm van zelfbeheersing beschikken
Oh eten
Doei
ik ging laatst met 2 "dames" mee naar het toilet voor wat leuksquote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Vrouwenwc's zijn echt wel 30 keer zo schoon als mannenwc's, en ik kan het weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |