ook met een kaasschaaf?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Calibrero het volgende:
- Masturberen is mogelijk met bijna elk voorwerp
hij staat toch al in onz?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
Voordelen aan vrouw zijn!?!
Schopje --> ONZ
Of een plakzak!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Snakey het volgende:
Nooit jeuk aan je ballen.
Ja, dat was de grap... Slecht he?quote:
Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Snakey het volgende:
Nooit jeuk aan je ballen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap... Slecht he?
en als je poept, ruikt het naar roosjesquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
Nooit hoeven poepen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Za-giniipiggu het volgende:
-tijdens de menstruatie heb je altijd wel wat in je broek voor als je honger hebt.
quote:
Ja ik snap hem ook niet hoor ...quote:
Guiltyquote:Op woensdag 28 november 2007 15:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
- Gym overslaan met het aloude excuus '' Ik ben ongesteld''
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Za-giniipiggu het volgende:
-tijdens de menstruatie heb je altijd wel wat in je broek voor als je honger hebt.
*checkt profiel*quote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef L0we het volgende:
ehhm... kan echt geen enkel voordeel verzinnen, ik zie alleen maar nadelen
Links van de nickname staat het geslacht ook, maargoed.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Kijk, als je nou een vrouw was zou je t weten. But you're a dude, dude!
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ook niet hoor ...
ik gebruik de silver lay out. Dus daar staat t nietquote:Op woensdag 28 november 2007 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Links van de nickname staat het geslacht ook, maargoed.
Wat brengt mij op het volgende:
- Als je een digibeet bent, of een computer of iets dergelijks kapot maakt, wordt het geaccepteerd, omdat het in je genen zit dat je het niet snapt, en er dus niets aan kan doen.
Leg hem dan is uit ... kan ik ook lachenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leg hem dan is uit ... kan ik ook lachen
Ja Hepie hier!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef PeZu het volgende:
oke speciaal voor hepie en hepie hierboven:
bloed met klontjes en sliertjes
Vrouwen zijn duidelijk. Niets geen verlegenheid omdat je impotent bent, nee, gewoon vertellen wat voor een appetijtelijke kut je hebt. Mannen walgen al van hun eigen sperma, maar vrouwen trotseren makkelijk allerlei kutprut.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet!![]()
Het enige wat in me opkomt is maandverband of tampons....
Dusss.....
En dan seks mislopen?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Nee schat, ik heb hoofdpijn.
Verdomme die heb ik ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Ladidadida het volgende:
- je kunt altijd je zin krijgen door te gaan huilen
Das meer iets voor de man des huizes!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Nee schat, ik heb hoofdpijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |