abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54898850
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sooow hé, jij bent humor zelve man.
Dank je
  woensdag 28 november 2007 @ 18:05:28 #102
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54898899
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef HokkePok het volgende:
Ik zet ook vraagtekens bij het motief, want zo'n soort film is immers al meerdere keren vertoond. Redelijk egoistisch want hij kan hiermee meer raken dan alleen zijn persoontje. Ik heb persoonlijk het idee dat Wilders van zichzelf al suicidaal is en daarom ook gevaarlijk bezig is. Iemand met een 'fuck the world' mentaliteit als Wilders hoort natuurlijk niet in de landelijke politiek thuis.
het enige motief van Wilders is om met zo'n film nog eens effe lekker olie op het vuur te gooien, en verder te gaan met zijn kruistocht tegen de islam.

En idd, als er tegen die tijd beelden op het journaal verschijnen van nederlandse vlaggen die in moslimlanden verbrand worden, zal hij dat presenteren als een bevestiging van zijn eigen propaganda, dat al die minderwaardige moslims 'niet tegen kritiek kunnen' en zich beroepen op zijn vrijheid van meningsuiting.

En die grote groep domme schapen hier trapt er helaas nog in ook.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_54898945
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

het enige motief van Wilders is om met zo'n film nog eens effe lekker olie op het vuur te gooien, en verder te gaan met zijn kruistocht tegen de islam.

En idd, als er tegen die tijd beelden op het journaal verschijnen van nederlandse vlaggen die in moslimlanden verbrand worden, zal hij dat presenteren als een bevestiging van zijn eigen propaganda, dat al die minderwaardige moslims 'niet tegen kritiek kunnen' en zich beroepen op zijn vrijheid van meningsuiting.

En die grote groep domme schapen hier trapt er helaas nog in ook.
Die vlagverbrandingen, die zijn pas dom.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:08:42 #104
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54898969
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die vlagverbrandingen, die zijn pas dom.
die zijn idd ook dom.
pi_54898988
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

En dat is dan toch ook zo?
pi_54899022
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

die zijn idd ook dom.
Ik heb niets op met de PVV, maar telkens als ik zie hoe volkomen achterlijk enorme groepen kunnen reageren op basis van religieuze emotie groeit mijn verlangen om ze met een hogedrukspuit The origin of species toe te dienen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54899105
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En dat is dan toch ook zo?
Als je doelbewust de vrijheid van meningsuiting gaat gebruiken om anderen te provoceren, en uit te lokken, dan ben je niet goed bezig denk ik. Daar is het niet voor bedoeld.
pi_54899141
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als je doelbewust de vrijheid van meningsuiting gaat gebruiken om anderen te provoceren, en uit te lokken, dan ben je niet goed bezig denk ik. Daar is het niet voor bedoeld.

Dus? Zwijgen, pappen en nathouden dan maar?

De tere zieltjes zullen eens boos worden?
pi_54899268
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, maar tussen problemen aan de orde stellen en haat verspreiden zit toch wel een verschil. Wilders neigt steeds meer naar dat laatste, waardoor hij zelf ook steeds fundamentalistischer wordt. En dat stuit me tegen de borst.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:22:35 #110
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54899280
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb niets op met de PVV, maar telkens als ik zie hoe volkomen achterlijk enorme groepen kunnen reageren op basis van religieuze emotie groeit mijn verlangen om ze met een hogedrukspuit The origin of species toe te dienen.
The origin of species? Heiligschennis!
pi_54899304
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Urquhart het volgende:
En dat stuit me tegen de borst.
Dat hebben steeds meer mensen maar dat neemt niet weg dat hij gewoon z'n mening mag geven, hoe verwerpelijk deze in de ogen van vele ook is.

Wilders misbruikt z'n vrijheid van meningsuiting om tegen zoveel mogelijk schenen te schoppen maar zolang hij niet veroordeeld kan worden zullen we moeten hopen dat de kiezer dat ook in gaat zien.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 28 november 2007 @ 18:24:11 #112
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54899316
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

denk jij dan dat zo'n filmpje bijdraagt aan een oplossing?
  woensdag 28 november 2007 @ 18:27:04 #113
3542 Gia
User under construction
pi_54899380
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, maar tussen problemen aan de orde stellen en haat verspreiden zit toch wel een verschil. Wilders neigt steeds meer naar dat laatste, waardoor hij zelf ook steeds fundamentalistischer wordt. En dat stuit me tegen de borst.
Haatzaaien mag niet. Als de film haat zaait, dan moet men daar een aanklacht tegenin dienen.

Als moslims overgaan tot geweld, is dat geen bewijs van haatzaaien, maar gewoon van lange tenen.
pi_54899441
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat hebben steeds meer mensen maar dat neemt niet weg dat hij gewoon z'n mening mag geven, hoe verwerpelijk deze in de ogen van vele ook is.

Wilders misbruikt z'n vrijheid van meningsuiting om tegen zoveel mogelijk schenen te schoppen maar zolang hij niet veroordeeld kan worden zullen we moeten hopen dat de kiezer dat ook in gaat zien.
Precies.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:31:28 #115
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_54899488
Ik krijg bij Wilders steeds meer het gevoel:"You're not helping!"

Net als sommige moslims die over een paar stomme cartoons vallen. Valt Wilders ineens over een gaar boek. Hou vooral niet de mensen verantwoordelijk voor hun daden, maar pak de symbolen zoals boeken en cartoons maar eens flink aan! Dat helpt vast wel. Dring niet door tot de kern van een probleem, maar maak gewoon een paar krassen op de buitenkant!
lege ton
pi_54899494
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Moet een filmpje alle problemen oplossen dan?

Het feit alleen al dat iedereen zeven kleuren in zijn broek schijt bij de gedachte aan de reactie van de "heren" moslims spreekt toch al boekdelen?
  woensdag 28 november 2007 @ 18:33:49 #117
3542 Gia
User under construction
pi_54899547
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef nonzz het volgende:
Ik krijg bij Wilders steeds meer het gevoel:"You're not helping!"

Net als sommige moslims die over een paar stomme cartoons vallen. Valt Wilders ineens over een gaar boek. Hou vooral niet de mensen verantwoordelijk voor hun daden, maar pak de symbolen zoals boeken en cartoons maar eens flink aan! Dat helpt vast wel. Dring niet door tot de kern van een probleem, maar maak gewoon een paar krassen op de buitenkant!
Moslims mogen wel commentaar leveren op een paar tekeningetjes waar ze het niet mee eens zijn, maar Wilders mag geen commentaar leveren op een boek waar hij op tegen is?
  woensdag 28 november 2007 @ 18:34:07 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_54899556
Ik vind het raar dat de Nederlandse Moslim Raad jongeren nu al een alibi geeft om eens flink te rellen na verschijning van Wilders' film. "Dat Amsterdam-West wordt afgebroken is jammer, maar we hebben jullie nog zo gewaarschuwd". De vrijheid van meningsuiting wordt weer geweld aan gedaan vrees ik. Overigens vind ik zo'n film wel onnodig provocatief en onverstandig om te doen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:34:30 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54899566
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Is het verbieden van bepaalde boeken of films en oplossing?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 28 november 2007 @ 18:34:55 #120
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_54899577
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Moslims mogen wel commentaar leveren op een paar tekeningetjes waar ze het niet mee eens zijn, maar Wilders mag geen commentaar leveren op een boek waar hij op tegen is?
Waar zeg ik dat hij dat niet mag? Tuurlijk mag hij het. Het zou absoluut verschrikkelijk zijn als het niet meer zo mogen.

Je mist duidelijk m'n punt
lege ton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')