Dank jequote:Op woensdag 28 november 2007 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sooow hé, jij bent humor zelve man.
het enige motief van Wilders is om met zo'n film nog eens effe lekker olie op het vuur te gooien, en verder te gaan met zijn kruistocht tegen de islam.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef HokkePok het volgende:
Ik zet ook vraagtekens bij het motief, want zo'n soort film is immers al meerdere keren vertoond. Redelijk egoistisch want hij kan hiermee meer raken dan alleen zijn persoontje. Ik heb persoonlijk het idee dat Wilders van zichzelf al suicidaal is en daarom ook gevaarlijk bezig is. Iemand met een 'fuck the world' mentaliteit als Wilders hoort natuurlijk niet in de landelijke politiek thuis.
Die vlagverbrandingen, die zijn pas dom.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het enige motief van Wilders is om met zo'n film nog eens effe lekker olie op het vuur te gooien, en verder te gaan met zijn kruistocht tegen de islam.
En idd, als er tegen die tijd beelden op het journaal verschijnen van nederlandse vlaggen die in moslimlanden verbrand worden, zal hij dat presenteren als een bevestiging van zijn eigen propaganda, dat al die minderwaardige moslims 'niet tegen kritiek kunnen' en zich beroepen op zijn vrijheid van meningsuiting.
En die grote groep domme schapen hier trapt er helaas nog in ook.
die zijn idd ook dom.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die vlagverbrandingen, die zijn pas dom.
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het enige motief van Wilders is om met zo'n film nog eens effe lekker olie op het vuur te gooien, en verder te gaan met zijn kruistocht tegen de islam.
En idd, als er tegen die tijd beelden op het journaal verschijnen van nederlandse vlaggen die in moslimlanden verbrand worden, zal hij dat presenteren als een bevestiging van zijn eigen propaganda, dat al die minderwaardige moslims 'niet tegen kritiek kunnen' en zich beroepen op zijn vrijheid van meningsuiting.
Ik heb niets op met de PVV, maar telkens als ik zie hoe volkomen achterlijk enorme groepen kunnen reageren op basis van religieuze emotie groeit mijn verlangen om ze met een hogedrukspuit The origin of species toe te dienen.quote:
Als je doelbewust de vrijheid van meningsuiting gaat gebruiken om anderen te provoceren, en uit te lokken, dan ben je niet goed bezig denk ik. Daar is het niet voor bedoeld.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je doelbewust de vrijheid van meningsuiting gaat gebruiken om anderen te provoceren, en uit te lokken, dan ben je niet goed bezig denk ik. Daar is het niet voor bedoeld.
Nee, maar tussen problemen aan de orde stellen en haat verspreiden zit toch wel een verschil. Wilders neigt steeds meer naar dat laatste, waardoor hij zelf ook steeds fundamentalistischer wordt. En dat stuit me tegen de borst.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus? Zwijgen, pappen en nathouden dan maar?
De tere zieltjes zullen eens boos worden?
The origin of species? Heiligschennis!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb niets op met de PVV, maar telkens als ik zie hoe volkomen achterlijk enorme groepen kunnen reageren op basis van religieuze emotie groeit mijn verlangen om ze met een hogedrukspuit The origin of species toe te dienen.
Dat hebben steeds meer mensen maar dat neemt niet weg dat hij gewoon z'n mening mag geven, hoe verwerpelijk deze in de ogen van vele ook is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Urquhart het volgende:
En dat stuit me tegen de borst.
denk jij dan dat zo'n filmpje bijdraagt aan een oplossing?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus? Zwijgen, pappen en nathouden dan maar?
De tere zieltjes zullen eens boos worden?
Haatzaaien mag niet. Als de film haat zaait, dan moet men daar een aanklacht tegenin dienen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, maar tussen problemen aan de orde stellen en haat verspreiden zit toch wel een verschil. Wilders neigt steeds meer naar dat laatste, waardoor hij zelf ook steeds fundamentalistischer wordt. En dat stuit me tegen de borst.
Precies.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hebben steeds meer mensen maar dat neemt niet weg dat hij gewoon z'n mening mag geven, hoe verwerpelijk deze in de ogen van vele ook is.
Wilders misbruikt z'n vrijheid van meningsuiting om tegen zoveel mogelijk schenen te schoppen maar zolang hij niet veroordeeld kan worden zullen we moeten hopen dat de kiezer dat ook in gaat zien.
Moet een filmpje alle problemen oplossen dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
denk jij dan dat zo'n filmpje bijdraagt aan een oplossing?
Moslims mogen wel commentaar leveren op een paar tekeningetjes waar ze het niet mee eens zijn, maar Wilders mag geen commentaar leveren op een boek waar hij op tegen is?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef nonzz het volgende:
Ik krijg bij Wilders steeds meer het gevoel:"You're not helping!"
Net als sommige moslims die over een paar stomme cartoons vallen. Valt Wilders ineens over een gaar boek. Hou vooral niet de mensen verantwoordelijk voor hun daden, maar pak de symbolen zoals boeken en cartoons maar eens flink aan! Dat helpt vast wel. Dring niet door tot de kern van een probleem, maar maak gewoon een paar krassen op de buitenkant!
Is het verbieden van bepaalde boeken of films en oplossing?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
denk jij dan dat zo'n filmpje bijdraagt aan een oplossing?
Waar zeg ik dat hij dat niet mag? Tuurlijk mag hij het. Het zou absoluut verschrikkelijk zijn als het niet meer zo mogen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Moslims mogen wel commentaar leveren op een paar tekeningetjes waar ze het niet mee eens zijn, maar Wilders mag geen commentaar leveren op een boek waar hij op tegen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |