He, dat is wel kloterig. Ik hoop dat Anitra dan alsnog morgen kan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:37 schreef nebelung het volgende:
Gaat er iemand naar Bruce vanavond?
Het is een dag uitgesteld: http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1238
Jeroen moest vanavond werken ivm Bruce (motoragent-verkeer regelen-Gelredome).quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:37 schreef nebelung het volgende:
Gaat er iemand naar Bruce vanavond?
Het is een dag uitgesteld: http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1238
Had je toch ook al eerder (zelf) kunnen doen? Dat doe ik meteen als ik 'm niet vindt, mezelf bellen. Je hoeft echt niet te wachten tot toevallig iemand belt!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef nebelung het volgende:
Oh ik was al de hele ochtend de telefoon kwijt, eigenlijk al sinds gisteravond. Gaat ie net, komt het geluid uit.. jawel.. de prullenbak
Ik begrijp het goed Bar. Daarom kijk ik nooit naar dat soort programma's.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:05 schreef _Bar_ het volgende:
sjonge... waarom ga je nu huilen als je de pfaffs zit te kijken![]()
De fam Kelly was aan het dansen op een nummer van Urbanus en toen was het raak.. gevoelige snaar en tranen maar![]()
Ik vind het te leuk, maar dan mis je weer zo dat gezinsleven
Ja ik had me voorgenomen om de programma's dus nooit te gaan kijken, maar op de een of andere mannier word ik er zo naartoe getrokken....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik begrijp het goed Bar. Daarom kijk ik nooit naar dat soort programma's.
Ik vind het heel moeilijk hoor... Sinterklaas kadootjes. We hebben nu Bambino Loco voor Isa, maar ze heeft al tig keer gezegd dat ze graag een beebiepop van Sinterklaas wil.... Nu wil ik daar best in meegaan, maar ik wil geen praat-, eet-. plas- en poeppop... Gewoon eentje waar een speen en een fles in kan is genoeg. Heeft iemand een idee?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef moussy het volgende:
oh ja feestik heb bijna voor alle sinterklaaskadootjes kunnen slagen bij de groothandel
das wel feest
scheelde me iig een klap geld
Wij vieren morgen sinterklaas en ik had alleen nog maar een V-smile
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk hoor... Sinterklaas kadootjes. We hebben nu Bambino Loco voor Isa, maar ze heeft al tig keer gezegd dat ze graag een beebiepop van Sinterklaas wil.... Nu wil ik daar best in meegaan, maar ik wil geen praat-, eet-. plas- en poeppop... Gewoon eentje waar een speen en een fles in kan is genoeg. Heeft iemand een idee?
www.selintoys.nl daar hebben ze echt lijkende baby poppen van 43 of 50 cm, geen babyborns, en peuterpoppen (dus babypoppen met haar) in verschillende huidskleuren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk hoor... Sinterklaas kadootjes. We hebben nu Bambino Loco voor Isa, maar ze heeft al tig keer gezegd dat ze graag een beebiepop van Sinterklaas wil.... Nu wil ik daar best in meegaan, maar ik wil geen praat-, eet-. plas- en poeppop... Gewoon eentje waar een speen en een fles in kan is genoeg. Heeft iemand een idee?
Zelfde verhaal hier. Ik zou naar de Karaoke-meet gaan maar dat wordt lastig ivm dat rotoog van me. Misschien ga ik maar eens aan Kai's babyboek werkenquote:
Oog nog niet beter?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Ik zou naar de Karaoke-meet gaan maar dat wordt lastig ivm dat rotoog van me. Misschien ga ik maar eens aan Kai's babyboek werken
Nee, nog niet over. Het is juist erger aan het worden. De oogarts heeft er nu een kweekje van genomen om te kijken of het toch niet een andere bacterie is waar weer een ander middeltje voor gezocht moet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oog nog niet beter?Balen...
Ik was gisteren in de stad en hoorde ineens 'Kai, niet doen! Kom eens hier'. Dus ik draai me gelijk met een ruk om, want ja, wanneer hoor je die naam nou. Maar het was een blond kereltje.Echt raar, want die naam hoort voor mij zo bij jouw Kai dat ik echt een heel gek idee vond.
over 3 weken ga ik de 3 in...quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:28 schreef bixister het volgende:
jij liever dan ik! ik moet er echt niet aan denken zeg.
enne vicky, ik had jou jonger geschat!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:43 schreef bixister het volgende:
voor mij is het al niet vroeg meer, ik was al om 6.15u aan het werk.
Anders mijn vriend wel.. Die is van 73 en heeft DoeMaar bewust meegemaakt!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk rijstebuiltje
en dan heb je nog heeeeeel lang voorpret
Even gewoon eenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:19 schreef Webkim het volgende:
Gisteren op een verjaardag tegen mij:
- " Jullie gaan toch trouwen?"
- " Ja, nou... Even een papiertje halen zodat alles geregeld is."
- " Oh, en neem je dan zijn naam?"
- " Nee hoor, ik blijf gewoon net zo heten als nu."
- " Maar dan heb jij niet dezelfde naam als je kindje! Vind je dat dan niet erg?"
Nou had ik daar nog helemaal niet bij stil gestaan, maar ik vond het acuut WEL erg.![]()
Hormonen...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:11 schreef snoopy het volgende:
BE, na jouw verhaal over die muis moet ik inene denken aan de eerste dag van mijn zwangerschapsverlof bij Morris. Toen viel er hier een kat in het water en was ik alleen thuis
Ik heb hem heel koelbloedig gered met mijn dikke buik maar stond later wel te trillen van schrik.
ah, jullie hebben 't andersom gedaan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:17 schreef Belana het volgende:
hoewel het na 4,5 jaar wel steeds meer zijn naam is geworden, hahaha. maar op mijn werk altijd nog mijn meisjesnaam.
jij leest altijd om een hoekjequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:19 schreef bixister het volgende:
[..]
ah, jullie hebben 't andersom gedaan?(leuke vertyping!
).
Mogen we je ook Monica noemen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:26 schreef Belana het volgende:
[..]
nog steeds de vrouw met de sigaar hoor
quote:
quote:
ze blijft fijn, al neig ik er naar om haar weer in te ruilen voor het de blije eierenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef Belana het volgende:
[..]
net nog even naar mandy zitten kijken en luisteren trouwens
Ja, ik moet toch met iemand kusknuffelkroelenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, ga hier een beetje zitten kusknuffelkroelen
Oja, das waarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch met iemand kusknuffelkroelen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja, das waar
Ishet
nu
weer
goed