Zo mag ik ff ploffen hier..
Drukke dag gehad op werk,oud vrouwtje wat flauw viel tot 2x toe...En wat zijn omstanders dan vreselijk irritant zeg!! Moest flink mijn stem verheffen om er uberhaupt als BHV'er bij te mogen.. het viel allemaal wel mee..maar omdat ze 2x flauw was gevallen toch maar ff de ambu gebeld...dus daar moet je natuurlijk ff op wachten.. vrouwtje was alweer bijgekomen.. maar al die mensen die dan zich overal tussen door wurmen boven dat mens gaan hangen om te kijken wat er aan de hand is... en dan nog boos worden op me omdat mijn reactie niet aardig is omdat ik daar wat van zeg..

Te gek voor woorden allemaal.. 'ik wil alleen maar even kijken of het wel goed met haar gaat'...

Was echt pissed!!Ik snap echt niet dat mensen niet uit zichzelf bedenken dat ze afstand moeten houden... stelletje ramptoeristen

Dan nog mensen die mij gingen vertellen wat er moet gebeuren..dus dat je amper het stappenplan af kan werken...mensen die staan te roepen:we moeten reanimeren..we moeten reanimeren...snel snel snel... en dat jezelf moet gaan verdedigen dat je eerst het stappenplan af moet werken..en er dan dus gewoon achterkomt dat mevrouw ademt...dus niks niet reanimeren... Viel me echt zwaar tegen... niet dat vrouwtje helpen.. maar die mensen erom heen..die het allemaal zogenaamd beter weten en zich overal mee bemoeien

ik heb maar in me hoofd gehouden dat ze het goed bedoellen..
Maar ja...was snel weer opgelost.. Maar wel een zaterdaghulp in tranen omdat het haar oma was,haar moeder werkt ook bij ons..ook in tranen...Andere zaterdaghulp in tranen omdat ze BHV heeft maar helemaal niet meer wist door de spanning wat ze moest doen...en zichzelf vreselijk schuldig voelde... Dus na het hele gebeuren nog een stukje opvang erachter aandoen... Gelukkig was naar een paar uurtjes de rust weer teruggekeerd.. en toch nog wel een goeie dag geworden.. maar ben wel kapot nu