Oh.. 100 000 euro slechts.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een Corvette nodig met een beetje korting?
Neuh, beter jou dan mijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je vindt het allerminst zorgelijk dat je vriendje mij stalkt?![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef Whiteguy het volgende:
ohja leuke foto trouwens majo.. bij deze heb je er een nieuwe stalker bij![]()
Jezus wat een eikelsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn broer komt net thuis. Hij was post aan het bezorgen. Kwamen er 2 Marokkanen achter hem de deur uit. Hoort 'ie ze iets momepelen en het woord "stelen". Denkt 'ie verder niets van.
Is hij zo'n 10 meter bij zijn fiets vandaan de post in een bus aan het gooien, draait zich om en ziet die 2 gasten aan het einde van de straat op zijn fiets
Gelukkig had 'ie alle post al bezorgd want anders was 'ie de lul.
Het mooie is: hij weet wie het zijn. Hij heeft die éne uit het raam zien hangen en ze daarna uit het huis zien komen. Dus dat heeft 'ie gelijk vermeld bij de aangifte
Maar serieus: wat een fucking tuig.
Ja erg hequote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus wat een eikelsMaar ook wel ontzettend dom zeg
Die worden dus vanavond meteen gepakt
Tagliatelli met roomkaas, zalm, bosuien, pesto en zoete pepersquote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand een leuke suggestie wat ik vanavond kan gaan eten?
doner, chinees, macaroni, wok.... zoveel keusquote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand een leuke suggestie wat ik vanavond kan gaan eten?
Ik moet het wel zelf maken hequote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tagliatelli met roomkaas, zalm, bosuien, pesto en zoete pepers
In dat geval: een Iglo pizzaquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet het wel zelf maken he
Wat een domme suggestie, die smelten toch in de ovenquote:
Die moet ook 10 minuten in de vriezer op -20quote:Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een domme suggestie, die smelten toch in de oven
Is echt heel simpelquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet het wel zelf maken he
Aha, dank je voor je adviesquote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die moet ook 10 minuten in de vriezer op -20
Waarom ging je dan niet gewoon 'staken'quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef Nesle het volgende:
hehe EINDELIJK vrij, jeeeeeemig ik kon me niet concentreren vandaag
wat een hel, zat maar wat heen en weer te wiebelen op een kraak stoel
Dat blijktquote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
1 dagje uitzieken is inderdaad te kort ja
Welk concert is dat? 29 november staat niet in je sig namelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat blijktDamn nu moet ik waarschijnlijk mijn concert van morgen af gaan zeggen
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je vindt het allerminst zorgelijk dat je vriendje mij stalkt?![]()
quote:
Welk bandje?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef MaJo het volgende:
Concert is van een beginnend bandje voor 3voor12Had mijn sig nog niet aangepast, en heeft nu geen zin meer
Eentje die jij zelfs niet kentquote:
Jij bent snel terugquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent snel terug
Ter verduidelijking: Ik wil heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel aandacht, alleen wil ik niet gestalkt wordenIk heb een
ZEVEN
voor mijn tentamen
Maar, maar, maar...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent snel terug
Ter verduidelijking: Ik wil heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel aandacht, alleen wil ik niet gestalkt wordenIk heb een
ZEVEN
voor mijn tentamen
Ik ben bang van niet. "Geen tijd, we hebben belangrijkere dingen te doen". Maar vervolgens gaan ze patat halen met de sirene aaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè... dat ze met hun jatten eens van andermans spullen afblijven. Je zou ze ter plekke het liefst 'zien struikelen' en alle tanden eruit zien vallen op een muurtje.
En het ergste is dat ik me op dit moment heel erg af vraag of de politie überhaupt iets met die aangifte gaat doen, ook al hebben ze het adres erbij cadeau gekregen..
Stalker for moneyquote:Op woensdag 28 november 2007 18:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...![]()
* begint te zingen:
En gefeli
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...![]()
* begint te zingen:
All the women come in these places
And the women are all the same
You don't look at their faces
And you don't ask their names
You don't think of them as human
You don't think of them at all
You keep your mind on the money
Keeping your eyes on the wall
I'm your private stalker, a stalker for money
I'll do what you want me to do
And any bad excuse will do
I want to make a million dollars
I wanna live out by the sea
Have a wife and some children
Yeah, I guess I want a family
All the women come in these places
And the women are all the same
You don't look at their faces
And you don't ask their names
I'll do what you want me to do
And any bad excuse will do!
En gefeli
Als je een vraag over Acda & De Munnik weet te beantwoorden is dat natuurlijk niet zo vreemd...quote:
Ik ben gewoon goed in rebussen, want daar kun je wel trots op zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een vraag over Acda & De Munnik weet te beantwoorden is dat natuurlijk niet zo vreemd...
Ik heb geen zin in mijn huiswerk: laten we een deal maken, ik schrijf de recensie, dan doe jij mijn werkquote:Op woensdag 28 november 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
Damn ik moet echt een recensie tikken maar mijn hoofd zit zo vol dat ik nergens toe komKan ik iemand mijn aantekeningen sturen die het voor me uitwerkt
Omdat dát kansloos is.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom ging je dan niet gewoon 'staken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |