Schattig open ruggetjequote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy kijkt fobo
eehm.. tja.. wat moeten we daar nou weer van zeggen
Ja hoor. Alleen Bambi-ogen zijn nooit blauwquote:
quote:
Het is een hele realistische tekening van hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy kijkt fobo
eehm.. tja.. wat moeten we daar nou weer van zeggen
Sheep ook. Als je hem ooit echt een plezier wilt doen....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze is gek op rare complimenten
Zag er ook wel realistisch uit jaquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een hele realistische tekening van hoe ik eruit zieIk zal wel eens een echte foto in mijn fobo plaatsen aangezien ik half fok toch inmiddels al ontmoet heb
Photobucket, Tinypic?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef MaJo het volgende:
Hoe heet ook alweer die site waar je foto's kunt uploaden? Ik gebruik die altijd voor fok en ben de naam vergetenNiet flickr
anders dan ik had verwacht, om de een of andere reden. Maar er is helemaal niks mis met je hoorquote:
Ze had geprobeerd de kaart te lezen?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Kom ik gisteravond thuis, zit mijn vrouw helemaal in het verband op de bank. Wat denk je?
Ja, mannen hebben echt betere humer dan vrouwenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, ze was met haar bezemsteel tegen een lantaarnpaal gevlogen.
Dat krijg je met een sprookjeshuwelijk, als ik thuiskom zit de heks op de bank
Haha dat dacht ik ook niet hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
anders dan ik had verwacht, om de een of andere reden. Maar er is helemaal niks mis met je hoor
Hoezo opmerkingen?
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit mijn foto op fok gehad
Nietquote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe verliep de quiz een maandag eigenlijk, MaJo?
quote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Hebben de pints nog meegequizt eigenlijk?
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]Achtervolg je me ofzo
Maar klopt inderdaad
Wie die foto kan vinden wint echt een prijs
Ohquote:Op woensdag 28 november 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Is er dan nog een foto geweest?
Ik doelde eigenlijk op een bepaald paul Mccartney topic
Ik ga toch niet zoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Ja er is nog een foto geweest
Van mij en een van mijn indie crushes
![]()
Succes met zoeken
Ja dat is waarquote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
Overigens in dat macca topic was geen foto maar een link
Wedden van welquote:
Typsich vrouwelijk trekje: ze luisteren wel maar ze horen alleen wat ze wíllen horenquote:
Ik niet (nou ja..quote:Op woensdag 28 november 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Typsich vrouwelijk trekje: ze luisteren wel maar ze horen alleen wat ze wíllen horen
Ik heb wel water beters te doen
Nee, ga eens nuttig doenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik niet (nou ja..)
Een uitdaging roept
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ok.
Hier, voor jou: AKQ slowchat 140- allemaal naar de meet !
Oh, je kwijlfoto met Keith?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]Die bedoelde ik niet eens
![]()
![]()
Ik ben dus wel vaker op fok verschenen
Hint: denk aan indie(zie myatt
)
quote:
Gewoon, zoeken, dan vind je weleens watquote:Op woensdag 28 november 2007 16:28 schreef MaJo het volgende:
En sheep hoe heb je die foto ooit gevonden
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om dat maar even te bevestigen: We are Scientists
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om dat maar even te bevestigen: We are Scientists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |