WOWquote:Op woensdag 28 november 2007 02:09 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia morgen vrijwillig naar huis
donderdag nix er uit
mooi scenario ?
ik ook. het is voor het eerst dat hij niet onder de plak zit bij Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb voor het eerst respect voor Dennis.
hij had vast z'n hele kamer met Spice Girls posters volhangenquote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef kit2u het volgende:
Huub kent alle liedjes van de spice girls
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef kit2u het volgende:
Huub kent alle liedjes van de spice girls
Met Amanda als vriendin kun je nog zoveel liegen en bedriegen, ze gelooft je toch wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe Nadia nog haar positie in het huis kan redden.
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.
Hier komt ze niet meer uit. Toch???
ik denk het wel. We zaten toch al haast vanaf het begin te wachten tot ze eens met al haar leugens geconfronteerd zou worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:10 schreef maril het volgende:
Ik geloof nooit dat ze in dat hok wisten dat het vanavond zo zou lopen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'quote:Op woensdag 28 november 2007 02:10 schreef maril het volgende:
Ik geloof nooit dat ze in dat hok wisten dat het vanavond zo zou lopen.
nah... toen was TMF nog leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..
Dat zeiden velen een uurtje ervoor ook van Dennix .....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.
inderdaad, ze dachten vast.... dit kunnen we niet meer redden dus dan maar de wereld in ermee!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'
Laat maar zien dan en Lieke was idd sterk.
ik heb Amanda niet zo gevolgd, maar ik hoorde haar toch 2 keer zeggen dat Nadia ziek is.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Met Amanda als vriendin kun je nog zoveel liegen en bedriegen, ze gelooft je toch wel.
Bij dat hele gebeuren over die zogenaamde zwangerschap werd er ditmaal inderdaad niet de streamlock op gezet, dus misschien toch, terijl ik nu had om iemand te beschermen een streamlockje en afvoeren.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk het wel. We zaten toch al haast vanaf het begin te wachten tot ze eens met al haar leugens geconfronteerd zou worden?
maar dat wil niet zeggen dat ze niet 100% achter haar blijft staan, want ja... met wie moet ze dan girltalk hebben tijdens het gedoe met hun haren?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb Amanda niet zo gevolgd, maar ik hoorde haar toch 2 keer zeggen dat Nadia ziek is.
Dit miskraam/zwangerschap script zagen we al weken aan komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'
Laat maar zien dan en Lieke was idd sterk.
Ik zie dat wel. Morgen komt ze met een soort van plausibele verklaring voor hetgeen gebeurd is. Amanda toont begrip. Ze zegt iedereen toe Dennis nu te laten gaan en zo gebeurt het. Ze móet die toezegging wel nakomen of ze schakelt zichzelf compleet uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:
situatie is deze , alle mannen zijn geil op Selene, want nieuwe kut.
Brian kan het schudden want Amanda .
De4niis wil dolgraag maar is Dennix, dus lafbek.
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.
Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
volgens mij geilt lieke ook op haarquote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:
situatie is deze , alle mannen zijn geil op Selene, want nieuwe kut.
Brian kan het schudden want Amanda .
De4niis wil dolgraag maar is Dennix, dus lafbek.
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.
Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
Hoiquote:
In de persoon van Selene heeft ze voor het eerst in 6 maanden een normaal persoon om mee te praten, dat zal haar wat kracht geven natuurlijk. Ik zou in de buurt van een irritant mannetje als Huub ook sjacherijnig worden...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef maril het volgende:
Ik vond Lieke overigens sterk vanavond, in alle opzichten.
Vergeet die foto niet, die Nix verscheurd zou hebben en die krassen op haar rug, waar hij niets van af weet!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:19 schreef maril het volgende:
[..]
Hoi, omdat ze verstrikt in haar leugens als zwangerschap, ze had al een naam voor evt baby(Brooke),ze heeft gezoend met Huub, is teker gegaan tegen Dennis, we denken allemaal dat ze de weg kwijt is geraakt, ook de bewoners, die scene met Dennis was gewoon eng , hoe ze hem claimde brrrr
was dat het stukje dat hij zei dat hij niet geloofde dat ze zwanger was?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:20 schreef Stupidisco het volgende:
net nog even het filmpje van de confrontatie van vanavond gezien...ben toch benieuwd wat Nadia bedoelt met "...jij met je smerige gedachtes". (dit zegt ze tegen Dennix).
En een kopstootquote:Op woensdag 28 november 2007 02:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Vergeet die foto niet, die Nix verscheurd zou hebben en die krassen op haar rug, waar hij niets van af weet!!!!
Fistfucken?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ligt Lieke te......?
verwacht ook niet dat nix er uit gaatquote:Op woensdag 28 november 2007 02:24 schreef lorence1 het volgende:
ben ik nou de enige die denkt dat nix donderdag nergens heen gaat en wij weer vanaaf blij worden gemaakt met een dooie mus?
Ik denk ook dat Dennis nergens naartoe gaat. Ze hebben onderussen al zo veel saampjes beleefd.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:24 schreef lorence1 het volgende:
ben ik nou de enige die denkt dat nix donderdag nergens heen gaat en wij weer vanaaf blij worden gemaakt met een dooie mus?
Simpel gezegd: Natte Naad moest veel meer troeven uitspelen om Nix aan zich te binden vanwege a.s. donderdag.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
Goed, even opsommend. Wat waren nou de leugens van Nadia?
Dat kunnen ze nu niet meer verkopen tegenover de andere spelers en ook niet tegenover kijkers die een spel willen zienquote:Op woensdag 28 november 2007 02:24 schreef lorence1 het volgende:
Ik vergelijk haar telkens met Natasia.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
Toch heb ik op de een of andere manier wel medelijden met Nadia... stel dat ze echt gestoord is of erger geworden is in dat hok.
Allemaal gespeeld ze heeft op alle manieren geprobeerd om Dennis een reaktie te ontlokken en wat tv te maken maar het zit gewoon niet in Dennis.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
Opsomming van Nadia's leugens van vanavond, iemand?
en ze gunt Selene geen tv-moment dus negeert ze haar en trekt zelf met alle middelen die ze kan grijpen de aandacht.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Simpel gezegd: Natte Naad moest veel meer troeven uitspelen om Nix aan zich te binden vanwege a.s. donderdag.
Ze was haar grip op hem aan het verliezen.
Hoezo niet? Het zijn dezelfde kijkers en spelers die zelf bedacht hebben dat Dennis weg zal gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu niet meer verkopen tegenover de andere spelers en ook niet tegenover kijkers die een spel willen zien
Klopt helemaal. Ze gaat naar haar idee vreselijk af. helemaal, omdat Nix naar Selene toe trekt.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:30 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
en ze gunt Selene geen tv-moment dus negeert ze haar en trekt zelf met alle middelen die ze kan grijpen de aandacht.
Zie uitleg onder je vraagquote:Op woensdag 28 november 2007 02:32 schreef agter het volgende:
Die rare 24 uur van Nadia. Iemand een idee waar dat over ging?
Wellicht heeft het ermee te maken?
Nadia zal zich nog meer aan Dennis vastklampen. Hij is zo'n beetje de enige die haar niet dingen voor de voeten zal werpen.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Dennis nergens naartoe gaat. Ze hebben onderussen al zo veel saampjes beleefd.
Zoveel is er niet gebeurd en gezegd. Dramasloerie Nadia heeft er weer een groot fiasco van gemaakt. Er wordt morgen gewoon geluisterd naar Nadia, omdat het om iets serieus gaat, namelijk een zwangerschap. Volgens mij weten we nog niet precies wat daarvan gelogen is. Ze kan morgen op aandringen van de andere miljonairs dat verhaal moeten opbiechten. Als ze hier op in gaat, geeft ze toe niet helemaal eerlijk te zijn geweest (ze kan dit goedmaken door Dennis te laten gaan). Ze kan ook denken, Dennis we lossen dit samen wel op (waarop Dennis blijft, of niet).quote:Op woensdag 28 november 2007 02:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Simpel gezegd: Natte Naad moest veel meer troeven uitspelen om Nix aan zich te binden vanwege a.s. donderdag.
Ze was haar grip op hem aan het verliezen.
Nee, een analist is hij absoluut nietquote:Op woensdag 28 november 2007 02:30 schreef diedirk het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld ze heeft op alle manieren geprobeerd om Dennis een reaktie te ontlokken en wat tv te maken maar het zit gewoon niet in Dennis.
Hij is een analist en passief
Tegen Lieke zeggen dat ze zwanger is geweest terwijl ze nooit zwanger was?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
Opsomming van Nadia's leugens van vanavond, iemand?
Ze lijkt net als Natasia gestoord. In hoeverre kun je iemand dat aanrekenen? Voor mij staat wel vast dat de febo op het randje balaceerd met de mensen. Maar wat moet je als de speler niet uit zichzelf wil/kan vertrekken?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vergelijk haar telkens met Natasia.
Die is net zo narcistisch en betrekt alles op zichzelf. Trekt ook alle aandacht naar haar toe.
Natasia is ook doorgedraaid en dat uitte zich in toenemend fysiek geweld om zich voortdurend de baas te voelen. Ook in situaties die niets met geweld te maken hadden (Jaap schoppen, beker gooien naar Lieke)
Nadia doet dat door middel van tranen en omhelzingen.
Dennis wist het wel ondertussen. Donderdag, met dat idiote gedrag van haar omdat alle aandacht naar Amanda's kale kop uit ging, toen probeerde hij haar voortdurend in bedwang te houden.
Maar ik snap werkelijk waar niet dat hij nou weer met haar in één bed ligt. Fokking zwakkeling.
Volgens mij heeft ze vanavond aan Amanda weer te kennen gegeven dat ze dat wel was. Waarom zou ze Lieke over een zwangerschap moeten vertellen? Volgens mij komen die berichten zelden in een vroeg stadium.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Lieke zeggen dat ze zwanger is geweest terwijl ze nooit zwanger was?
Misschien dat ze de laatste nieuwe regel gaan aanpassen vanfysiek geweld de villa uit wordt vervangen in: om fysieke redenen de villa uit wordt vervangen..... 1 zo'n woordje valt vast niemand op...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia zal zich nog meer aan Dennis vastklampen. Hij is zo'n beetje de enige die haar niet dingen voor de voeten zal werpen.
Daarentegen is een vertrek van Nadia héél dichtbij
Ik vind em leukquote:Op woensdag 28 november 2007 02:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Filmpje om verwarring te voorkomen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JPjfbZpqs9k
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Dennis en Nadia hebben het maar druk onder de dekens, en niet met praten.
Vanaf de 1e sec. dacht ik al, dat Nadia geen vrouw was.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind em leukTjee, dan zou die Dennis toch gewoon zoals velen al denken een soort van homofiel zijn
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:50 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nee Nix ligt met zijn benen uit elkaar
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij... gevingerd wordt?
En het rare is,Huub en Lieke reageren daar helemaal niet op.Vinden ze doodnormaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Dennis en Nadia hebben het maar druk onder de dekens, en niet met praten.
Joh, die hadden het toch zelf veel te druk. Huub moest ook ff.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het rare is,Huub en Lieke reageren daar helemaal niet op.Vinden ze doodnormaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |