Bij dat hele gebeuren over die zogenaamde zwangerschap werd er ditmaal inderdaad niet de streamlock op gezet, dus misschien toch, terijl ik nu had om iemand te beschermen een streamlockje en afvoeren.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk het wel. We zaten toch al haast vanaf het begin te wachten tot ze eens met al haar leugens geconfronteerd zou worden?
maar dat wil niet zeggen dat ze niet 100% achter haar blijft staan, want ja... met wie moet ze dan girltalk hebben tijdens het gedoe met hun haren?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb Amanda niet zo gevolgd, maar ik hoorde haar toch 2 keer zeggen dat Nadia ziek is.
Dit miskraam/zwangerschap script zagen we al weken aan komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'
Laat maar zien dan en Lieke was idd sterk.
Ik zie dat wel. Morgen komt ze met een soort van plausibele verklaring voor hetgeen gebeurd is. Amanda toont begrip. Ze zegt iedereen toe Dennis nu te laten gaan en zo gebeurt het. Ze móet die toezegging wel nakomen of ze schakelt zichzelf compleet uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe Nadia nog haar positie in het huis kan redden.
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.
Hier komt ze niet meer uit. Toch???
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:
situatie is deze , alle mannen zijn geil op Selene, want nieuwe kut.
Brian kan het schudden want Amanda .
De4niis wil dolgraag maar is Dennix, dus lafbek.
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.
Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
volgens mij geilt lieke ook op haarquote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:
situatie is deze , alle mannen zijn geil op Selene, want nieuwe kut.
Brian kan het schudden want Amanda .
De4niis wil dolgraag maar is Dennix, dus lafbek.
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.
Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
Hoiquote:
In de persoon van Selene heeft ze voor het eerst in 6 maanden een normaal persoon om mee te praten, dat zal haar wat kracht geven natuurlijk. Ik zou in de buurt van een irritant mannetje als Huub ook sjacherijnig worden...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef maril het volgende:
Ik vond Lieke overigens sterk vanavond, in alle opzichten.
Vergeet die foto niet, die Nix verscheurd zou hebben en die krassen op haar rug, waar hij niets van af weet!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:19 schreef maril het volgende:
[..]
Hoi, omdat ze verstrikt in haar leugens als zwangerschap, ze had al een naam voor evt baby(Brooke),ze heeft gezoend met Huub, is teker gegaan tegen Dennis, we denken allemaal dat ze de weg kwijt is geraakt, ook de bewoners, die scene met Dennis was gewoon eng , hoe ze hem claimde brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |