abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54883475
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef avonne het volgende:

[..]

ik denk het wel. We zaten toch al haast vanaf het begin te wachten tot ze eens met al haar leugens geconfronteerd zou worden?
Bij dat hele gebeuren over die zogenaamde zwangerschap werd er ditmaal inderdaad niet de streamlock op gezet, dus misschien toch, terijl ik nu had om iemand te beschermen een streamlockje en afvoeren.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 28 november 2007 @ 02:15:22 #127
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54883476
Toch heb ik op de een of andere manier wel medelijden met Nadia... stel dat ze echt gestoord is of erger geworden is in dat hok.
Truste allemaal!

Oh wat gaat Beequeen genieten morgen als ze wakker is.
Go hard or go home
pi_54883483
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:14 schreef avonne het volgende:

[..]

ik heb Amanda niet zo gevolgd, maar ik hoorde haar toch 2 keer zeggen dat Nadia ziek is.
maar dat wil niet zeggen dat ze niet 100% achter haar blijft staan, want ja... met wie moet ze dan girltalk hebben tijdens het gedoe met hun haren?
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_54883484
situatie is deze , alle mannen zijn geil op Selene, want nieuwe kut.
Brian kan het schudden want Amanda .
De4niis wil dolgraag maar is Dennix, dus lafbek.
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.

Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
pi_54883486
pi_54883491
Amanda is Brain weer aan het aftrekken?
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2007 @ 02:16:32 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_54883493
Waarom is Nadia ontmaskerd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54883497
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'
Laat maar zien dan en Lieke was idd sterk.
Dit miskraam/zwangerschap script zagen we al weken aan komen.
Dat de groep er het fijne van wil weten, en dat Lieke een uiteenzetting geeft van de aanwijzingen en uitspraken is gewoon de finale van het script. Het is allemaal uitgekomen en hoeft niet meer in banen geleid te worden. Kortom, sturing en plak-en-knip-werk is niet meer nodig. Het verhaal is voorbij.
pi_54883499
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe Nadia nog haar positie in het huis kan redden.
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.

Hier komt ze niet meer uit. Toch???
Ik zie dat wel. Morgen komt ze met een soort van plausibele verklaring voor hetgeen gebeurd is. Amanda toont begrip. Ze zegt iedereen toe Dennis nu te laten gaan en zo gebeurt het. Ze móet die toezegging wel nakomen of ze schakelt zichzelf compleet uit.
pi_54883503
bij wie ligt nadia nu in bed?
Make my day!
pi_54883505
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:
Huub wil helemaaaaal dolgraag want Huub dus zelfoverschatte gnoom/kabouter , maar Lieke in de buurt.

Selene maakt het niet uit als er maar iemand komt want geile doos uit de lage landen.
Neem er nog één
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54883508
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:

Dat ze alles bij elkaar liegt, en knettergek is en onbetrouwbaar als de pest.
pi_54883510
ligt Dennis bij Nadia onder de dekens?
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_54883511
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef kit2u het volgende:

volgens mij geilt lieke ook op haar
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54883514
Nix en Naad
pi_54883520
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:

Hoi , omdat ze verstrikt in haar leugens als zwangerschap, ze had al een naam voor evt baby(Brooke),ze heeft gezoend met Huub, is teker gegaan tegen Dennis, we denken allemaal dat ze de weg kwijt is geraakt, ook de bewoners, die scene met Dennis was gewoon eng , hoe ze hem claimde brrrr
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54883522
He??? Liggen de twee Nen weer dicht bij elkaar?
Verdorrie. Kijk je een minuut niet en mis je weer iets.
pi_54883524
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef maril het volgende:
Ik vond Lieke overigens sterk vanavond, in alle opzichten.
In de persoon van Selene heeft ze voor het eerst in 6 maanden een normaal persoon om mee te praten, dat zal haar wat kracht geven natuurlijk. Ik zou in de buurt van een irritant mannetje als Huub ook sjacherijnig worden...
pi_54883525
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:18 schreef Dreamboy het volgende:
Nix en Naad
[ afbeelding ]
pi_54883528
Selene alleen.
pi_54883529
net nog even het filmpje van de confrontatie van vanavond gezien...ben toch benieuwd wat Nadia bedoelt met "...jij met je smerige gedachtes". (dit zegt ze tegen Dennix).
pi_54883532
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:19 schreef maril het volgende:

[..]

Hoi , omdat ze verstrikt in haar leugens als zwangerschap, ze had al een naam voor evt baby(Brooke),ze heeft gezoend met Huub, is teker gegaan tegen Dennis, we denken allemaal dat ze de weg kwijt is geraakt, ook de bewoners, die scene met Dennis was gewoon eng , hoe ze hem claimde brrrr
Vergeet die foto niet, die Nix verscheurd zou hebben en die krassen op haar rug, waar hij niets van af weet!!!!
pi_54883534
pi_54883536
Waar is Dennis nu?

Nadia speelt het allemaal wel briljant hoor.

Donderdag gaat er eindelijk weer eens iemand exit in het spel, zo niet dan id DGK echt dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')