WOWquote:Op woensdag 28 november 2007 02:09 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia morgen vrijwillig naar huis
donderdag nix er uit
mooi scenario ?
ik ook. het is voor het eerst dat hij niet onder de plak zit bij Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb voor het eerst respect voor Dennis.
hij had vast z'n hele kamer met Spice Girls posters volhangenquote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef kit2u het volgende:
Huub kent alle liedjes van de spice girls
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef kit2u het volgende:
Huub kent alle liedjes van de spice girls
Met Amanda als vriendin kun je nog zoveel liegen en bedriegen, ze gelooft je toch wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe Nadia nog haar positie in het huis kan redden.
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.
Hier komt ze niet meer uit. Toch???
ik denk het wel. We zaten toch al haast vanaf het begin te wachten tot ze eens met al haar leugens geconfronteerd zou worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:10 schreef maril het volgende:
Ik geloof nooit dat ze in dat hok wisten dat het vanavond zo zou lopen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'quote:Op woensdag 28 november 2007 02:10 schreef maril het volgende:
Ik geloof nooit dat ze in dat hok wisten dat het vanavond zo zou lopen.
nah... toen was TMF nog leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik ook, is dat erg als man zijnde hahaha..
Dat zeiden velen een uurtje ervoor ook van Dennix .....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe Nadia nog haar positie in het huis kan redden.
Iedereen zal haar toch alleen maar met wantrouwen en medelijden kunnen aankijken.
Hier komt ze niet meer uit. Toch???
inderdaad, ze dachten vast.... dit kunnen we niet meer redden dus dan maar de wereld in ermee!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden waarom ze opeens geen streamlock er meer op gingen zetten. Je zag het in de tuin even heel snel gebeuren en toen dachten ze waarschijnlijk echt,'fuck it!'
Laat maar zien dan en Lieke was idd sterk.
ik heb Amanda niet zo gevolgd, maar ik hoorde haar toch 2 keer zeggen dat Nadia ziek is.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Met Amanda als vriendin kun je nog zoveel liegen en bedriegen, ze gelooft je toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |