Eén ding weet ik zeker:quote:
quote:
Welk ander topic?quote:
Hij is een beetje als Frank Beard.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
Die meneer right valt wel een beetje op.
Pyl ?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt op iemand die ik wel eens zonder die mannen links zie.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef Gellius het volgende:
Die meneer is Ray Conniff trouwens.
Jazeker.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:49 schreef Misstique het volgende:
Is dit um?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze kan wel dicht, toch?
Uit het andere topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef wyccie het volgende:
Waar heeft hij die kennis vandaan?
RAAD JE PLAATJE IN KOEIELETTERS #713quote:Op woensdag 28 november 2007 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen bronvermelding.
Dan zal het wel geheim zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen bronvermelding in dat andere topic.
Ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
Maar je wilt mij zeker niks vertellen, hè?
Ik heb ook net twee zó ontzettend lekkere exemplaren van die kunne gegetenquote:Ik wil naar bed, maar ik kan niet stoppen met mandarijnen eten.
Veeg je mond eens af.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook net twee zó ontzettend lekkere exemplaren van die kunne gegeten
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Gellius het volgende:
Godzijdank niet.
Dan moet je alsnog flink aan de slag vandaag!!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:19 schreef Gellius het volgende:
Dan zou ik nog maar één dag voor mijn surprises en gedichten hebben.
Dat was niet Art Rooyakkers trouwensquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is Art Rooyakkers. Waarom ik dat weet? Ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat was niet Art Rooyakkers trouwens![]()
Welnee, daar hoor ik niets van. Van de sloop van het Wibauthuis merk ik ook niets.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Gellius het volgende:
D'r zijn voorzichtige aanzetten tot bouwactiviteit op het vage landje achter de Ruyschstraat waar te nemen, Scrutinizer. Een slapeloze periode breekt aan.
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef Gellius het volgende:
Die meneer van wyccie?
Wél joh!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:45 schreef Gellius het volgende:
HUUU! Dat kindje heeft geen gezicht!!
Die baby van Ally was iets anders. Ik vind het wel een koddige baby, hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:12 schreef wyccie het volgende:
Het doet me denken aan Ally McBeal. Ik vind 't eng.
In de vorige eeuw al, Scrutinizer. Je loopt achter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je moeder geworden?
Dat had je best even mogen vertellen, ik wist niet eens dat je zwanger wasquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de vorige eeuw al, Scrutinizer. Je loopt achter.
Je moet gewoon beter opletten, Gwaenlios.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:19 schreef Gellius het volgende:
Niemand vertelt ons hier ooit wat.
De groeten!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had je best even mogen vertellen, ik wist niet eens dat je zwanger was
O god, daar heb je spuit elf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Wie is er zwanger?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef wyccie het volgende:
En welke subfora waren dat dan allemaal?
Wás, Tokay was zwanger. In de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Wie is er zwanger?
O.... sorry dan. Wil de kleine al een beetje doorslapen 's nachts? Hebben jullie al een naam bedacht?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
De groeten!Dan had je maar beter naar mijn signature moeten kijken! Ik heb er meerdere topics in verschillende subfora over geopend op FOK!, én een weblog opgestart, plus een link geplaatst naar de fotoreportage van de bevalling.
Je bent echt te érg, Scrutinizer!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
O.... sorry dan. Wil de kleine al een beetje doorslapen 's nachts? Hebben jullie al een naam bedacht?
En jij ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie al wel een huis?!
Potdomme, dat zal een pijnlijke bevalling geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef Gellius het volgende:
Tokay was toch eigenlijk een man, bedenk ik me ineens?
2 Kerstdag zijn wij ook in Friesland, misschien zien we elkaar dan nog.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Ouder. Vader Gellius is niet meer.
Vorige week was de schoonfamilietoernee. En dan rond de kesrt wéér.
Jij hebt nog een eigen keuze... ik ben aan het luisteren naar de Club van Sinterklaas-cd en andere Sinterklaasliedjes..... en ondertussen spelletjes aan het doen met Twan. Ik heb net verloren met Memorie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef wyccie het volgende:
Ik druk weer op de Play-knop van de cd-speler.
Ik won altijd van mijn moeder met Memory en Vier op een rij! (Ik was al wel 13 of zo.)quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Jij hebt nog een eigen keuze... ik ben aan het luisteren naar de Club van Sinterklaas-cd en andere Sinterklaasliedjes..... en ondertussen spelletjes aan het doen met Twan. Ik heb net verloren met Memorie.
Te veel privé-info. Hoeft Gellius niet allemaal te weten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef Tokay het volgende:
Wat zit jij daar allemaal te editten, wyccie?
O nee hoor, deze zag ik hier ooit op FOK! voorbij komen, en toen heb ik 'm opgeslagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef wyccie het volgende:
Google jij op 'scary shit'?
precies! dat dummies is inmiddels achterhaaldquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef qonmann het volgende:
Ohhhhh !!
Nu begrijp ik waarom het plaatjeraden is afgeschaft, de plaatjes worden sneller geraden dan de bedenker ze kan posten..
Daarom hebben we eigenlijk de drie-minuten-regel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef qonmann het volgende:
Ohhhhh !!
Nu begrijp ik waarom het plaatjeraden is afgeschaft, de plaatjes worden sneller geraden dan de bedenker ze kan posten..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef qonmann het volgende:
zo snel ..chapeau voor de raadster van Mr. Cohen, er is ook een schaatster die zo heet ff zoeken.
Dat is die Nijmeegse rebelsheld he?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom hebben we eigenlijk de drie-minuten-regel.
Waar ik me niet aan gehouden heb.![]()
Sasha Cohen (uit US) heet ze was bijna wereldkampioene, erg populair.quote:
Mijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
Dat is die Nijmeegse rebelsheld he?!
Hehe...wacht, ik zal even iets voor je opzoeken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef qonmann het volgende:
Sasha Cohen (uit US) heet ze was bijna wereldkampioene, erg populair.
Bambi was haar bijnaam ? .. zou kunnen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Sasha Cohen is de muze van velen hier in dit topic.
Dat is niet meer nodig. Zij is geen raadplaatje, ze is hier namelijk al heel vaak geplaatst.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef qonmann het volgende:
Oh.. part-time hertje
en haar naam wordt niet eens genoemd
Allemaal gemist .zal er eens in AKQ plaatsenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet meer nodig. Zij is geen raadplaatje, ze is hier namelijk al heel vaak geplaatst.
quote:De 10 jaar in München als hoofd van het anatomisch laboratorium waren's beste jaren. Studenten van verscheidene landen bezetten constant de twintig plaatsen in zijn laboratorium.
wisselde tussen de diverse microscopische werkplekken, waar hij uitvoerig tijd nam voor elke student om uit te leggen wat er onder de microscoop te zien was. Diegenen die er geweest zijn omschreven het als een onvergetelijk iets om te zien hoe
met zijn grote hoofd zich over de microscoop boog met zijn knijpbril aan een koord om zijn nek en altijd met een sigaar, die hij aan de kant legde als hij begon aan zijn verklaringen. Er wordt beweerd dat aan het eind van de dag bij elke werkplek waar een microscoop stond, een sigarenstompje lag, aldus zijn rondgang door het laboratorium markerend. Voor deze anekdote bestaat overigens geen bewijs.
quote:Op zondag 2 december 2007 12:51 schreef fotoloog het volgende:
Michiel Kerbosch
Ah ..KOCH schoot me vannacht te binnen, denk post het nog maar ff na zoveel denkwerkquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
Eerste letter van zijn voornaam heb je al wel goed.
[..]
omdat ze de sint-shows doet op tv..quote:Op zondag 2 december 2007 18:26 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Ik zie de connectie niet.
kan niet.. je weet zoveel van films & boeken & historie.quote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een cultuurbarbaar. Ik ken die oom niet.
Jawel ..Paul Krugerquote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Krüger?
Je doet lang over dat zoeken....quote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef qonmann het volgende:
ja de mods gaan niet ingrijpoen ...pima topic.., nog ff zoeken voor een nieuw plaatje
Hulde !!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:44 schreef wyccie het volgende:
Emma!
Welk geheimpje, wwyycciiee?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geheimpje niet helemaal goed kunnen verstaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ok. Zwwzzwz zwz zzwzw... hm, zwzwzw zzwz zzwzw.
Tsja...lijkt me niet. Ik denk zelfs dat het niet waar is. Een typisch broodje-aapverhaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zzwz. Zw. Zou het belangrijk zijn, denk je?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt mij ook erg vreemd. En hij kan ook niet naar zn werk om daar even te internetten. Is de storing inmiddels al verholpen trouwens?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt mij ook erg vreemd. En hij kan ook niet naar zn werk om daar even te internetten. Is de storing inmiddels al verholpen trouwens?
Natuurlijk......quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Was het als grap bedoeld, Diaan?
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand. En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dat is eigenlijk best kut, zo'n stroomstoring. Stel je voor dat je 's morgens wakker word en naar de badkamer wil. Geen licht.![]()
En na 5 uur is het al donker, dus zelfs lezen kan dan niet meer. Dan maar om 6 uur gaan slapen.![]()
En dan word je acht uur later wakker (even pissen). Plas je naast de pot.![]()
Vervolgens kom je niet meer in slaap, want je hebt tenslotte al 8 uur geslapen. En dan?
Gezellig dicht tegen elkaar kruipen als het koud is. Onder een fleecedekentje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand. En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard..
Vanwege het brandgevaar? Dan pak je een ouderwetse wollen deken. Van Didas. Met het poesje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel een beetje problematisch met de olielamp en de boeken, Tokae.
Hoe doe je dat? Via echolocatie?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand.
Ik gebruik nog liever een zaklamp dan een olielamp. Olielampen zijn voor wijven.quote:En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard..
Hemel, wat is dat voor iets griezeligs? Ik bedoel gewoon ervaring. Ik kan in mijn huis alle hoeken, de deuren, de drempels en de weg naar de broodtrommel en de ijskast vinden, dus dan is het maar een kleine stap om ook blind te kunnen piesen. Maar jij kan dat dus niet. Dat kwikzilvert me toch een beetje tegen van je.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Via echolocatie?![]()
Of eerst door je knieën zakken en dan je piemeltje in de pot hangen?
Heb jij een broodtrommel?? Die moeten wij nog steeds kopen, ik vind het van die stomme dingen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hemel, wat is dat voor iets griezeligs? Ik bedoel gewoon ervaring. Ik kan in mijn huis alle hoeken, de deuren, de drempels en de weg naar de broodtrommel en de ijskast vinden, dus dan is het maar een kleine stap om ook blind te kunnen piesen. Maar jij kan dat dus niet. Dat kwikzilvert me toch een beetje tegen van je.
Kom in mijn armen, broeder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik nog liever een zaklamp dan een olielamp. Olielampen zijn voor wijven.![]()
Een open haard heb ik hier niet. En tuberculose gelukkig ook niet.
Je moet ook helemaal niet lezen onder die dekens, man!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:01 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me pas bloedlink ! Dan kan je beter helemaal niet lezen onder die dekens.
Ben ik nu ook al een man?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Tokay het volgende:
Kom in mijn armen, broeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |