De groeten!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had je best even mogen vertellen, ik wist niet eens dat je zwanger was
O god, daar heb je spuit elf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Wie is er zwanger?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef wyccie het volgende:
En welke subfora waren dat dan allemaal?
Wás, Tokay was zwanger. In de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Wie is er zwanger?
O.... sorry dan. Wil de kleine al een beetje doorslapen 's nachts? Hebben jullie al een naam bedacht?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
De groeten!Dan had je maar beter naar mijn signature moeten kijken! Ik heb er meerdere topics in verschillende subfora over geopend op FOK!, én een weblog opgestart, plus een link geplaatst naar de fotoreportage van de bevalling.
Je bent echt te érg, Scrutinizer!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
O.... sorry dan. Wil de kleine al een beetje doorslapen 's nachts? Hebben jullie al een naam bedacht?
En jij ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie al wel een huis?!
Potdomme, dat zal een pijnlijke bevalling geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef Gellius het volgende:
Tokay was toch eigenlijk een man, bedenk ik me ineens?
2 Kerstdag zijn wij ook in Friesland, misschien zien we elkaar dan nog.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Ouder. Vader Gellius is niet meer.
Vorige week was de schoonfamilietoernee. En dan rond de kesrt wéér.
Jij hebt nog een eigen keuze... ik ben aan het luisteren naar de Club van Sinterklaas-cd en andere Sinterklaasliedjes..... en ondertussen spelletjes aan het doen met Twan. Ik heb net verloren met Memorie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef wyccie het volgende:
Ik druk weer op de Play-knop van de cd-speler.
Ik won altijd van mijn moeder met Memory en Vier op een rij! (Ik was al wel 13 of zo.)quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Jij hebt nog een eigen keuze... ik ben aan het luisteren naar de Club van Sinterklaas-cd en andere Sinterklaasliedjes..... en ondertussen spelletjes aan het doen met Twan. Ik heb net verloren met Memorie.
Te veel privé-info. Hoeft Gellius niet allemaal te weten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef Tokay het volgende:
Wat zit jij daar allemaal te editten, wyccie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |