Je doet lang over dat zoeken....quote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef qonmann het volgende:
ja de mods gaan niet ingrijpoen ...pima topic.., nog ff zoeken voor een nieuw plaatje
Hulde !!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:44 schreef wyccie het volgende:
Emma!
Welk geheimpje, wwyycciiee?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geheimpje niet helemaal goed kunnen verstaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ok. Zwwzzwz zwz zzwzw... hm, zwzwzw zzwz zzwzw.
Tsja...lijkt me niet. Ik denk zelfs dat het niet waar is. Een typisch broodje-aapverhaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zzwz. Zw. Zou het belangrijk zijn, denk je?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt mij ook erg vreemd. En hij kan ook niet naar zn werk om daar even te internetten. Is de storing inmiddels al verholpen trouwens?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt mij ook erg vreemd. En hij kan ook niet naar zn werk om daar even te internetten. Is de storing inmiddels al verholpen trouwens?
Natuurlijk......quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Was het als grap bedoeld, Diaan?
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand. En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dat is eigenlijk best kut, zo'n stroomstoring. Stel je voor dat je 's morgens wakker word en naar de badkamer wil. Geen licht.![]()
En na 5 uur is het al donker, dus zelfs lezen kan dan niet meer. Dan maar om 6 uur gaan slapen.![]()
En dan word je acht uur later wakker (even pissen). Plas je naast de pot.![]()
Vervolgens kom je niet meer in slaap, want je hebt tenslotte al 8 uur geslapen. En dan?
Gezellig dicht tegen elkaar kruipen als het koud is. Onder een fleecedekentje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand. En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard..
Vanwege het brandgevaar? Dan pak je een ouderwetse wollen deken. Van Didas. Met het poesje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel een beetje problematisch met de olielamp en de boeken, Tokae.
Hoe doe je dat? Via echolocatie?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Kan jij in niet in het donker in de pot pissen? Ik kan dat zelfs staand.
Ik gebruik nog liever een zaklamp dan een olielamp. Olielampen zijn voor wijven.quote:En voor het lezen: de olielamp. Voor de kou heb je een tb. Hoewel, in de dagen dat ik nog wel eens van nutsvoorzieningen werd afgesloten had ik nog geen tb. Maar wel een open haard..
Hemel, wat is dat voor iets griezeligs? Ik bedoel gewoon ervaring. Ik kan in mijn huis alle hoeken, de deuren, de drempels en de weg naar de broodtrommel en de ijskast vinden, dus dan is het maar een kleine stap om ook blind te kunnen piesen. Maar jij kan dat dus niet. Dat kwikzilvert me toch een beetje tegen van je.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Via echolocatie?![]()
Of eerst door je knieën zakken en dan je piemeltje in de pot hangen?
Heb jij een broodtrommel?? Die moeten wij nog steeds kopen, ik vind het van die stomme dingen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hemel, wat is dat voor iets griezeligs? Ik bedoel gewoon ervaring. Ik kan in mijn huis alle hoeken, de deuren, de drempels en de weg naar de broodtrommel en de ijskast vinden, dus dan is het maar een kleine stap om ook blind te kunnen piesen. Maar jij kan dat dus niet. Dat kwikzilvert me toch een beetje tegen van je.
Kom in mijn armen, broeder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik nog liever een zaklamp dan een olielamp. Olielampen zijn voor wijven.![]()
Een open haard heb ik hier niet. En tuberculose gelukkig ook niet.
Je moet ook helemaal niet lezen onder die dekens, man!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:01 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me pas bloedlink ! Dan kan je beter helemaal niet lezen onder die dekens.
Ben ik nu ook al een man?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Tokay het volgende:
Kom in mijn armen, broeder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |