Ik vind et heerlijk, maar inderdaad, wel netjes bijwerken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt. Niks zo storend als een hap haar in je mond. Mijn vriendin komt ook (nog) niet tot een orgasme, maar dat maakt ons allebei niet uit, zolang ze er maar blij mee is
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beffen is best ok, mits kaal of erg netjes bijgewerkt.
ligt eraan hoe oud je bent, en of je ook wel daadwerkelijk ooit sex gehad?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:59 schreef BreakSpear het volgende:
Nooit gedaan. Lijkt me niks. Ben ik nu niet normaal?
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud je bent, en of je ook wel daadwerkelijk ooit sex gehad?
Mocht je aan beide "eisen" voldoen.
Try before you die!![]()
Boh, ik was 21 en leerde erg snel hoe ik 't goed moest doen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..
k had het tegen BreakSpearquote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..
Altijd handig,..quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind 't heerlijk om te doen, mits de boel verzorgd is natuurlijk. Geen betere warming up dan een die eindigt in een vurige orale behandeling.Ik moet het overigens niet té lang bij m'n vriendin doen, anders zit ze al snel tegen 't plafond aan.
Tis gvd wel te hopen ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:21 schreef Tuvai.net het volgende:
de ideale manier om haar in een hele hitsige bui te krijgen.
Klinkt als een faker.quote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, ik befte mn ex regelmatig, maar ze kronkelde nooit zegmaar. Bleef gewoon stilliggen, maar oh wat een lawaai als ze klaarkwamMoet mn befskills dus een beetje opwaarderen voordat ik me Befkoning de Eerste mag noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |