quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende week geen Lazovic dus..
Teken ik voor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
----------------- Gomes
------------------------------------
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans
Tsjah je mag gerust zeggen dat De Graafschap veel beter was dan PSV. Gewoon een wan vertoning van PSV zijde en dat het met 3 punten naar huis komt is alleen te danken aan de doelman.quote:Op zondag 2 december 2007 00:34 schreef Roberto258 het volgende:
Was in het stadion wel duidelijk te merken wie nou écht de SUPERboeren zijn, stelletje dooie jostiband figuren.... Terecht dat de psv spelers het publiek niet willen bedanken.
Het is gewoon onprofessioneel van Lazovic, bij Luinge kan je gewoon beide kaarten verwachten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een kut gele kaarten voor Lazo. Ok het is niet slim wat hij doet maar ik vond beide gele kaarten twijfelachtig
quote:Op zondag 2 december 2007 00:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah je mag gerust zeggen dat De Graafschap veel beter was dan PSV. Gewoon een wan vertoning van PSV zijde en dat het met 3 punten naar huis komt is alleen te danken aan de doelman.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
----------------- Gomes
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans
Doe datquote:
Ze zijn nooit echt van de rails afgeweest lijkt me.quote:Op zondag 2 december 2007 01:05 schreef ErikT het volgende:
Zo. 3 uitwedstrijden, 3 keer winst.
PSV is weer terug op de rails.
Dat is ook wel weer zo. Maar de resultaten waren toch ff wat minder. Dit is dus wel lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
Ze zijn nooit echt van de rails afgeweest lijkt me.
Ik vind t wel meevallen. Het is alleen nooit een hele wedstrijd goed.quote:Alleen het spel is heel matig te noemen.
Nu komt het zware programma.quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar de resultaten waren toch ff wat minder. Dit is dus wel lekker.
[..]
Ik vind t wel meevallen. Het is alleen nooit een hele wedstrijd goed.
Sorry ik kwam thuis en het is dan wel ff balen als je het ziet maar ik heb de wedstrijd niet gezien dus moet idd niet zo snel lullen sorryquote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg hier als je toch niets te zeggen hebt...
Ik vind zijn post heel veel zeggend hoor...quote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg hier als je toch niets te zeggen hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |