Het is gewoon onprofessioneel van Lazovic, bij Luinge kan je gewoon beide kaarten verwachten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een kut gele kaarten voor Lazo. Ok het is niet slim wat hij doet maar ik vond beide gele kaarten twijfelachtig
quote:Op zondag 2 december 2007 00:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah je mag gerust zeggen dat De Graafschap veel beter was dan PSV. Gewoon een wan vertoning van PSV zijde en dat het met 3 punten naar huis komt is alleen te danken aan de doelman.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
----------------- Gomes
------------------------------------
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans
Doe datquote:
Ze zijn nooit echt van de rails afgeweest lijkt me.quote:Op zondag 2 december 2007 01:05 schreef ErikT het volgende:
Zo. 3 uitwedstrijden, 3 keer winst.
PSV is weer terug op de rails.
Dat is ook wel weer zo. Maar de resultaten waren toch ff wat minder. Dit is dus wel lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
Ze zijn nooit echt van de rails afgeweest lijkt me.
Ik vind t wel meevallen. Het is alleen nooit een hele wedstrijd goed.quote:Alleen het spel is heel matig te noemen.
Nu komt het zware programma.quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar de resultaten waren toch ff wat minder. Dit is dus wel lekker.
[..]
Ik vind t wel meevallen. Het is alleen nooit een hele wedstrijd goed.
Sorry ik kwam thuis en het is dan wel ff balen als je het ziet maar ik heb de wedstrijd niet gezien dus moet idd niet zo snel lullen sorryquote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg hier als je toch niets te zeggen hebt...
Ik vind zijn post heel veel zeggend hoor...quote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg hier als je toch niets te zeggen hebt...
quote:Op zondag 2 december 2007 00:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah je mag gerust zeggen dat De Graafschap veel beter was dan PSV. Gewoon een wan vertoning van PSV zijde en dat het met 3 punten naar huis komt is alleen te danken aan de doelman.
Om daar even apart op terug te komen:quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een kut gele kaarten voor Lazo. Ok het is niet slim wat hij doet maar ik vond beide gele kaarten twijfelachtig
Je hebt de wedstrijd niet goed bekeken. De eerste gele kaart was omdat hij de bal al ving omdat de grens vlagde. Er was echter nog niet gefloten. Dom dus van Lazovic zelf, maar niet onoverkomelijk. Kan gebeuren. De tweede was omdat hij te vroeg inkwam bij een vrij trap. Had hij hem niet geraakt, dan was er niets aan de hand geweest. Nu blockte hij de vrij trap op een meter of vijf afstand: gele kaart, einde wedstrijd.quote:Op zondag 2 december 2007 09:07 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Om daar even apart op terug te komen:
Die eerste gele kaart voor hands was volgens mij, omdat hij de bal ving, nadat er een vrije trap gegeven werd.
En die tweede was bij het nemen van de vrije trap door De Graafschap. Logisch dat hij zijn gezicht probeert af te schermen, maar volgens mij raakte de bal zijn zij en niet zijn arm. En al zou dat dus wel het geval zijn: aangeschoten hands.
Lazo speelde een goede wedstrijd, behield zijn rust en wordt dan zo afgerekend. Jammer. Maar wel logisch als je zo'n scheids in Nederland nog laat fluiten.
Ja of bij een andere website noemen ze Stekelenburg even goedquote:Op zondag 2 december 2007 03:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen en, soms zelfs PSV supporters, die Gomes na al die jaren heldendaden in Nederland nog als Gomez schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perez is een aanvaller, geen middenvelderquote:Op zondag 2 december 2007 10:27 schreef StarGazer het volgende:
Reden wrom Perez zo weinig speelminuten onder Wouters krijgt?
Omdat Perez het niet zo heeft op niggersquote:Op zondag 2 december 2007 10:27 schreef StarGazer het volgende:
Reden wrom Perez zo weinig speelminuten onder Wouters krijgt?
Dat is natuurlijk wel zo, dikke Koe kan precies weten wat er in de contracten staat...quote:2/12/2007 - Telegraaf: Koeman vraagt bestuur om Gomes, Salcido en Afellay
Volgens De Telegraaf heeft Ronald Koeman inmiddels zijn wensenlijstje ingediend bij het bestuur van Valencia. In de winterstop zou hij graag een aantal versterkingen halen: Gomes, Salcido, Afellay en Emanuelson. De komst van doelman Gomes zou daarbij de hoogste prioriteit hebben. Koeman kent de inhoud van de contracten precies en kan daar dus op anticiperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |