abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54964079
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:32 schreef -SG- het volgende:

[..]

Maarja, ik zie PSV morgenavond gewoon met 3-0, 4-0 winnen hoor.
Op de Vijverberg? Weinig kans...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54964790
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 08:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Maar gelukkig heeft Aissati toch vrij duidelijk gemaakt dat hij gek wordt van de roddels over Ajax en dat PSV het enige is dat telt. Eindelijk goed nieuws romdom Isi.
Hij kan moeilijk gaan lopen bleren dat ie graag weg wil en het liefst naar Ajax, wanneer er nog geen officiële onderhandelingen zijn, stel dat het zo zou zijn.

Om zo'n standaard antwoord nou als goed nieuws te beschouwen .
pi_54965403
Vanavond moet er toch wel makkelijk gewonnen worden, beter dat Simons meedoet.
quote:
(...)
Bij voldoende aanmeldingen tweede trein
Na publicatie van het nieuwsbericht met de mededeling dat de verkoop is stopgezet en er dus maar met één trein wordt afgereisd naar de ArenA , zijn wij door veel supporters benaderd met de vraag of er toch niet alsnog een tweede trein kan worden ingezet. Na intern overleg is besloten dat wij alsnog een tweede trein inzetten, mits er woensdag 5 december minimaal 350 supporters te kennen hebben gegeven graag een toegangskaart voor het duel tegen Ajax te kopen. Ben jij nog niet in het bezit van een kaart voor de treincombi maar zou je toch graag het duel Ajax - PSV bijwonen? Dan verzoeken we je om een e-mail te sturen naar kaartverkoop@psv.nl met het onderwerp ‘Treincombi Ajax- PSV’. We verzoeken om in de e-mail je naam en je 24-cijferige barcode te vermelden van je PSV (Seizoen/Supporters) Club Card. Graag attenderen we je erop dat je in het bezit moet zijn van een PSV Uitkaart, om het duel bij te kunnen wonen.

Beslissing wordt donderdag 6 december bekendgemaakt
Indien er woensdag 5 december minimaal 350 aanmeldingen door PSV Kaartverkoop zijn ontvangen, wordt de verkoop op vrijdag 7 december hervat met nog 800 beschikbare plaatsen. Deze informatie wordt donderdag 6 december via deze website bekendgemaakt. Indien er minder dan 350 aanmeldingen zijn, wordt de verkoop helaas niet hervat en reist er één trein richting Amsterdam. Wij hopen uiteraard op veel aanmeldingen waardoor we op zondag 16 december met een zo groot mogelijke supportersschare in Amsterdam aanwezig kunnen zijn. Dit is in ons aller belang, echter zijn we wel genoodzaakt rekening te houden met de financiële risico's die er gebonden zijn aan het organiseren van treinvervoer.
Bron : PSV.nl

Ben bang dat we het niet gaan halen, maar zou het mooi vinden als we eindelijk weer eens een keer met twee treinen naar de Arena kunnen!
pi_54968251
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dus de UEFA heeft gezorgd dat Inter - PSV 2-0 werd?

De UEFA doet een hoop kut, zoals de kloof tussen de grote en kleine clubs (en landen) in stand houden. Maar directe invloed op wedstrijden, nee. Daar is geen bewijs voor. Maar als je het hebt, wil ik het graag zien.
De mens weet dat er zwarte gaten in het heelal zijn, doordat we ze niet zien. Zo gaat het ook in het huidig voetbal, en voorheen het wielrennen. Waar Koeman PSV inhield in Milaan, geloof ik geen smoezen.

Los daarvan, waar UEFA een rol speelt, zijn er belangen in het spel die één simpel potje overstijgen.
pi_54968720
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]

Ben bang dat we het niet gaan halen, maar zou het mooi vinden als we eindelijk weer eens een keer met twee treinen naar de Arena kunnen!
Makkelijk? onderschat de Graafschap niet
Brett Holman
pi_54968754
Wat ws er zo speciaal aan die wedstrijd in Milaan? Nee, PSV was verder redelijk matig. Maar ja, je speelt in San Siro, en tegen Inter. En dan krijgt Inter een makkelijke penalty, en scoort Zlatan een mazzelgoal.

En aan de andere kant mist Addo een mega kans, en krijgt Inter 2 rode kaarten. Waarvan de laatste nergens op sloeg.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:10:52 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54969188
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]

Ik wil ook gaan..maar helaas dat er geen 2e trein komt waarschijnlijk. Dan zit het er niet in..
pi_54969424
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ws er zo speciaal aan die wedstrijd in Milaan? Nee, PSV was verder redelijk matig. Maar ja, je speelt in San Siro, en tegen Inter. En dan krijgt Inter een makkelijke penalty, en scoort Zlatan een mazzelgoal.

En aan de andere kant mist Addo een mega kans, en krijgt Inter 2 rode kaarten. Waarvan de laatste nergens op sloeg.
Wat je hierboven schrijft en dan kijken naar de wedstrijdbenadering vooraf, de uitvoering (verdedigend en dan aanvallen), het wedstrijdverloop, de wedstrijdbenadering achteraf.

Als PSV met 2-0 verliest in Milaan is dat niet verdacht en zit daar niemand mee.
pi_54970473
als ik het raam open zet kan ik wel meeluisteren denk ik
pi_54970563
Koeman "Het wordt moeilijk, maar ik geloof absoluut dat we kans hebben”
Jan Reker “Met een gelijkspel erg tevreden”

Dat zijn toch geen gekke teksten vooraf een uitwedstrijd in de CL?

Koeman na de wedstrijd:
“Grotendeels had ik niet het idee dat er méér in zat, al was het moment van Addo (een kopbal naast, net na rust) wel het moment waarop we de aansluitingstreffer hadden moeten maken. Als het 2-1 wordt, kun je mogelijk nog met een punt wegkomen hier. Maar zij hebben de hele tweede helft goed verdedigd en wij waren aanvallend erg onnauwkeurig”

PSV was die wedstrijd verder redelijk apatisch, maar dat zijn ze 90% van de uitwedstrijden in de CL. Wat heeft PSV afgelopen dinsdag nou allemaal gecreeerd? Ik weet verder ook niet of er iets achter de schermen heeft afgespeeld, wellicht dat dat onderzoek uitkomst biedt. Maar echt extreem opvallende zaken heb ik niet weten te ontdekken.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:39:28 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54971056
Ik heb er zin in! 20:00 paraat in de kroeg
pi_54971104
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 08:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Maar gelukkig heeft Aissati toch vrij duidelijk gemaakt dat hij gek wordt van de roddels over Ajax en dat PSV het enige is dat telt. Eindelijk goed nieuws romdom Isi.
Haha ja wat moet hij dan zeggen? Ik heb het gehad met psv en ga in de winterstop lekker naar Ajax.
Het is een logisch statement dat hij maakt en wat alle voetballers doen die in verband worden gebracht met een eventuele transfer.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:05:27 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54971534
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

De mens weet dat er zwarte gaten in het heelal zijn, doordat we ze niet zien. Zo gaat het ook in het huidig voetbal, en voorheen het wielrennen. Waar Koeman PSV inhield in Milaan, geloof ik geen smoezen.

Los daarvan, waar UEFA een rol speelt, zijn er belangen in het spel die één simpel potje overstijgen.
Het blijft dus bij vage quasi interessant geformuleerde zinnen.

Ik weet genoeg.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54972209
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik wil ook gaan..maar helaas dat er geen 2e trein komt waarschijnlijk. Dan zit het er niet in..
Mailen dan
Bij 350 of meer mailtjes een tweede trein, niet geschoten is altijd mis.
pi_54973018
quote:
Opstelling PSV:

Gomes, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Zonneveld, Simons, Méndez, Afellay, Bakkal, Lazovic en Farfán.
Wissels: Cássio Ramos, Addo, Alcides, Aissati, Culina, Perez en Koevermans.
Man, waarom geen Perez (weet dat de meeste hier geen fan van hem zijn, maar ik wel puur voetbaltechnisch gezien), en geen aissati. Perez zal in Moskou al gek zijn geworden maar dit zal hij helemaal vreselijk vinden. Mendez laat de laatste tijd bar weinig zien die had ik lekker de bank laten warmhouden...

Lazovic krijgt wat mij betreft veel te veel krediet, heb onderhand nog liever Arouna Kone wat rendement betreft en dat wil wel wat zeggen natuurlijk
Patat Friet
pi_54973340
Waar is Roorda eigenlijk?

Ik had liever

Gomes, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Zonneveld, Simons, Culina, Afellay, Aissati, Perez en Koevermans gezien.
pi_54973614
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had liever

Gomes, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Zonneveld, Simons, Culina, Afellay, Aissati, Perez en Koevermans gezien.
idd
pi_54973772
ben het daar eigenlijk ook wel mee eens
pi_54973809
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:29 schreef mcyodogg het volgende:
Waar is Roorda eigenlijk?

Ik had liever

ipv culina farfan en dan teken ik ervoor
pi_54973924
Jemig, waarom Perez en Aissati op de bank
pi_54973934
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:50 schreef WooZ het volgende:

[..]

ipv culina farfan en dan teken ik ervoor
Ben jij een kloon van mij ? Daar zat ik ook over te denken.
pi_54974267
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef WooZ het volgende:
ik zou eigenlijk lazovic wel eens op de bank willen zien, hij werkt hard maar heeft een laag rendement. Daarnaast pakt hij veel werk van farfan af waardoor laatstgenoemde weer vaker voor het oog slecht speelt.

Op het middenveld zou ik dan wel simons/aisatti (links)/affelay/perez (achter de spitsen) willen zien en in de punt farfan en de koef

leeft vayrinnen eigenlijk nog?
pi_54974282
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef andre347 het volgende:
Jemig, waarom Perez en Aissati op de bank
Omdat ze Aissati graag willen verkopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:10:54 #200
51286 w00h00
Digital man!
pi_54974340
Perez gaat zo lekker rotzooi trappen bij jullie let maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')