Ook geen clubs die even simpel opzij worden gezet. Onderschatting juist voorkomenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
vrij pittig ja maar geen clubs meer als Inter
we komen dan tegen clubs te spelen die gelijkwaardig zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook geen clubs die even simpel opzij worden gezet. Onderschatting juist voorkomen.
Je kan bijvoorbeeld zomaar Zenit treffen.
Ja, dat wel, maar helaas heeft PSV eigenlijk ook te vaak moeite in de UEFA Cup met 'Europese subtoppers'. Kaiserslautern, Feyenoord, Newcastle United, zulke duels mogen ook best eens gewonnen wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we komen dan tegen clubs te spelen die gelijkwaardig zijndus waar we van kunnen winnen! Dat biedt wat meer perspectief dan Inter, Liverpool of Barcelona........
Zeker, veel grotere kans ook dat PSV verder komt in de UEFA Cup dan de CL. Alleen zitten er nog wel veel lastige clubs in. Naast de andere zeven clubs die doorstromen uit de CL vind ik Atlético Madrid, Villarreal, Fiorentina (maar Groningen wist al bijna te winnen), HSV, Bayern natuurlijk, Tottenham en Galatasaray echt zwaar.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
dat was dan ook wel een wat anders PSV< sindsdien is de club volwassener geworden. Dat zie je wel terug in de CL
en Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 28 november 2007 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker, veel grotere kans ook dat PSV verder komt in de UEFA Cup dan de CL. Alleen zitten er nog wel veel lastige clubs in. Naast de andere zeven clubs die doorstromen uit de CL vind ik Atlético Madrid, Villarreal, Fiorentina (maar Groningen wist al bijna te winnen), HSV, Bayern natuurlijk, Tottenham en Galatasaray echt zwaar.
Wat te denken van het doorstromende Slavia Praag.quote:
Omdat de Vi is afgezakt tot een slap roddelblaadje en de helft uit zijn duim zuigt met dikke bromsnor voorop.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom vroeg PSV in de zomer dan meer
Zo naiefquote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef ErikT het volgende:
Overigens kan het dus zo zijn dat PSV voor de 3e keer met 10 punten niet naar de 2e ronde gaat.
Wat dat betreft zijn we de allerbeste in Europa.
Daaromquote:Op woensdag 28 november 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Nog gefeliciteerd.Hoe het gebeurt weet volgende week niemand meer.
Laten we het hopen. Ik kots al bij de gedachte dat ze onze Isi contracteren.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer een storm in een glas water, onrust stoken.
quote van PSV.nlquote:want als PSV op 12 december zelf wint van het al geplaatste Inter mag Fenerbahçe in Istanboel niet winnen of gelijkspelen tegen CSKA.
Heb je hem weer met z'n complottheoriën...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zo naiefKoeman 'verkocht' dat duel niet voor niets aan Inter. Dan moet je ook niet miepen als je met 10 punten wat tekort komt. PSV hoort toch niet bij de groten, de elfde plaats ten spijt.
http://www.depers.nl/spor(...)ti-aan-bij-Ajax.htmlquote:'Reker bood Aissati aan bij Ajax'
Gepubliceerd: vandaag 08:08
Update: vandaag 08:22
De kans dat Ismaïl Aissati tijdens de winterstop PSV verruilt voor Ajax lijkt steeds groter te worden. Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft de jeugdinternational aangeboden bij de Amsterdamse club voor een bedrag van vijf miljoen euro, meldt De Telegraaf donderdag. De Amsterdammers willen de creatieve middenvelder, die bij de Eindhovenaren dit seizoen nauwelijks aan spelen toekomt, graag als vervanger van Wesley Sneijder.
Ajax wilde de 19-jarige middenvelder deze zomer al toevoegen aan de selectie. Het bod van de Amsterdammers was echter niet hoog genoeg om de overstap van de Utrechtenaar te bewerkstelligen.
Aissati's contract loopt volgens de krant volgend jaar november af vanwege een regel van de Fifa die voorschrijft dat een speler minimaal achttien jaar moet zijn voor een verbintenis van langer dan drie seizoenen. Aissati heeft een vijfjarig contract, dus over een jaar mag de 19-jarige middenvelder transfervrij weg.
De onderhandelingen tussen PSV en de voetballer over een nieuw contract lopen al weken stroef, vanwege de weinige speelminuten die Aissati krijgt.
Ik mag toch hopen dat dat heeeel erg niet waar isquote:Op donderdag 29 november 2007 08:25 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)ti-aan-bij-Ajax.html
Zo kun je het ook verdraaien ja.![]()
quote:Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30
PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het pertinent onjuist is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.
Pertinent onjuist
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem in de uitverkoop doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.
Nee, gebeurt jaarlijks 7-0 en 8-0 in de CL. Jij hebt zeker geen geld om in te zetten?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n complottheoriën...
Je gelooft zeker ook in chemtrails?
ik kan er maar niet aan wennen om hem in dat blauwe shirt te zienquote:Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef WooZ het volgende:
die goal van alex zat er gister subtiel in
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)enborg-chelsea_sport
Whehe die gast met z'n salto, iedereen is bang voor die balAlex kom is terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |