Als PSV meer dan vijf miljoen euro kan vangen voor een reservespeler met nog minder dan één jaar contract, dan doet het fantastische zaken.quote:Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We staan op het punt om wéér een supertalent uit te leveren, waarschijnlijk komt deze ook weer bij Ajax terecht, best iets om je zorgen over te maken.
Peter Hoekstra natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk ander supertelant is dan ook naar Ajax gegaan?
Ajax tweedequote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah je mag gerust zeggen dat De Graafschap veel beter was dan PSV. Gewoon een wan vertoning van PSV zijde en dat het met 3 punten naar huis komt is alleen te danken aan de doelman.
En deze man (Koeman) kan de kolere krijgen.quote:Telegraaf: Koeman vraagt bestuur om Gomes, Salcido en Afellay
Volgens De Telegraaf heeft Ronald Koeman inmiddels zijn wensenlijstje ingediend bij het bestuur van Valencia. In de winterstop zou hij graag een aantal versterkingen halen: Gomes, Salcido, Afellay en Emanuelson. De komst van doelman Gomes zou daarbij de hoogste prioriteit hebben. Koeman kent de inhoud van de contracten precies en kan daar dus op anticiperen.
Huntelaar via een omweg. Maar dat was niet bepaald een super talent toen hij bij PSV zat.quote:Op zondag 2 december 2007 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk ander supertelant is dan ook naar Ajax gegaan?
Zeer zeker wel, hij was volgens mij zo'n beetje altijd topscorer in de jeugd. Het was eigenlijk ook de bedoeling dat hij voor PSV behouden bleef maar hij kreeg niet genoeg "waardering". Iets waar Afellay en Aissati nu ook tegenaan lijkten te lopen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef toma het volgende:
[..]
Huntelaar via een omweg. Maar dat was niet bepaald een super talent toen hij bij PSV zat.
En dat was een blunder van jewelste. Huntelaar was het beste wat PSV sinds jaaaaaaaaaaaren uit de jeugdopleiding zag komen en hij ging voor een habbekrats weg en werd een topspits. Hij scoorde ook toen al overal waar hij speelde veel, dat hij dan toch vertrekt mag je gerust een beleidsblunder noemen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef RayMania het volgende:
Toen Huntelaar bij PSV zat had hij natuurlijk ook de concurrentie van Kezman, die scoorde toen ontzettend veel. Huntelaar wilde gewoon spelen en vertrok gewoon terecht
.
Zeer zeker, maar het is natuurlijk niet bevorderlijk dat hij ook nog Perez voor zich heeft. Die heeft ondanks slecht spelen een hele tijd zijn basisplek gehouden. Dan kan ik me voorstellen dat dat niet motiverend werkt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Aissati wil spelen, en niet meer hangend op links of rechts.... hij wil dus eigenlijk gewoon op de plaats van Afellay dan toch? Lijkt me niet echt terecht want Afellay is veel verder
ik zie het ook vrij somber in. Het enige wat zou kunnen helpen is dat Stevens hem persoonlijk vraagt te blijven na een goed gesprek en dan zal hij met 1 jaar verlengen ofzo met een optie. Zoiets is het meest haalbare ben ik bangquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar het is natuurlijk niet bevorderlijk dat hij ook nog Perez voor zich heeft. Die heeft ondanks slecht spelen een hele tijd zijn basisplek gehouden. Dan kan ik me voorstellen dat dat niet motiverend werkt.
Maar Aissati is idd ook wel behoorlijk ongeduldig. Hij is tenslotte nog maar 19. Feit is dat ik het niet meer goed zie komen. Hij gaat echt niet bijtekenen als de situatie niet drastisch verandert en dan gaat PSV hem van de zomer verkopen.
Yep, als hij nog verlengt zal er ook wel het nodige aan clausules in komen te staan. De hoop dat we hem ooit voor de hoofdprijs kunnen verpatsen kan wel de ijskast in.quote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het ook vrij somber in. Het enige wat zou kunnen helpen is dat Stevens hem persoonlijk vraagt te blijven na een goed gesprek en dan zal hij met 1 jaar verlengen ofzo met een optie. Zoiets is het meest haalbare ben ik bang
Ik vond het toontje dat hij aansloeg wel erg vreemd. 'Dat was niet de afspraak'. Dat is hem netjes ingegeven door z'n zaakwaarnemer. Het is een beinvloedbaar jochie. Verder kan hij niets eisen bij een club als PSV.quote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
Aissati zal wel weggaan ja, denk niet dat hij zich voor de tweede keer laat verhuren. Die jongen moet spelen, waar maakt hem echt niet uit. Dat begreep ik althans uit het interview gisteren. Daarin was hij vrij bozig op PSV.
Die opvolger komt toch stage lopenquote:Op maandag 3 december 2007 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Koeman die gaat shoppen... Lijkt me niet zo goed voor PSV, qua geld zal het wel in orde zijn. Maar waar moeten we direct een waardige opvolger voor Gomes vinden... Die vind je niet zo snel en voor zo'n prijs.
dan moeten ze snel zijn want die staat op het punt zijn nieuwe contract te ondertekenen bij Vitesse.quote:Op maandag 3 december 2007 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die opvolger komt toch stage lopen?
Anders wel Velthuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |