Deze mag dicht.quote:
Er is toch helemaal geen andere?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
GEwoon hier verder
ff nummertje veranderen ?
Dit was nog een oude! maar maakt niet uit we kunnen hier verder.quote:
Het wordt steeds later dus ze zullen zo wel weer gaan fluisterenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij gebeurt er verder weer weinig.......Naad moet straks weer praten met Dennix en slapen weer samen in bed................
wou ik net zeggen. Ik ga weer wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Dat hand in handje zitten van Huub en Nadia gatver dat is om te kotsen.
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Eng he!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.
Misschien kun je teiltjes uitwisselen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kun je teiltjes uitwisselen?
aaahh is toch schattig ...welquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
helemaal romantisch: samenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ach dennix is het vrouwtje, die wilt juist verovert worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Ruudje een 2 vaks emmer, kunnen we synchroon kotsen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's ook niet lief om te zeggenZal de onzekerheid wel zijn
![]()
ruudpuntenelpetraa
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.quote:
Yep zo erg dat ik geen cap hebquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Gatver ze zoenen
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Hoerén.quote:
Precies, jij zegt het ik denk het. Wat een HOER is Huub.quote:
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Duizend en één nacht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?
Nee dat wisten we 3 week geleden nog niet iidquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
Het script is leuk ja...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verkondigt weer dat hij vrijgezel is...... Ik dacht dat het net weer aan was......
AAhhh neeeee..quote:
Selene en Lieke moeten vanavond ook zoenen. Amanda weet dit al een tijdje en heeft het daarom vooraf maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef bosb het volgende:
Echt zonde dat zo'n mooie meid als selene zich laat lenen voor zo'n achterlijk script met nix...
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene en Lieke moeten vanavond ook zoenen.
Ja, Huub heeft Lieke vanmiddag psies verteld wat hij van plan was en dat hij mss ook zou zoenen. Lieke zei dat ze dat niet leuk zou vinden, maar hem er ook niet kwaad op aan zou kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Huub zei net dat hij geen relatie meer heeft met Lieke, waarop Naad zegt dat het daar wel op lijkt, Huub zegt dat het gevoelsmatig wel veranderd is.
Dit geklef van die 2, is dat opzet ofzo, wist Lieke ervan af?
O, en dan was ik ook nog Brian en Amanda vergeten die straks met Nadia samen gaan giechelen over hoe Huub hier met open ogen is ingetuind, en hoe Huub helemaal gek op Nadia is nu opeens, want Nadia is uiteraard leuker dan Lieke.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.
Eigenlijk bij nader inzien allemaal verhaallijntjes waar ik geen zin in hebIk hoop dat Lieke sterk is en niet opeens moeilijk gaat doen over speeksel uitwisselen.
Tuurlijk niet.De heilige Brian moet heilig blijven met zijn heilige maagd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
En om 00:00 gaan de miljonairs gezellig met z'n allen Jensen eindelijk te zien krijgen?
Ik had nog een kleine aanvulling erbij gezet, die ik wel van belang vind. Amanda weet al een tijdje dat Selene en Lieke moeten gaan zoenen en heeft het daarom vooraf (vanmiddag meen ik) maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt. Dit DGK is zoooo triestquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.
Eigenlijk bij nader inzien allemaal verhaallijntjes waar ik geen zin in hebIk hoop dat Lieke sterk is en niet opeens moeilijk gaat doen over speeksel uitwisselen.
Ja, en ze krijgen per persoon 100.000 CP uit Brian zijn oude sok.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
En om 00:00 gaan de miljonairs gezellig met z'n allen Jensen eindelijk te zien krijgen?
Ze worden in dat huis stuk voor stuk hoeren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef neehe het volgende:
Huub doet ook alles wat de FEBO zegt, waar is de echte Huub gebleven.
Ze zouden Amanda eens even moeten verplichten om met Dimitri te zoenen. Kun je lachen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
O, en dan was ik ook nog Brian en Amanda vergeten die straks met Nadia samen gaan giechelen over hoe Huub hier met open ogen is ingetuind, en hoe Huub helemaal gek op Nadia is nu opeens, want Nadia is uiteraard leuker dan Lieke.
Een tegenscrip om van te smullenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Lieke,effe met Dennis zoenen.Wil die kop van Huub wel eens zien.
Gaat 'n beetje te ver denk ik, waarom zou Selene boos worden op Amanda als Selene zoent met Lieke (??). Bovendien was het meer Liekes beweging om het goed te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had nog een kleine aanvulling erbij gezet, die ik wel van belang vind. Amanda weet al een tijdje dat Selene en Lieke moeten gaan zoenen en heeft het daarom vooraf (vanmiddag meen ik) maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt. Dit DGK is zoooo triest![]()
![]()
En heeft de glassex geholpen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:15 schreef yvonne het volgende:
G a t v e r!
Nee, Amanda wil niet dat Selene en Lieke closer worden. Lieke en Selene zouden dan nog wel eens tegen Amanda kunnen gaan spelen, mocht het dus nog niet goed zijn tussen Lieke en snollie. Redactie heeft zich hier ook al in gemengt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Gaat 'n beetje te ver denk ik, waarom zou Selene boos worden op Amanda als Selene zoent met Lieke (??). Bovendien was het meer Liekes beweging om het goed te maken volgens mij.
Ik denk persoonlijk in 2020 om 00:00 uur dat ze het dan wel te zien krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
Ja inderdaad, is het trouwens gewoon kusje op mond of met tong ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
Huub daalt steeds meer in aanzien.....
Dit ziet er niet uitquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon omdat het lekker is .......
[ afbeelding ]
Hij zei dat hij Lieke juist NIET wilde zieken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Huub steeds walgelijker worden, nu gaat hij Lieke ook nog zieken, en strals weer slijmen bij Lieke.
Lieke moet zeggen : Flikker maar op naar de vent van een Naad.
Was je nu alweer terug van buiten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVDRanzig hier, teiltje was net buiten bereik
Dat vraag je aan mij....zonder streams..?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is het trouwens gewoon kusje op mond of met tong ?
(heeft Peet iets met Ruud?)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uitNiet dat dat moet hoor, petraa en ruudpuntenel
![]()
Ik zoen toevallig wel lekker! En het ziet er niet zo smerig uit als bij Nadiaquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Kutkindquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen streams, maar volgens mij was het een liksoort, niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij....zonder streams..?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zoen toevallig wel lekker! En het ziet er niet zo smerig uit als bij Nadia
Huub heeft verkeerd gegokt.En zal nu verliezen.Nadia is echt steengoed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
Huub daalt steeds meer in aanzien.....
quote:
oh, sorry hoor, jullie 2quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Zijn daar ook caps van???quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dommie, dat zijn de pootjes van Selene.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een vrouwelijke knietjes heeft Dennix
Sweet dreams!! Ik zal maar niet gelijk weggaan nu, want anders valt het zo op!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was aangenaam vertoeven hier, en even op fokjoe, en morgen geef ik die kutkraai een rotschop![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt te druk met zoenen denk ik, wel opletten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een vrouwelijke knietjes heeft Dennix
Welterusten kanjer, groetjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was aangenaam vertoeven hier, en even op fokjoe, en morgen geef ik die kutkraai een rotschop![]()
![]()
![]()
![]()
is ook al zo vaak over gesproken...gelukkig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:32 schreef noekje het volgende:
Huub zegt alles gelijk tegen Lieke. Ze pakt het goed op moet ik zeggen.
Mazzel, de ballen en hou ze warm gabber!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb jij het script voor morgen al (2324b)? Kreeg het net binnen van de Febo. Maar je mag er niet over praten hoor, stond op de plasma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Sweet dreams!! Ik zal maar niet gelijk weggaan nu, want anders valt het zo op!![]()
Ik zwijg alquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij het script voor morgen al (2324b)? Kreeg het net binnen van de Febo. Maar je mag er niet over praten hoor, stond op de plasma.![]()
quote:
En ik lach me rot als Huub vervelend gaat doen tegen wie dan ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
De lusten zijn voor Huub en de lasten voor Lieke, die krijgt weer alle shit over zich heen.
En het is allemaal niet nodig, het haalt geen zak uit.
Alleen maar voor de tv momenten.
Ik lach me rot als Naad Dennix erin houd, dan gaat Dennix naar de 30 % en Huub naar de 17 %.
Onvoorstelbaar!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:41 schreef Ziet het volgende:
ik zit me echt te verbazen hoe 6 mensen er alles aan doen om dennis te laten knallen
en hij knalt maar niet
Misschien wordt het tijd dat ze er even aan herinnerd wordt hoe dat ook al weer komt. Ah wacht. Wil deze redactie Jensen soms niet uitzenden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zit Aman dr tand alweer los ?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef mazaru het volgende:
Zou die nou eindelijk eens komen??
[ afbeelding ]
Ik heb juist wel respect voor Dennis dat hij niet op dat gebash in gaat. stelletje kleuters.quote:
Gelukkig geen soa.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat ze er even aan herrinnerd wordt hoe dat ook al weer komt. Ah wacht. Wil deze redactie Jensen soms niet uitzenden?
Is inderdaad gescript door Huub. Hij heeft het hier de afgelopen weken al regelmatig met Jaap en Lieke over gehad. Vanavond was dan eindelijk het moment.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Helemaal gescript is dit.
Nou en we hebben er allemaal van genotenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:47 schreef Dlocks het volgende:
Is inderdaad gescript door Huub. Hij heeft het hier al een aantal weken regelmatig over met Jaap en Lieke. Vanavond was dan eindelijk het moment.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Helemaal gescript is dit.
Maar dat is ook precies de reden waarom hij de toneelhaak verdient,quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb juist wel respect voor Dennis dat hij niet op dat gebash in gaat. stelletje kleuters.
gaat over nadia die alles doorlultquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo heeft ooit eens tegen lieke gezegd, voor haar bestwil over haar eigen vriend. Toch gaat ze t doorbrieven
Dus wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo heeft ooit eens tegen lieke gezegd, voor haar bestwil over haar eigen vriend. Toch gaat ze t doorbrieven
Ricardo waarschuwde Lieke dat hij Nadia zou versieren, Lieke "oh, dat wist ik al" Ricardo "maar je mag het toch niet tegen hem zeggen, hoor"quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef BuffyJan het volgende:
Ja dat hij Nadia wilde versieren.Maar dat wist Lieke toen al.Dus ricardo zeurt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef BuffyJan het volgende:
Voor dat soort nichten zijn er "potenrammers" uitgevondenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:51 schreef maril het volgende:
Wat een relnicht die Ricardo.
Dat kreng spreekt alleen de waarheid als ze haar naam zegt, voor de rest geloof ik haar nooit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Als Dennix dan onder de dekens haar terroriseert en manipuleert en haar zelfs mishandelt (krassen op haar rug waar ze niet over mag praten waar die vandaan komen) dan is het wel heel raar dat de FEBO niet heeft gezorgd dat die gessprekken te horen waren en zijn
het is zowiezo raar dat ze mogen fluisteren en de godganse dag elkaar briefjes schrijven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Als Dennix dan onder de dekens haar terroriseert en manipuleert en haar zelfs mishandelt (krassen op haar rug waar ze niet over mag praten waar die vandaan komen) dan is het wel heel raar dat de FEBO niet heeft gezorgd dat die gessprekken te horen waren en zijn
Denk het ook.Jaap waarschuwde hem al.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef neehe het volgende:
Nou weet Naad dat het een plan was van Huub, Lieke en Jaap, zal hij nu gewoon doorgaan met Naad.
Ik denk het wel, hij kan niet meer stoppen hij moet altijd te ver gaan, net als met drank.
Fokking Hell... ze lijkt sprekend op m'n zusje zo. Dat ik nu pas zie.quote:
Volgens mij zegt ze dat Dennis grove leugens over Nadia heeft verteld tegen de Febo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef Sonique het volgende:
Dus als ik het mag geloven speelt Dennix meer buiten de villa (bij de febo) het spel dan in de villa, en dat is de reden dat Nadia zo doet tegen Dennix.
Niet buiten de villa, maar achter de schermen: bij de febo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef BsJanssen het volgende:
Waar kan Dennis buiten de villa nou over hebben gelogen dat Nadia zo boos is?
Lijken me toch allemaal valide observaties. Geen feiten, maar daarom ook geen leugens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze dat Dennis grove leugens over Nadia heeft verteld tegen de Febo.
Even denken...
"ze is zo gek als een deur"
"het is een jongetje"
"ze stinkt uit haar bek"
"ze kotst 3 keer per dag"
Oh, stoute Dennis, toch!
jamaar... Nadia zegt dat Dennis liegt, dus dan zegt Dennis de waarheid, dus.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lijken me toch allemaal valide observaties. Geen feiten, maar daarom ook geen leugens.
Lekker zo dichtbij als je zo uit je bek stinktquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef maril het volgende:
Nadia heeft hem geslagen en bij de keel gepakt, dat is yoch 1000 euro en 100.000 eurotjes waard.
Geslagen? We vangen vanavond 2 vliegen in 1 klap?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef maril het volgende:
Nadia heeft hem geslagen en bij de keel gepakt, dat is yoch 1000 euro en 100.000 eurotjes waard.
Dankzij Huub is er dus weer tv gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
't Zoentje van Huub en het gesprek van Lieke en Selena werpen hun vruchten af
Ja en de streamers weten niet wat nix allemaal doet. Zij is zooo onschuldigquote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef T-lex het volgende:
Nadia Para....komt die deur...![]()
Wat een ziek wijf is dat...zei zoent met Huub.,..en nu heeft Nix het weer gedaan! Arme stakker...
Deborah Flens is daarvoor verantwoordelijk, vergeet die naam niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef neehe het volgende:
Die streamlockkut drukt wel erg snel op de knop.
Ik, let maar op.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe wie zei dat huub zou zakken???
volgens mij begon t vuurtje door hem lalalalalalala
Roger!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deborah Flens is daarvoor verantwoordelijk, vergeet die naam niet.
Ik hou d'r van...Aan de reactie van Brian toen ze bij Brian en Amanda een beetje d'r hart luchte...kon je wel merken dat Brian ook wel haar wil steunen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef noekje het volgende:
Zo Selene gaat even los op Nadia.
Dennis zegt helemaal niks, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef STAP01 het volgende:
jij met je smerige gedachtes? Wat heeft Nix gezegd verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |