Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.quote:
Yep zo erg dat ik geen cap hebquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Gatver ze zoenen
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Hoerén.quote:
Precies, jij zegt het ik denk het. Wat een HOER is Huub.quote:
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Duizend en één nacht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?
Nee dat wisten we 3 week geleden nog niet iidquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
Het script is leuk ja...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verkondigt weer dat hij vrijgezel is...... Ik dacht dat het net weer aan was......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |