Deze mag dicht.quote:
Er is toch helemaal geen andere?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
GEwoon hier verder
ff nummertje veranderen ?
Dit was nog een oude! maar maakt niet uit we kunnen hier verder.quote:
Het wordt steeds later dus ze zullen zo wel weer gaan fluisterenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij gebeurt er verder weer weinig.......Naad moet straks weer praten met Dennix en slapen weer samen in bed................
wou ik net zeggen. Ik ga weer wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Dat hand in handje zitten van Huub en Nadia gatver dat is om te kotsen.
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Eng he!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.
Misschien kun je teiltjes uitwisselen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer denken en posten wij ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kun je teiltjes uitwisselen?
aaahh is toch schattig ...welquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
helemaal romantisch: samenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ach dennix is het vrouwtje, die wilt juist verovert worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, vrouwen houden van mannen die initiatief durven te nemen. Daar kan Dennis nog wat van leren.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Ruudje een 2 vaks emmer, kunnen we synchroon kotsen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's ook niet lief om te zeggenZal de onzekerheid wel zijn
![]()
ruudpuntenelpetraa
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.quote:
Yep zo erg dat ik geen cap hebquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Gatver ze zoenen
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Hoerén.quote:
Precies, jij zegt het ik denk het. Wat een HOER is Huub.quote:
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog streams nodig? Het script van de cos is toch veel leuker.
Duizend en één nacht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
We hebben onze eigen scriptschrijvers in The HOuse, hoe zullen we ze noemen. De schim, het hokje, de febo, of de fabeltjeskrant ?
Nee dat wisten we 3 week geleden nog niet iidquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
Het script is leuk ja...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was niet voorspelbaar in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verkondigt weer dat hij vrijgezel is...... Ik dacht dat het net weer aan was......
AAhhh neeeee..quote:
Selene en Lieke moeten vanavond ook zoenen. Amanda weet dit al een tijdje en heeft het daarom vooraf maar even goedgemaakt met Lieke, zodat ze Selene niet tegen zich in het harnas krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef bosb het volgende:
Echt zonde dat zo'n mooie meid als selene zich laat lenen voor zo'n achterlijk script met nix...
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene en Lieke moeten vanavond ook zoenen.
Ja, Huub heeft Lieke vanmiddag psies verteld wat hij van plan was en dat hij mss ook zou zoenen. Lieke zei dat ze dat niet leuk zou vinden, maar hem er ook niet kwaad op aan zou kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Huub zei net dat hij geen relatie meer heeft met Lieke, waarop Naad zegt dat het daar wel op lijkt, Huub zegt dat het gevoelsmatig wel veranderd is.
Dit geklef van die 2, is dat opzet ofzo, wist Lieke ervan af?
O, en dan was ik ook nog Brian en Amanda vergeten die straks met Nadia samen gaan giechelen over hoe Huub hier met open ogen is ingetuind, en hoe Huub helemaal gek op Nadia is nu opeens, want Nadia is uiteraard leuker dan Lieke.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit nergens toe leidt. Het is net zo goed opzet van Nadia, als opzet van Huub. Dus wat je zo krijgt is dat Nadia en Amanda gaan bleren tegen Lieke dat Huub zo ontrouw is, en dat Huub tegen Dennis gaat zeggen dat dít de echte Nadia is, en dat Lieke gaat zeiken omdat ze vergeet dat ze in het spel zit, en dat Nadia tegen Dennis zegt: doe het dan met selene, doe dan, doe dan, ik wil dat juist, en dat Dennis het dan niet durft.
Eigenlijk bij nader inzien allemaal verhaallijntjes waar ik geen zin in hebIk hoop dat Lieke sterk is en niet opeens moeilijk gaat doen over speeksel uitwisselen.
Tuurlijk niet.De heilige Brian moet heilig blijven met zijn heilige maagd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
En om 00:00 gaan de miljonairs gezellig met z'n allen Jensen eindelijk te zien krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |