Nouja de vraag is eigenlijk gewoon, bestaat zijn account nu nog. Als ik druk op gebruikers in configuratiescherm dan zie ik zijn windows account er helemaal niet meer staan. Ik heb alleen een nieuwe gebruiker aangemaakt die zich bij windows aan kan melden en administrator rechten heeft en toen de pc uitgeschakeld, dus geen meldingen weg geklikt oid. Het is gewoon puur dat ik zijn account nergens meer zie, en me niet voor kan stellen dat dat hele windows account weg is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil je nu? Adminaccount terugzetten? Dat gaat niet werken.
Ik kan me niet voorstellen dat alle gegevens weg zijn (of heb je tig meldingen weggeklikt?).
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:
haha.. zo herkenbaar... even iets doen op iemands pc zonder toestemming, en je bent de sjaak.
hoop voor je dat je dit weer kan fixen, anders veel sterkte met het uitleggen / zijn reet likken
Of als de tip van DigiPire niet mocht helpen de pc verder de vernieling in helpen en iemand / iets anders de schuld geven. (Even 220 volt op een paar pinnetjes van de harde schijf zetten en zeggen dat het een keer fink gestormd heeft met onweer.)quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:
haha.. zo herkenbaar... even iets doen op iemands pc zonder toestemming, en je bent de sjaak.
hoop voor je dat je dit weer kan fixen, anders veel sterkte met het uitleggen / zijn reet likken
Als jij zelf admin priveleges hebt, kun je dat wel controleren:quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:
Ja maar dat kan ik dus niet echt controleren, want ik weet alleen de gebruikersnaam, niet het wachtwoord...
Hij staat nog wel in de c map en bij mijn netwerklocaties.
Staat die nog bij het gebruikers overzicht wat ik zei??quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:
Ja maar dat kan ik dus niet echt controleren, want ik weet alleen de gebruikersnaam, niet het wachtwoord...
Hij staat nog wel in de c map en bij mijn netwerklocaties.
JIj bent ergquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:51 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Of als de tip van DigiPire niet mocht helpen de pc verder de vernieling in helpen en iemand / iets anders de schuld geven. (Even 220 volt op een paar pinnetjes van de harde schijf zetten en zeggen dat het een keer fink gestormd heeft met onweer.)
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:51 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Of als de tip van DigiPire niet mocht helpen de pc verder de vernieling in helpen en iemand / iets anders de schuld geven. (Even 220 volt op een paar pinnetjes van de harde schijf zetten en zeggen dat het een keer fink gestormd heeft met onweer.)
Dat staat al drie keer vernoemd in dit topic.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:52 schreef gunk77 het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;281992
Hoe heb je een account aangemaakt zonder admin rechten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
JIj bent erg
(Al zou ik er bijna toe in staat zijn om dat te doen, daar niet van, gelukkig heb ik nog tot zondag om dit probleem op te lossen)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;281992
Helpt inderdaad, maar, om het een uitdaging te houden en zo, zit er een wachtwoord op dat ik niet ken
Ach, je moet zo'n m$-kb-artikel vaak ook minimaal drie keer lezen voor je´t snapt....quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat staat al drie keer vernoemd in dit topic.
Mijn computer -> rechtermuisknop -> ik kan beheren niet vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat die nog bij het gebruikers overzicht wat ik zei??
Dan is er niks aan de hand en dan moet je gewoon dag voor ze terug komen je eigen user weggooien.
Dat kan je nu al testen als je het niet vertrouwd uiteraard.
Mijn moeder was boven en deze pc stond nog aan (zij had er even opgezeten) en omdat ik wist dat ze zo op vakantie ging heb ik dus bij gebruikers een nieuw account aangemaaktquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe heb je een account aangemaakt zonder admin rechten?
Mijn computer icoontje op de desktop, niet in het start menu.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Mijn computer -> rechtermuisknop -> ik kan beheren niet vinden(win xp)
sure... gewoon 2 keer CTRL-ALT-DEL indrukken, dan kan je gewoon inloggen met administrator.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:58 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ach, je moet zo'n m$-kb-artikel vaak ook minimaal drie keer lezen voor je´t snapt....
Got itquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:00 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Mijn computer icoontje op de desktop, niet in het start menu.
Niks aan de hand dus.quote:
Ik bedoelde dat dan ook in ´t algemeen. Dit specifieke artikel heb ik niet bekeken, daar ik al wist dat je 2x ctrl-alt-del moest kloppen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef L0we het volgende:
[..]
sure... gewoon 2 keer CTRL-ALT-DEL indrukken, dan kan je gewoon inloggen met administrator.
Je wil toch alleen dat zijn username zichtbaar wordt op het loginscherm? Dat kun je regelen via jouw eigen account, aangezien je adminrechten hebt. Of heb jij dat al gedaan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:51 schreef Strychnine het volgende:
Thanks zG. Ik ga er wel van uit dat het alfanumeriek is. Ik had al van iemand een tip gekregen maar ik heb geen download programma en durf niks te downloaden op deze pc ivm zijn account en wat daar straks nog zichtbaar op is
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:41 schreef EggsTC het volgende:
Ga naar dos.
Typ daar :
Net user [de-naam-van-de-admin] *
Hiermee kan je het password resetten van accounts in XP.
Als het account weg is, of niet meer bestaat... tja, nieuw account aanmaken of formateren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |