Hier , vorige week was het in de US. Komende week bij ons dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Maidenfan het volgende:
In amerika dan? Of hier ook?
Nou, ik heb even vluchtig gekeken, en de prijzen zijn vrijwel hetzelfde als normaal. Alleen nu met rode strikquote:
Jeuj, ik krijg een gratis nieuwe en waarschijnlijk grotere harde schijf..quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef Geqxon het volgende:
http://core.tweakers.net/(...)acbook-schijven.html
Dan zou dus mijn scherm-bezel, mijn topcase, accu, adapter, logic-board én hardeschijf vervangen zijn!
Zoals gezegd is die kortingsdag pas vrijdag. Dus je moet nog even geduld hebben, verder las ik dat vorige week vrijdag in Amerika de Office 2004 Student versie voor $49,95 te krijgen was. Op zich aantrekkelijk omdat je er dus de semi-gratis upgrade naar Office 2008 erbij krijgt. Als ze dat komende vrijdag in NL ook doen, is het misschien nog wel het overwegen waard om in NL te kopen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik heb even vluchtig gekeken, en de prijzen zijn vrijwel hetzelfde als normaal. Alleen nu met rode strik
quote:
Ik ga'm morgen ophalenquote:
Cool. Ik ga'm sowieso pas 's avonds halen ivm arbeid. En ik denk dat ik gewoon hier ga beginnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan je evt. pas morgenavond helpen; ik ben overdag pleite voor arbeid.
Uhm niet veel, ik heb een uur aan de telefoon gehangen... Volgens Apple heb ik maar 2 reparaties gehad, terwijl beide service providers zeggen dat ze alle reparaties kunnen zien. Ik werd op het laatst afgescheept met het excuus dat ik de apple service providers moest bellen om te vragen naar de reparatiebonnen terwijl het bij apple in het systeem moet staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:
nog niks opgeschoten DE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |