De brandstofprijzen zijn iig al ruim een jaar niet ge-update... Tot zover de betrouwbaarheid van deze bron.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Basp1 het volgende:
van een vakantie website haal ik toch het volgende![]()
Was dat maar zo. Het gebeurt, maar nog veel te weinig.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij is tegenwoordig lekker bijstand trekken er niet meer bij, en wordt je ook gedwongen om te gaan werken omdat anders je uitkering gekort wordt.
Nee hoor, mij buren zijn er het levende bewijs van.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig lekker bijstand trekken er niet meer bij, en wordt je ook gedwongen om te gaan werken omdat anders je uitkering gekort wordt.
Aangegeven bij de FIOD?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee hoor, mij buren zijn er het levende bewijs van.
Er is in zijn geheel geen sprake van fraude. Gewoon een kwestie van bij elke regel twintig uitzonderingen verzinnen.quote:
Pff je hebt al een fulltime werkweek om dat te doen. Hou ik mijn baan welquote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Er is in zijn geheel geen sprake van fraude. Gewoon een kwestie van bij elke regel twintig uitzonderingen verzinnen.
Dan wil je beweren dat de voedsleprijzen ook met 300% gerstegen zijn dat men op hetzelfde niveau als nederland zit.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
De brandstofprijzen zijn iig al ruim een jaar niet ge-update... Tot zover de betrouwbaarheid van deze bron.
Boodschappen:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Basp1 het volgende:
Dan wil je beweren dat de voedsleprijzen ook met 300% gerstegen zijn dat men op hetzelfde niveau als nederland zit.
Ha ha ha, jij dacht dat ze dat zelf uitzoeken? Gisteren nog met de buurman staan leuteren: dat uitzoekwerk wordt gewoon gedaan door ambtenaren. Het is zelfs al zo gek dat er in Almelo mensen full-time bezig zijn met het van deur tot deur gaan om subsidies te slijten. En in Hengelo is er iemand full-time bezig met de speeltoestellen, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:10 schreef Brupje het volgende:
[..]
Pff je hebt al een fulltime werkweek om dat te doen. Hou ik mijn baan wel
nee ik wil geen subsidie! arg, straks ga ik over mijn maximum verzamelinkomen heen voor me AWBVZB heenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ha ha ha, jij dacht dat ze dat zelf uitzoeken? Gisteren nog met de buurman staan leuteren: dat uitzoekwerk wordt gewoon gedaan door ambtenaren. Het is zelfs al zo gek dat er in Almelo mensen full-time bezig zijn met het van deur tot deur gaan om subsidies te slijten. En in Hengelo is er iemand full-time bezig met de speeltoestellen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dat is nog aan de lage kant denk ik. Die Roemenen zijn allemaal van die zigeuners, en dat is dus echt het tuig van de richel; volk waar criminaliteit de normaalste zaak van de wereld is. Maar ja, de linkse lieden gooien die graag op de grote hoop 'zielige' mensen, en brandmerken iedereen met kritiek op die Sinti's en Roma's als een racist. De Polen daarentegen - die werken gewoon. Die laten ze dus lekker afbranden, want het zijn geen standaard linkse slachtoffers.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zeiken over polen? Roemenen zijn veel erger, 50% van de roemenen in ons land is crimineel
Ze hebben zelf overigens net zo'n grote hekel aan zigeunersquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:57 schreef StefanP het volgende:
Die Roemenen die naar de EU overkomen zijn allemaal van die zigeuners.
Doe je je nou expres zieliger voor dan je bent?quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat is nog aan de lage kant denk ik. Die Roemenen zijn allemaal van die zigeuners, en dat is dus echt het tuig van de richel; volk waar criminaliteit de normaalste zaak van de wereld is. Maar ja, de linkse lieden gooien die graag op de grote hoop 'zielige' mensen, en brandmerken iedereen met kritiek op die Sinti's en Roma's als een racist. De Polen daarentegen - die werken gewoon. Die laten ze dus lekker afbranden, want het zijn geen standaard linkse slachtoffers.
Ik heb tegenwoordig een Roemeense in dienst voor het huishouden. Met alle respect, maar ze is geen zigeuner, werkt hard en goed, heeft werkende hersenen, spreekt Nederlands, is bovendien aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:57 schreef StefanP het volgende:
Die Roemenen zijn allemaal van die zigeuners
Ga je werkelijk nog serieus in zijn post?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een Roemeense in dienst voor het huishouden. Met alle respect, maar ze is geen zigeuner, werkt hard en goed, heeft werkende hersenen, spreekt Nederlands, is bovendien aantrekkelijk.
Allemaal zigeuners? Dacht het niet hoor...
Ik zou eens een spycam plaatsen en kijken wat er allemaal gebeurt zonder jouw toezicht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe je je nou expres zieliger voor dan je bent?
Ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ga je werkelijk nog serieus in zijn post?
Doen we toch ook met jouw posts?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga je werkelijk nog serieus in zijn post?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |