Ik niet maar ja alle zenders hadden het erover dus of je wilde of niet je kreeg het te zien/horen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef hhhpsycho het volgende:
lees wel de story ;-)
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoerenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik zal tegenwoordig geen boeken meer op tafel laten slingeren ok.
Maar als jij een kleine baby hebt en die beleeft een sprongetje dan wil je dit boek vast lenen van me.
klopt de ontwikkeling van lunix is gekomen door de beperkingen van unix, maar als je er mee gewerkt hebt moet je wel echt oud zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef qonmann het volgende:
@hhhpsycho ..ik heb ooit met (SCO)Unix gewerkt vandaa, toen was Linux er nog nie voor zover ik weet .
Zoals hoe kan het toch dat mijn kind tot 3x toe haar luier vol poept, komt dat allemaal uit zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoeren
grappige is dat kinderen in hun eerste maanden een redelijk ritma aan houden en veel slapen, na een periode van ongeveer 3 a 5 maanden veranderd dit echter en krijg je de " problemen". echte oplossingen zijn hier niet voor. een ritme moet worden aangeleerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:28 schreef marlieske het volgende:
[..]
Zoals hoe kan het toch dat mijn kind tot 3x toe haar luier vol poept, komt dat allemaal uit zo'n klein meisje.
En waarom lacht ze niet als je het foto toestel aanzet.
En waarom slaapt een kind niet uit..... naja ik duik erin alleen ik heb nog last van het slecht in slaap komen enz
ben een echte nachtbraker en dat gaat niet echt samen met een kindje van 4 maanden.
Mocht je daar oplossingen voor weten GRAAG!
op de valreep, de tanden al gepoetst. mocht mijn antwoordt goed zijn wil dan iemand mij punten bijschrijven?quote:
Philips doet dit ook (heel stom!). Hebben ze een toffe mp3-speler, heet ie tijdens de productie de arizone of de phoenix, komt ie op de markt met de naam HDD02312. Welke naam is beter?quote:we gaan er niet komen, was thorwald linus. Hij had de eerste versie puur voor zichzelf geschreven en de samenvoeging linus en unix bracht hem tot linux. De gein vind ik persoonlijk dat hij nooit van plan was om dit onder deze naam uit te brengen maar dat dit meer een werknaam voor hem was.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef hhhpsycho het volgende:
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoeren
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Camiel Eurlings (met die verschrikkelijke stem)...
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
ischa meijer? maar die is dood...
Vooruit dan maar, maar niet je posting editten svp...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef marlieske het volgende:
Is toch die Heineken ontvoerder? Handlanger van Holleder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |