das een aardappelpannekoekquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:53 schreef marlieske het volgende:
rosti?
das een deel (leek mij het moeilijkste deel van het antwoordt)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:55 schreef qonmann het volgende:
de charme van het woord linux is dat het aan unix doet denken.
ja maar hoe heet de fin van achteren of mis ik hier een subtiliteit?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:58 schreef qonmann het volgende:
linux en unix zijn bijna synoniemen qua gebruik voort zover ik weet..alleen linux is opensource.
Onder de bezielende leiding van de Fin L... ontwikkeld .
ach de quiz is gewoon leuker las er gewoon wat ingetikt wordt zo nu en dan anders wordt het zo doods las alleen maar geantwoord wordtr als jehet zeker weetquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kwam er achter dat ik met mijn zwitserse kookkunsten te laat wasdus vandaar ff verandert naar tvp
zeer zeker domme antwoorden bestaan niet of was het nu domme vragen?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
ach de quiz is gewoon leuker las er gewoon wat ingetikt wordt zo nu en dan anders wordt het zo doods las alleen maar geantwoord wordtr als jehet zeker weet
nee hoor ./weet alleen niet zeker hoe je zijn naam speltquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
ja maar hoe heet de fin van achteren of mis ik hier een subtiliteit?
Qonman +1quote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef qonmann het volgende:
Linvard ofzo ..
en Inux is van Unix maar dan wat gehusseld
ik zeg dolbyquote:Op woensdag 28 november 2007 00:07 schreef qonmann het volgende:
..en soms scoor je met je eerste ingeving een punt ..ook al denk je dat het niet goed kan zijn ..:)
grappig de meeste mensen die ik ken, kennen thorwald linus wel maar kennen de link naar unix niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef qonmann het volgende:
geen .linvard maar linus dus , die link naar Linux had ik nog nooit gelegd..
quote:Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus.
JaWelquote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef marlieske het volgende:
haha hetty van de rijt en frans x plooij, ligt hier op de tafel
Ik zal tegenwoordig geen boeken meer op tafel laten slingeren ok.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef hhhpsycho het volgende:
[qoute]Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus.[/qoute]
Ik niet maar ja alle zenders hadden het erover dus of je wilde of niet je kreeg het te zien/horen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef hhhpsycho het volgende:
lees wel de story ;-)
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoerenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik zal tegenwoordig geen boeken meer op tafel laten slingeren ok.
Maar als jij een kleine baby hebt en die beleeft een sprongetje dan wil je dit boek vast lenen van me.
klopt de ontwikkeling van lunix is gekomen door de beperkingen van unix, maar als je er mee gewerkt hebt moet je wel echt oud zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef qonmann het volgende:
@hhhpsycho ..ik heb ooit met (SCO)Unix gewerkt vandaa, toen was Linux er nog nie voor zover ik weet .
Zoals hoe kan het toch dat mijn kind tot 3x toe haar luier vol poept, komt dat allemaal uit zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoeren
grappige is dat kinderen in hun eerste maanden een redelijk ritma aan houden en veel slapen, na een periode van ongeveer 3 a 5 maanden veranderd dit echter en krijg je de " problemen". echte oplossingen zijn hier niet voor. een ritme moet worden aangeleerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:28 schreef marlieske het volgende:
[..]
Zoals hoe kan het toch dat mijn kind tot 3x toe haar luier vol poept, komt dat allemaal uit zo'n klein meisje.
En waarom lacht ze niet als je het foto toestel aanzet.
En waarom slaapt een kind niet uit..... naja ik duik erin alleen ik heb nog last van het slecht in slaap komen enz
ben een echte nachtbraker en dat gaat niet echt samen met een kindje van 4 maanden.
Mocht je daar oplossingen voor weten GRAAG!
op de valreep, de tanden al gepoetst. mocht mijn antwoordt goed zijn wil dan iemand mij punten bijschrijven?quote:
Philips doet dit ook (heel stom!). Hebben ze een toffe mp3-speler, heet ie tijdens de productie de arizone of de phoenix, komt ie op de markt met de naam HDD02312. Welke naam is beter?quote:we gaan er niet komen, was thorwald linus. Hij had de eerste versie puur voor zichzelf geschreven en de samenvoeging linus en unix bracht hem tot linux. De gein vind ik persoonlijk dat hij nooit van plan was om dit onder deze naam uit te brengen maar dat dit meer een werknaam voor hem was.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef hhhpsycho het volgende:
ik geloof je compleet, ik ben zelf bijna neuro/ klinische en ontwikkelingspsycholoog. je kunt zulke leuke experimenten met baby's uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |