Ik geef je de punten omdat ik geen tijd meer heb. Cait O'Riordan zou het zingen, ze was de bassiste van de band maar verliet voortijdig het gezelschap waardoor Kirsty de honneurs waarnam. God hebbe haar ziel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef Flitspaal het volgende:
Kirsty was de vrouw van de producer Steve Lillywhite.
Maar wie de geplande was??
Tracy Ullman?
Omdat dat topic vol was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:29 schreef WillemThe5th het volgende:
Waarom ging editie 1080 op slot???
Ja ik keen op 'mijn actieve topics' en na pagina 7 zag ik al slotje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:59 schreef Chancard het volgende:
[..]
Het waren er toch echt 13 hoor, zoek maar op.![]()
In ieder geval: komt er nog eens een vraag?
denk dat je 50 reacties/pagina heb i.p.v 25quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:02 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Ja ik keen op 'mijn actieve topics' en na pagina 7 zag ik al slotje.
Of heb ik andere instelling betreft pagina-indeling?
Na 300 postings is een topic vol, bij de één zijn dat 13 pagina's en bij de ander 7 pagina's, afhankelijk van je instellingen.quote:
-edit-quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef krapula het volgende:
[..]
denk dat je 50 reacties/pagina heb i.p.v 25
Onder 'Opties' en dan 'Maximum aantal berichten per pagina '...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan nergens díe instelling vinden...
onder opties > voorkeuren voor lezen en reageren > maximaal aantal berichten per pagina.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan nergens díe instelling vinden...
ja had m al. -_- Nu ga ik psv kijken. gaan minder berichten per pagina sneller dan meer of boeit dat niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder 'Opties' en dan 'Maximum aantal berichten per pagina '...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |