Ieeewwww paars dat kleurt niet zo goed bij mijn beddengoedquote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
als mijn lul hard is heb ik een paarse eikel, goed genoeg ?
dan moet je rustig aan doenquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ieeewwww paars dat kleurt niet zo goed bij mijn beddengoed
Ik stel me voor dat het ongeveer zo is nadat je een kilo paddo's hebt gehad.quote:
Maar hoeft ook niet zichbaar te zijnquote:
KloontjeS ook echt.quote:
Slechte lading dan ook nog isquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef ppi het volgende:
Ik stel me voor dat het ongeveer zo is nadat je een kilo paddo's hebt gehad.
Of flink wat LSD...
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...quote:
ik kijk er ook niet de hele tijd naar ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hoeft ook niet zichbaar te zijn
Hoe kan je daar zien of iemand een kloon is dan?quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...
Neo is lief en nog best grappig.quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
KloontjeS ook echt.![]()
Ik ben onschuldiger dan je denkt, schat.
Enne, Neo is ook een kloon hé?
Daar heb ik je nog nooit over horen zeuren?
Je moet dat per situatie bekijken denk ik dan maar.quote:Op maandag 26 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar ik zit er over te denken om gewoon een user aan te maken met mijn echte naam en een echte foto. Al dat verborgen geneuzel, daar hou ik sowieso niet van....
Dat kan dus niet, hij vroeg hoe je kon zien als iemand nieuw is. Niet of je kan zien of het een kloon is.quote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zien of iemand een kloon is dan?
Alsof het moeilijk isquote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neo is lief en nog best grappig.
Zoek is uit van wie die krengen zijn?
Dan zal ik hem effe
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik die opmerking maar inslikquote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kijk er ook niet de hele tijd naar ofzo
zoveel kom ik hier niet hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...
Dat kun je toch ook met een echte naamquote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet dat per situatie bekijken denk ik dan maar.
Nu kan ik gewoon zeggen dat NMNS een baal hooi is
quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die opmerking maar inslik
Hou op over die kansloze rotkooi.quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit op een Gouden kooi () slowchat
Hij nietquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook met een echte naam
quote:Op maandag 26 november 2007 23:55 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Hou op over die kansloze rotkooi.
DGK
Maar dat maakt ook niet uit hoor. In het profiel kun je zien wanneer een account is aangemaakt, maar dat zegt dus niet per se iets. Want het kan een net aangemaakte kloon van wie dan ook zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Knut_je het volgende:
[..]
zoveel kom ik hier niet hoor.
ben meer van't lezen.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof het moeilijk is![]()
Prospera = Knut_je
Pavement = Kudtje
Kutvocht = Gert
Jij vind bijna alles leuk....quote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Tis op een of andere manier wel grappig
Op een of andere manier welquote:Op maandag 26 november 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij vind bijna alles leuk....
Nee, want dan heb ik 100% zekerheid over zijn identiteit (hij woont in Groningen en bezocht een kroeg die ik ook heel goed kende), en dan weet ik van wie dit bericht komt:quote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat het mag?
Alcoholquote:
Ja vertelquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit op een Gouden kooi () slowchat
Aan te radenquote:
Wat ben je ook een kut hè?quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik 100% zekerheid over zijn identiteit (hij woont in Groningen en bezocht een kroeg die ik ook heel goed kende), en dan weet ik van wie dit bericht komt:
[SC#479] Laatste Voor De Downtime.
Vandaar dat hij de anonimiteit propageert, snap je
nutsquote:Op maandag 26 november 2007 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
het nut van klonen is niet echt duidelijk volgens mij
Ja, want ik hou wel van boerenkool.quote:Op maandag 26 november 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kut hè?
Dat je dat gaat bewaren![]()
Je ruikt naar boerenkool.
Ga je dit nu ook bewaren?
Ik hou meer van BERENKOOL!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want ik hou wel van boerenkool.
Jawel, maar dat maakt wel verschil.quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook met een echte naam
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Jawel, maar dat maakt wel verschil.
In een kroeg stel je je toch ook vaak niet uitgebreid voor ?
Om maar eens een vergelijking te trekken.
Of in de parenclub..
DGK Rulesquote:Op maandag 26 november 2007 23:55 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Hou op over die kansloze rotkooi.
DGK
Niks aan gedaan en zit aan de koffiequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee....
Hoe is het met je beeldscherm(en)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |