Ja hoorquote:Op maandag 26 november 2007 23:26 schreef Knut_je het volgende:
Het is een klonenshow hier >:)
Dit topic?quote:
Ow okquote:Op maandag 26 november 2007 23:32 schreef KutVocht. het volgende:
Slowchat NR 484 Prospera kom je weer babbelen
Die was toch gewoon eerder?
Eens !!! En zat ook nog es in de klonen CS te kutten of is het Knuttenquote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
Zeg kan even iemand wat doen aan de wildgroei aan kloontjes hierzo?
Dit is niet grappig meer.
Hoezo?quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
Zedduuuuuu ??quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens !!! En zat ook nog es in de klonen CS te kutten of is het Knutten
Danku,quote:Op maandag 26 november 2007 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kutvocht
die naam maakt jou de perfecte user.
Een uurtje is grappig maar nu niet meer.quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
Huh, wat bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
KUTquote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Zedduuuuuu ??
ooooh klone SC........
Maaridd met
Was het de naam die je aanlokte ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kutvocht
die naam maakt jou de perfecte user.
Inderdaad niet grappig. Ik heb er een pest hekel aan als ik het gevoel heb dat met nepmensen om mij heen zit. Gewoon minder posten....quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
Ik ben compleet lostquote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een uurtje is grappig maar nu niet meer.
Dat zou op zich wel kunnen, technisch, alleen zijn kloons op zich niet verboden.quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
Het weer was toen het licht was nog beetje regenachtig. En daar?quote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Danku,
Hoe is het weer in Friesland?
Sla d'r op met je hooivork !!quote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een uurtje is grappig maar nu niet meer.
Of gewoon niet, het is de COS niet.quote:Op maandag 26 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad niet grappig. Ik heb er een pest hekel aan als ik het gevoel heb dat met nepmensen om mij heen zit. Gewoon minder posten....
Paarse beertje toch.. Jemig ik trek een fles openquote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel kunnen, technisch, alleen zijn kloons op zich niet verboden.
Maar misschien is dit wel een goed moment om de "kloon-beheerders" te vragen om het maar eens voor gezien te houden met hun kloons.
Al heeft dat roze varkentje wel een erg lieve ava.
Ik ben als paarse beer natuurlijk de hele dag buitenquote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het weer was toen het licht was nog beetje regenachtig. En daar?
Die Kudt is een maf konijn...quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
Nou dit is niet erg duidelijk hier, wie is die Kudt die ff wilde babbelen?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Dat zou op zich wel kunnen, technisch, alleen zijn kloons op zich niet verboden.
Maar misschien is dit wel een goed moment om de "kloon-beheerders" te vragen om het maar eens voor gezien te houden met hun kloons.
Dat zou ook nog kunnen. Maar ik zit er over te denken om gewoon een user aan te maken met mijn echte naam en een echte foto. Al dat verborgen geneuzel, daar hou ik sowieso niet van....quote:
Er zijn vast genoeg mensen die je liefhebben en je op die manier heerlijk warm houden alsof je in spanje bent. Zonder vacht.quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik ben als paarse beer natuurlijk de hele dag buiten![]()
Dus het is nu wel koud
Ik ben een beertje hor!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Dat is toch oranje kipje ?quote:
O shit, beertje bedoelde ik, béértje.quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Paarse beertje toch.. Jemig ik trek een fles open
daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik ben als paarse beer natuurlijk de hele dag buiten![]()
Dus het is nu wel koud
quote:
Meestal wel.quote:Op maandag 26 november 2007 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg mensen die je liefhebben en je op die manier heerlijk warm houden alsof je in spanje bent. Zonder vacht.
Grow up Knutquote:
als mijn lul hard is heb ik een paarse eikel, goed genoeg ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Meestal wel.
Maar soms is het erg eenzaam 's nachts...
Ik wou dat ik een paars beremannetje kon vinden
Ligt eraan, is 'ie warm?quote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
als mijn lul hard is heb ik een paarse eikel, goed genoeg ?
Ieeewwww paars dat kleurt niet zo goed bij mijn beddengoedquote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
als mijn lul hard is heb ik een paarse eikel, goed genoeg ?
dan moet je rustig aan doenquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ieeewwww paars dat kleurt niet zo goed bij mijn beddengoed
Ik stel me voor dat het ongeveer zo is nadat je een kilo paddo's hebt gehad.quote:
Maar hoeft ook niet zichbaar te zijnquote:
KloontjeS ook echt.quote:
Slechte lading dan ook nog isquote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef ppi het volgende:
Ik stel me voor dat het ongeveer zo is nadat je een kilo paddo's hebt gehad.
Of flink wat LSD...
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...quote:
ik kijk er ook niet de hele tijd naar ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hoeft ook niet zichbaar te zijn
Hoe kan je daar zien of iemand een kloon is dan?quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...
Neo is lief en nog best grappig.quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
KloontjeS ook echt.![]()
Ik ben onschuldiger dan je denkt, schat.
Enne, Neo is ook een kloon hé?
Daar heb ik je nog nooit over horen zeuren?
Je moet dat per situatie bekijken denk ik dan maar.quote:Op maandag 26 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar ik zit er over te denken om gewoon een user aan te maken met mijn echte naam en een echte foto. Al dat verborgen geneuzel, daar hou ik sowieso niet van....
Dat kan dus niet, hij vroeg hoe je kon zien als iemand nieuw is. Niet of je kan zien of het een kloon is.quote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zien of iemand een kloon is dan?
Alsof het moeilijk isquote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neo is lief en nog best grappig.
Zoek is uit van wie die krengen zijn?
Dan zal ik hem effe
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik die opmerking maar inslikquote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kijk er ook niet de hele tijd naar ofzo
zoveel kom ik hier niet hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het profiel (knopje met poppetje rechts hierboven). Maar ja, als het een kloon van een oudgediende is...
Dat kun je toch ook met een echte naamquote:Op maandag 26 november 2007 23:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet dat per situatie bekijken denk ik dan maar.
Nu kan ik gewoon zeggen dat NMNS een baal hooi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |