Fijn dat ik je toch nog ergens een plezier mee kan doen..quote:Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
Thanks Bascy.. Zat zelf al te prutsen maar kon de haakjes niet vinden
quote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fijn dat ik je toch nog ergens een plezier mee kan doen..
Je gaat poepen?quote:Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
En nu ga ik mezelf een groot plezier doen!
Ik zet 'm in mijn foboquote:
Ik ookquote:
Wil jij ook met mij op de foto?quote:Op maandag 26 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
Jullie laten je wel snel door Jan Steen imponeren
Als jij met je billen bloot gaat wel...quote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Wil jij ook met mij op de foto?
quote:
Zolang je het niet uitspreekt valt het nog wel meequote:Op maandag 26 november 2007 18:58 schreef beroepslurker het volgende:
Toch werkt de SC door in je hoofd, had vanochtend een dossier over een vrouw met wat klachten qua vagina, en dacht ineens "Kudtvocht" erg toch?
Zeker weten?quote:Op maandag 26 november 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij met je billen bloot gaat wel...
Daar ben ik dan ook bang voor, dat ik ineens zoiets ga zeggen, denken ze dat ik Gilles hebquote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang je het niet uitspreekt valt het nog wel mee
Whahahahhaaaaaaaquote:
vertelquote:Op maandag 26 november 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
Overigens liegt prospera, VOL is ontstaan uit een groepje oud Cossers en niet uit Slowchatters....
De confrontatie met mijn spiernaakte anus waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
WhahahahhaaaaaaaZe kijkt wel erg sjaggie dat klopt niet
Een beetje wel......quote:Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
Hé NMNS, heb jij een pietsie verstand van laptops?
Zou um blekenquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
De confrontatie met mijn spiernaakte anus waarschijnlijk.
(kijk ook even naar mijn sig)quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lekkere paarse billen overigens
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?quote:
Ik heet gewoon Kutvocht hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Maarre kudttocht...ik wil mijn chaggo-afbeelding op ava formaat!
Nope, je kunt wel een extern beeldscherm/beamer koppelen maar niet die van een ander notebook.quote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?
What's in a name?!quote:Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Kutvocht hoor.
Kutvocht het Paarse Beertje.
Je kan bij instellingen kiezen voor een beeldscherm Primair en Seccundair als ik me niet vergis. Dan kan je bv je beeldscherm op de TV displayenquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?
OK tnx, was al bijna aan het slopen gegaan...quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, je kunt wel een extern beeldscherm/beamer koppelen maar niet die van een ander notebook.
quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen kiezen voor een beeldscherm Primair en Seccundair als ik me niet vergis. Dan kan je bv je beeldscherm op de TV displayen
Je zou een oude vga monitor kunnen koppelen maar dan nog is het lastig, want je moet met een toetscombinatie schakelen en je ziet niet op het defecte beeldscherm wat er in beeld staat. ''n Beetje gokwerk alsof je je ogen dicht hebt.quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OK tnx, was al bijna aan het slopen gegaan...
Zoek het ff via start menu en instellingen. Bij hardware .. Ik heb vaak mijn laptop op de TV aangesloten als dvd speler en dat was toen nog een oudje . Moet lukkenquote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt????????????????????????????????????/
![]()
Hoe doe ik dat
doe ik nu ook, heb nooit anders gedaan..quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou een oude vga monitor kunnen koppelen maar dan nog is het lastig, want je moet met een toetscombinatie schakelen en je ziet niet op het defecte beeldscherm wat er in beeld staat. ''n Beetje gokwerk alsof je je ogen dicht hebt.
Dan moet je TV een VGA ingang hebben en je meot een VGA kabel in bezit hebben.quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt????????????????????????????????????/
![]()
Hoe doe ik dat
Maar daar was je beeldscherm niet van stuk dus kon je zien wat je deed.quote:Op maandag 26 november 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoek het ff via start menu en instellingen. Bij hardware .. Ik heb vaak mijn laptop op de TV aangesloten als dvd speler en dat was toen nog een oudje . Moet lukken
Ja, da kan dus nie hè? Het ging erom dat ik mijn nieuwe waarvan het beeldscherm naar de Filistijnen is, op een ander scherm wil aansluiten, maar op dat kreng valt dus niks meer te zien, laat staan te zoeken...quote:Op maandag 26 november 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoek het ff via start menu en instellingen. Bij hardware .. Ik heb vaak mijn laptop op de TV aangesloten als dvd speler en dat was toen nog een oudje . Moet lukken
Maar hey, RTFM, chapter externe aansluitmogelijkheden...quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, da kan dus nie hè? Het ging erom dalt ik mijn nieuwe waarvan het beeldscherm naar de Filistijnen is, op een ander scherm wil aansluiten, maar op dat kreng valt dus niks meer te zien, laat staan te zoeken...
UVA bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hey, RTFM, chapter externe aansluitmogelijkheden...
Ultra Vaginale Anusquote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon je user manual, waar staat UVA voor
Ja das ook weer waarquote:Op maandag 26 november 2007 19:31 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Maar daar was je beeldscherm niet van stuk dus kon je zien wat je deed.
Dacht ff niet verder dan me neus lang is .. Geloof me die is langquote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, da kan dus nie hè? Het ging erom dalt ik mijn nieuwe waarvan het beeldscherm naar de Filistijnen is, op een ander scherm wil aansluiten, maar op dat kreng valt dus niks meer te zien, laat staan te zoeken...
Ik gleuf jequote:Op maandag 26 november 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ff niet verder dan me neus lang is .. Geloof me die is lang
Met welk programma maak je die gifjes?quote:
Fotootje.......quote:Op maandag 26 november 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ff niet verder dan me neus lang is .. Geloof me die is lang
Animation Shop of Ulead Gif Animator.quote:Op maandag 26 november 2007 19:49 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Met welk programma maak je die gifjes?
*wil ook kunnen
Dankuquote:Op maandag 26 november 2007 19:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Animation Shop of Ulead Gif Animator.
quote:Op maandag 26 november 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi LobascaWaarom vraag je het hier Digital Corner niet?
Hallo Ik heb en fotoboek en ik sta me mijn pan op het blogquote:Op maandag 26 november 2007 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fotootje....... >:)
Nou ja, hij is echt niet zo groot dat je hem kunt verhuren als afzuigkap......quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo Ik heb en fotoboek en ik sta me mijn pan op het blog
Nee ik zeg ut nietquote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, hij is echt niet zo groot dat je hem kunt verhuren als afzuigkap......
Nou neequote:
Briljant weerquote:
Zelf gemaakt, lulhoofd.quote:Op maandag 26 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt NZ gestrikt....
Paars is in.quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lulhoofd![]()
Nee, jij trekt volle zalen......!
Zit er een luchtje aan KutVocht ?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
Ach joh, jij bent ook gewoon lief....boeien.....je gaat toch geen excuses aanbieden aan FokForumUsers????quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge, ik was wel op hol geslagen afgelopen nacht![]()
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb.
Sorry daarvoor.
Nee, ik hoefde niet ongesteld te worden of inhoudelijk bewerkt te worden.
@Jappie: het klopt wel dat de Vollers als kusjesbrigade uit de COS is gestapt en naar de SC is
vertrokken. Ik zat zelf in die COS met mijn vorige account.
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In Den Haag anders niet!!
Dat zei mijn ex ook....quote:Op maandag 26 november 2007 19:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
(kijk ook even naar mijn sig)
Beren lopen 40-50 km per uur, ik blijf er bij vandaan......quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?
EEN BEREKNUFFEL!
Maar ik ben een heel lief paarsch beertjequote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beren lopen 40-50 km per uur, ik blijf er bij vandaan......
Bovendien stinken ze uit hun bek....
Zo hardquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beren lopen 40-50 km per uur, ik blijf er bij vandaan......
Bovendien stinken ze uit hun bek....
Wil jij wél een bereknuffel?quote:
Nou......ik kan er nog wel een paar gebruiken hoor....quote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
btw tisbestweleenbeetjeverslavend
"kusjesbrigade" coolquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Sorry daarvoor.
@Jappie: het klopt wel dat de Vollers als kusjesbrigade uit de COS is gestapt en naar de SC is
Je sloeg mij steeds overquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Sorry daarvoor.
Ik merk hetquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Hij is gaaf![]()
btw tisbestweleenbeetjeverslavend![]()
Heb je een linkje voor een download van dat proggie?quote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ben even bezig met een nogal uitgebreide ava
Dag puntoorquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"kusjesbrigade" cool![]()
halloooo
ach welja, gooi je haar los...quote:
Nee, en mag ook niet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor een download van dat proggie?
*Geeft de Buurvrouw een bereknuffelquote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach welja, gooi je haar los...
zolang je dat vocht bij je houdt![]()
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
*Geeft de Buurvrouw een bereknuffel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij lekker, slim en lekker, een heerlijk paars knuffeltjequote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Maar ik ben een heel lief paarsch beertje![]()
En ik poets dagelijks mijn tanden
Dat wordt mijn nieuwe sigquote:Op maandag 26 november 2007 20:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij lekker, slim en lekker, een heerlijk paars knuffeltje
Vond die andere beterquote:
Kzal vd week weer eens op zoek gaanquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou......ik kan er nog wel een paar gebruiken hoor....
Animation Shop: http://www.jasc.com/suppo(...)s/psp9components.aspquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor een download van dat proggie?
quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Sorry daarvoor.
WAREZquote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Animation Shop: http://www.jasc.com/suppo(...)s/psp9components.asp
Hey thnxquote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Animation Shop: http://www.jasc.com/suppo(...)s/psp9components.asp
We wachten in spanning af......quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kzal vd week weer eens op zoek gaan
Corel jemig bestaat dat nogquote:
Het werkt zelfstandig. Maar het is natuurlijk wel handig als je ook een image editor hebt om je plaatjes te bewerken, bijvoorbeeld verkleinen. PSP is niet gratisquote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey thnx![]()
Ik neem aan dat ik die Animation Shop een onderdeel is van Pant Shop? Of ehm, is het een zelfstandig werken progje en volstaat enkel het downloaden van dat....
Heb ooit Corel lDraw gehad.. Was wel mooi maar dat was jaren geledenquote:
Dat bestaat ook nog steedsquote:Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ooit Corle Draw gehad.. Was wel mooi maar dat was jaren geleden
Voor aanpassen van de plaatjes gebruik ik Irfanview....gratis, handig en mooi programmaatje..quote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werkt zelfstandig. Maar het is natuurlijk wel handig als je ook een image editor hebt om je plaatjes te bewerken, bijvoorbeeld verkleinen. PSP is niet gratismaar als je even zoekt naar freeware, vind je wel iets als
http://www.getpaint.net/screenshots.html
http://www.tinypic.com/ hier kun je plaatjes uploaden en krijg je gelijk de link te zien die je dan weer hier moet plaatsenquote:Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef beroepslurker het volgende:
Mag ik er ook even een vraagje ingooien? Heb van dit alles absoluut geen verstand, maar heb een hele grappige foto uit de krant geknipt met een kapsel voor Amanda, heb het gescand maar nu is de vraag, hoe krijg ik dat hier? Met een snelkoppeling lukt het me niet, dat werkt alleen bij YouTube denk ik, dus...help!
Tja ... nu is fotoshop, illustrater enz.. hot. Heb er zelfs cursus in gehad. Doe er te weinig mee.quote:
Corel heeft een uitstekende trits van programmatuur. De tekstverwerker (voorheen WP) is veel beter dan Word en heeft ook nog steeds het ozo mooie onderwaterscherm....quote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ... nu is fotoshop, illustrater enz.. hot. Heb er zelfs cursus in gehad. Doe er te weinig mee.
Uploaden http://allyoucanupload.webshots.com/ en dan de link pasten in het forumquote:Op maandag 26 november 2007 21:17 schreef beroepslurker het volgende:
Mag ik er ook even een vraagje ingooien? Heb van dit alles absoluut geen verstand, maar heb een hele grappige foto uit de krant geknipt met een kapsel voor Amanda, heb het gescand maar nu is de vraag, hoe krijg ik dat hier? Met een snelkoppeling lukt het me niet, dat werkt alleen bij YouTube denk ik, dus...help!
Volgens mij is het niet helemaal goed gegaan......quote:Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef beroepslurker het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=8556b7k&s=1
Bedankt Soury, geweldig!quote:Op maandag 26 november 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Uploaden http://allyoucanupload.webshots.com/ en dan de link pasten in het forum
Bedankt NMNS, ik dacht dat het wel gelukt was, als je op die link klikt, jemig, wat moeilijk allemaal zegquote:Op maandag 26 november 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal goed gegaan......
Pak het weer eens op dan. Maak je eigen kerstkaart, om maar wat te noemenquote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ... nu is fotoshop, illustrater enz.. hot. Heb er zelfs cursus in gehad. Doe er te weinig mee.
Harry Potterquote:
Ach ja, natuurlijk, stom van me. Ik vind het zó knap dat je dat allemaal kan, ik kan niet eens een ruig kapsel voor Amanda hier neerzetten, losertje ben ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Herkende je de bril niet?
Geloof me, dit kan iedereenquote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, stom van me. Ik vind het zó knap dat je dat allemaal kan, ik kan niet eens een ruig kapsel voor Amanda hier neerzetten, losertje ben ik
Vind het leuk alsquote:Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Herkende je de bril niet?
quote:
Nee tochquote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
Waarom heeft Ian een paars berepakje aan?
Hallo! Hoe wil je aangesprokenworden, als Spleet of als Kudt, zeg het maarquote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Kudt het volgende:
HALLOOO !!
vast een imitatie van purno purnoquote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
Maar het stáát hem!quote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een meisjes-beertje hoor!quote:
Maar het stáát haar!quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik ben een meisjes-beertje hoor!
Veggi zo wel staan dunkt mij !quote:Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo! Hoe wil je aangesprokenworden, als Spleet of als Kudt, zeg het maar
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 21:47 schreef beroepslurker het volgende:
d:\Mijn afbeeldingen\2007-11 (nov)\kapsel.jpg
ik nok ermeequote:Op maandag 26 november 2007 21:47 schreef beroepslurker het volgende:
Ga die foto 's gewoon uploaden bij www.tinypic.comquote:
Doe het zelf?quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef Kudt het volgende:
[..]
yo vocht kanne gij voor mij zo'n geyle ava fixeren !
quote:
Heb ik gedaanquote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ga die foto 's gewoon uploaden bij www.tinypic.com
flikker op, ik vraag het toch lief !quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Doe het zelf?
Alle kennis die je nodig hebt staat in dit topic te lezen
Post dan eensch de link die je daar krijgt?quote:
Yep en alle hulp van buitenafquote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Doe het zelf?
Alle kennis die je nodig hebt staat in dit topic te lezen
Nou klik op je afbeelding op tinypik met je rechtermuisknopquote:
Nou en?quote:Op maandag 26 november 2007 21:51 schreef Kudt het volgende:
[..]
flikker op, ik vraag het toch lief !
Dat is met een hoofdletter Mquote:
PWNDquote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Yep en alle hulp van buitenaf
Kutquote:
Heb je ooit wel eens een vagina zien paintenquote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Nou en?
Ik heb het toch ook zelf gedaan?
Ben je een simpele ofzo?
Je moet de tweede keuze van boven hebben, die waar de image tags al omheen staan. Die code kopieer je en plak je hier, dat zou het moeten zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 21:51 schreef Kudt het volgende:
[..]
flikker op, ik vraag het toch lief !
Welke hulp?quote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Yep en alle hulp van buitenaf
Je bent toch een konijn nu?quote:Op maandag 26 november 2007 21:54 schreef Kudt het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een vagina zien painten
Doh !!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Kudt het volgende:
[..]
Kudt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!11111!!
Welke kast?quote:Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Ik word gek.. ga ff kijken of de kast nog staat
Effe vergeten dat je te jong bent voor Evert van der Pikquote:Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke kast?Ik snap jullie niet meer.
Jááá!quote:
Hé Oortjes!quote:Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vast een imitatie van purno purno [ afbeelding ]
Ik heb er naar gekeken. Ga ik nu snel doodquote:
Neuq je, wannabee, met je kut vocht wie kopieerd wiequote:Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Je bent toch een konijn nu?
Wannabe
Ik heb het niet over kopieren, ik heb het over "wannabe"quote:Op maandag 26 november 2007 22:04 schreef Kudt het volgende:
[..]
Neuq je, wannabee, met je kut vocht wie kopieerd wie
Zijn wij niet ongeveer even oud?quote:Op maandag 26 november 2007 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Effe vergeten dat je te jong bent voor Evert van der Pik
Dit kloon gedoe is wel kudtquote:Op maandag 26 november 2007 22:04 schreef Kudt het volgende:
[..]
Neuq je, wannabee, met je kut vocht wie kopieerd wie
Nee hoor schatjequote:Op maandag 26 november 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken. Ga ik nu snel dood
"skattie"? De aanval is de beste verdediging, schatje?quote:Op maandag 26 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag skattie....hoe was je dag?
Als je van Oekels disco hoek kan herrinneren Jaquote:
Neh...lovebeaver..snaptnix...regenwurm...en meer van zulks; zijn rechtstreeks uit de COS overgestapt naar VOL..al postte ze op een gegeven moment ook tegelijkertijd wat meer in de toenmalige SC alleen heette alles toen net ff anders; ik leefde toen in de SC remember.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Sorry daarvoor.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:06 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kopieren, ik heb het over "wannabe"
Jij wil toch een ava zoals ik?
WANNABE!
En nu ga ik je berenegeren.
Staat je PM aan?quote:
* kruipt maar weer in z'n schulpquote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
"skattie"? De aanval is de beste verdediging, schatje?![]()
Volgens mij liep ik toen nog niet zo heel lang op deze aardbol rond.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je van Oekels disco hoek kan herrinneren Ja
quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* kruipt maar weer in z'n schulp![]()
Dan ben ik ouderquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik toen nog niet zo heel lang op deze aardbol rond.
Vond het wel vervelend dat je ineens zo begon uit te pakken tegen mij, was me van geenquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Sorry daarvoor.
Dan nietquote:
Weekdiertje dat je bent.quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* kruipt maar weer in z'n schulp![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef Kudt het volgende:
Lelijke vadsige nerd gaat met mij naar de bioscoop
No hard feelings kom op zeg, iemand die komt blaffen nog likken ook ?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vond het wel vervelend dat je ineens zo begon uit te pakken tegen mij, was me van geenkwaad bewust.
Maar goed, no hard feelings hoor.
Doe aan dan, schaamlip!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=2W4pxy3MGQcquote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weekdiertje dat je bent.![]()
![]()
Ik kruip ook in mijn schulp bed.
ik doe me bestquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Sjesus wat een goedkope avaquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Kudt het volgende:
4 op een rij
Truste Talitha, slaap lekker!quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Afblijven dusquote:
ik ben geen kloonquote:
jij bent echt natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal fakers, neppers........
Ik ben geen kloon.quote:
Ik ook nietquote:
quote:
quote:
Ik niet hoor NMNS, ben gewoon een kloontjequote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal fakers, neppers........
Mis je feestneusquote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik niet hoor NMNS, ben gewoon een kloontje
Jij bent ineens hartstikke echt.quote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik niet hoor NMNS, ben gewoon een kloontje
IK BEN GEEN KLOON,quote:
Ik zie in ieder geval al twee neppers......quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Kudt het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON,
ik lees al heel lang mee en nu had ik de moed om eens mee te schrijven !
ik val in herhaling
Jij bent een schattig lief en lekker beertje, en o ja, slim ook.quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
Ik ben een paars beertje.
Tief op das mijn broerquote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
Oi wat doet mn zus hierboven me ?
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansenquote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Kudt het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON,
ik lees al heel lang mee en nu had ik de moed om eens mee te schrijven !
ik val in herhaling
Dat zijn borsten, daar worden kinderen mee gevoedt !quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansen
Shhhttttt ff verlost op een nieuwe blz..quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansen
Wil ie niet zeggenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ik vind alle klonen vieze ettertjes.....nare fakers, neppers....
![]()
Door al dat schudden wordt de melk anders behoorlijk zuur hoor, kun je die kinderen echt niet meer gevenquote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Kudt het volgende:
[..]
Dat zijn borsten, daar worden kinderen mee gevoedt !
quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Shhhttttt ff verlost op een nieuwe blz..
Heftigquote:Op maandag 26 november 2007 22:50 schreef KutVocht. het volgende:
Ik kreeg ruzie met een meisje omdat ik met haar [mijn username]
Shitquote:
Gewoon bere-negeren.quote:
Paarse beren zijn lastig te negerenquote:
Mij moet je toch ook niet negeren?quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Paarse beren zijn lastig te negeren
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbijquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel nog of die paarse beer qua kleur wel bij me past..
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Kudt het volgende:
[..]
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbij
Tis wel bere gaaf/cool/boeiend/prettig mis ik nog watquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel nog of die paarse beer qua kleur wel bij me past..
Jouw kleur kan wel zie ikquote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Kudt het volgende:
[..]
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbij
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..
quote:Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes zegt welterusten tegen alle mannetjes, vrouwtjes, kutjes en kloontjes![]()
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..
Ik had naast een hekel aan de Teletubbies ook een redelijke portie schurft aan beertje Colargol.quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel bere gaaf/cool/boeiend/prettig mis ik nog wat
quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
Ik ga een super geheim vertellen. Ik heet helemaal geen Soury
quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....
quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
En dan zal een opgepimpte paarse beer met nèt de onjuiste kleurstelling hier nu de blits gaan maken..
Tis allemaal de schuld vban die Kudtbeerquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....
Niets negatiefs over mijn lekkere, slimme em lekkere beertje hoor, foei !quote:
Uhhh hoe kom je eraan .. Kut wireless verbindingquote:
idd de sc wordt verpest door al die kudtklonen !quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld vban die Kudtbeer
quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh hoe kom je eraan .. Kut wireless verbinding
Knap hoor stoere knul een paars beertje aan het janken maken, in een zuid afrikaanse cel moeten ze je gooien !quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe es proberen wat leuks bij te painten..
Heb je ook beertjes in bed ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
Truste allemaal, duik mijn bedje in, misschien tot morgen, zie wel
Troost me!quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Kudt het volgende:
[..]
Knap hoor stoere knul een paars beertje aan het janken maken, in een zuid afrikaanse cel moeten ze je gooien !
quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Kudt het volgende:
[..]
dat doe ik met pave ik ben nu kudt !!@!!!! 11!!!!
jesus speel eens mee zeg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |