Tief op das mijn broerquote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
Oi wat doet mn zus hierboven me ?
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansenquote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Kudt het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON,
ik lees al heel lang mee en nu had ik de moed om eens mee te schrijven !
ik val in herhaling
Dat zijn borsten, daar worden kinderen mee gevoedt !quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansen
Shhhttttt ff verlost op een nieuwe blz..quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En de moed om die twee reuzemeloenen in ons gezicht te laten springen en dansen
Wil ie niet zeggenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ik vind alle klonen vieze ettertjes.....nare fakers, neppers....
![]()
Door al dat schudden wordt de melk anders behoorlijk zuur hoor, kun je die kinderen echt niet meer gevenquote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Kudt het volgende:
[..]
Dat zijn borsten, daar worden kinderen mee gevoedt !
quote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Shhhttttt ff verlost op een nieuwe blz..
Heftigquote:Op maandag 26 november 2007 22:50 schreef KutVocht. het volgende:
Ik kreeg ruzie met een meisje omdat ik met haar [mijn username]
Shitquote:
Gewoon bere-negeren.quote:
Paarse beren zijn lastig te negerenquote:
Mij moet je toch ook niet negeren?quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Paarse beren zijn lastig te negeren
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbijquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel nog of die paarse beer qua kleur wel bij me past..
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Kudt het volgende:
[..]
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbij
Tis wel bere gaaf/cool/boeiend/prettig mis ik nog watquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel nog of die paarse beer qua kleur wel bij me past..
Jouw kleur kan wel zie ikquote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Kudt het volgende:
[..]
gewoon bukken en aan een leuk plekje denken ! tis zo voorbij
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..
quote:Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes zegt welterusten tegen alle mannetjes, vrouwtjes, kutjes en kloontjes![]()
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op een ander spoor zat..
Ik had naast een hekel aan de Teletubbies ook een redelijke portie schurft aan beertje Colargol.quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel bere gaaf/cool/boeiend/prettig mis ik nog wat
quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
Ik ga een super geheim vertellen. Ik heet helemaal geen Soury
quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....
quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
En dan zal een opgepimpte paarse beer met nèt de onjuiste kleurstelling hier nu de blits gaan maken..
Tis allemaal de schuld vban die Kudtbeerquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ik ook PPI, kan het niet meer zo goed volgen, al die klonen (ik niet meer) kan ook zijn omdat ik een beetje koorts heb en me een beetje ziekjes voel , maar goed....
Niets negatiefs over mijn lekkere, slimme em lekkere beertje hoor, foei !quote:
Uhhh hoe kom je eraan .. Kut wireless verbindingquote:
idd de sc wordt verpest door al die kudtklonen !quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld vban die Kudtbeer
quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh hoe kom je eraan .. Kut wireless verbinding
Knap hoor stoere knul een paars beertje aan het janken maken, in een zuid afrikaanse cel moeten ze je gooien !quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe es proberen wat leuks bij te painten..
Heb je ook beertjes in bed ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
Truste allemaal, duik mijn bedje in, misschien tot morgen, zie wel
Troost me!quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Kudt het volgende:
[..]
Knap hoor stoere knul een paars beertje aan het janken maken, in een zuid afrikaanse cel moeten ze je gooien !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |