Dit kloon gedoe is wel kudtquote:Op maandag 26 november 2007 22:04 schreef Kudt het volgende:
[..]
Neuq je, wannabee, met je kut vocht wie kopieerd wie
Nee hoor schatjequote:Op maandag 26 november 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken. Ga ik nu snel dood
"skattie"? De aanval is de beste verdediging, schatje?quote:Op maandag 26 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag skattie....hoe was je dag?
Als je van Oekels disco hoek kan herrinneren Jaquote:
Neh...lovebeaver..snaptnix...regenwurm...en meer van zulks; zijn rechtstreeks uit de COS overgestapt naar VOL..al postte ze op een gegeven moment ook tegelijkertijd wat meer in de toenmalige SC alleen heette alles toen net ff anders; ik leefde toen in de SC remember.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge, ik was wel op hol geslagen afgelopen nacht![]()
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb.
Sorry daarvoor.
Nee, ik hoefde niet ongesteld te worden of inhoudelijk bewerkt te worden.
@Jappie: het klopt wel dat de Vollers als kusjesbrigade uit de COS is gestapt en naar de SC is
vertrokken. Ik zat zelf in die COS met mijn vorige account.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:06 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kopieren, ik heb het over "wannabe"
Jij wil toch een ava zoals ik?
WANNABE!
En nu ga ik je berenegeren.
Staat je PM aan?quote:
* kruipt maar weer in z'n schulpquote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
"skattie"? De aanval is de beste verdediging, schatje?![]()
Volgens mij liep ik toen nog niet zo heel lang op deze aardbol rond.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je van Oekels disco hoek kan herrinneren Ja
quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* kruipt maar weer in z'n schulp![]()
Dan ben ik ouderquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik toen nog niet zo heel lang op deze aardbol rond.
Vond het wel vervelend dat je ineens zo begon uit te pakken tegen mij, was me van geenquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge, ik was wel op hol geslagen afgelopen nacht![]()
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb.
Sorry daarvoor.
Nee, ik hoefde niet ongesteld te worden of inhoudelijk bewerkt te worden.
@Jappie: het klopt wel dat de Vollers als kusjesbrigade uit de COS is gestapt en naar de SC is
vertrokken. Ik zat zelf in die COS met mijn vorige account.
Dan nietquote:
Weekdiertje dat je bent.quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* kruipt maar weer in z'n schulp![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef Kudt het volgende:
Lelijke vadsige nerd gaat met mij naar de bioscoop
No hard feelings kom op zeg, iemand die komt blaffen nog likken ook ?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vond het wel vervelend dat je ineens zo begon uit te pakken tegen mij, was me van geenkwaad bewust.
Maar goed, no hard feelings hoor.
Doe aan dan, schaamlip!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=2W4pxy3MGQcquote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weekdiertje dat je bent.![]()
![]()
Ik kruip ook in mijn schulp bed.
ik doe me bestquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Sjesus wat een goedkope avaquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Kudt het volgende:
4 op een rij
Truste Talitha, slaap lekker!quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Afblijven dusquote:
ik ben geen kloonquote:
jij bent echt natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal fakers, neppers........
Ik ben geen kloon.quote:
Ik ook nietquote:
quote:
quote:
Ik niet hoor NMNS, ben gewoon een kloontjequote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal fakers, neppers........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |