Fijn dat ik je toch nog ergens een plezier mee kan doen..quote:Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
Thanks Bascy.. Zat zelf al te prutsen maar kon de haakjes niet vinden
quote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fijn dat ik je toch nog ergens een plezier mee kan doen..
Je gaat poepen?quote:Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
En nu ga ik mezelf een groot plezier doen!
Ik zet 'm in mijn foboquote:
Ik ookquote:
Wil jij ook met mij op de foto?quote:Op maandag 26 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
Jullie laten je wel snel door Jan Steen imponeren
Als jij met je billen bloot gaat wel...quote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Wil jij ook met mij op de foto?
quote:
Zolang je het niet uitspreekt valt het nog wel meequote:Op maandag 26 november 2007 18:58 schreef beroepslurker het volgende:
Toch werkt de SC door in je hoofd, had vanochtend een dossier over een vrouw met wat klachten qua vagina, en dacht ineens "Kudtvocht" erg toch?
Zeker weten?quote:Op maandag 26 november 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij met je billen bloot gaat wel...
Daar ben ik dan ook bang voor, dat ik ineens zoiets ga zeggen, denken ze dat ik Gilles hebquote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang je het niet uitspreekt valt het nog wel mee
Whahahahhaaaaaaaquote:
vertelquote:Op maandag 26 november 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
Overigens liegt prospera, VOL is ontstaan uit een groepje oud Cossers en niet uit Slowchatters....
De confrontatie met mijn spiernaakte anus waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
WhahahahhaaaaaaaZe kijkt wel erg sjaggie dat klopt niet
Een beetje wel......quote:Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
Hé NMNS, heb jij een pietsie verstand van laptops?
Zou um blekenquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
De confrontatie met mijn spiernaakte anus waarschijnlijk.
(kijk ook even naar mijn sig)quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lekkere paarse billen overigens
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?quote:
Ik heet gewoon Kutvocht hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Maarre kudttocht...ik wil mijn chaggo-afbeelding op ava formaat!
Nope, je kunt wel een extern beeldscherm/beamer koppelen maar niet die van een ander notebook.quote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?
What's in a name?!quote:Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Kutvocht hoor.
Kutvocht het Paarse Beertje.
Je kan bij instellingen kiezen voor een beeldscherm Primair en Seccundair als ik me niet vergis. Dan kan je bv je beeldscherm op de TV displayenquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik mijn ene aan de andere koppelen, zodat ik van de één, het beeldscherm gebruik en van de ander de rest?
OK tnx, was al bijna aan het slopen gegaan...quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, je kunt wel een extern beeldscherm/beamer koppelen maar niet die van een ander notebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |