abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54884398
Morguh! Gaat weer een lange dag worden. Nog 60 uur werk te doen voor vrijdag

Suc6 SOL
pi_54884434
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:02 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Gaat weer een lange dag worden. Nog 60 uur werk te doen voor vrijdag

Suc6 SOL
Wanneer slaap je dan

Ik ga geloof ik terug mijn bed in met een kruikje en een paar pillen en een boekje

Vriendlief heeft gelukkig mijn overvolle tas meegenomen net, zodat ik daar niet mee hoef te sjouwen als zusje toch laat weten morgen naar de dierenarts te gaan en ik met de trein richting Dordt moet

Waarom ik steeds met overvolle tas heen en weer ga begrijp ik ook niet aangezien mijn halve huisraad en garderobe bij HEM staat
pi_54884715
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik heb van 't weekend ook lekker zitten SNES-en bij vrienden van me

Blijft eigenlijk tof

OT: ben huttenkase met tomaat ah bikken, heb honger
Fraut!

hij is nog niet binnen overigens nu hopen dattie er vandaag is dan maargoed, René is ook niet thuis dus zal ik hem vrijdag wel op kunnen halen op het postkantoor wrsch

goedemorgen ook andere CUL SC bewoners

* motorbloempje is aan het neuzelen om over te stappen toch maar weer naar WO Informatiekunde...
Ja doei.
pi_54886516
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:08 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Wanneer slaap je dan

Ik ga geloof ik terug mijn bed in met een kruikje en een paar pillen en een boekje

Vriendlief heeft gelukkig mijn overvolle tas meegenomen net, zodat ik daar niet mee hoef te sjouwen als zusje toch laat weten morgen naar de dierenarts te gaan en ik met de trein richting Dordt moet

Waarom ik steeds met overvolle tas heen en weer ga begrijp ik ook niet aangezien mijn halve huisraad en garderobe bij HEM staat
Dat slapen moet ik nog even uitvogelen.

Ken het probleem van die overvolle tas. Gelukkig ging ik altijd met de auto naar mijn toenmalige vriendin
  woensdag 28 november 2007 @ 11:46:35 #130
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_54888389
*zucht hardop*
Ik ga mijn bed weer terug in... Eens in de zoveel jaar weet het griep-virus me te vinden en zelfs na verhuisd te zijn weet ie me nog te vinden
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_54889992
Wat een gemenerik
pi_54890248
Hoe ging het Tezz, succes Denhaag (die naam, moet er steeds om lachen ) en SOL ik ga straks met Xena naar de DA. Prikkies, tandsteen en weer te horen krijgen dat ze 'goed' in het wintervet zit
Beterschap krnkje.
Waar komt jouw usernaam vandaan?

Oh en klik es op mijn blog dames..... autowassers nodig?
pi_54890527
Gut, nou zei ik toevallig van de week dat mijn tufje eens wasbeurt nodig heeft...

stuur ze maar door
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54890655
Allemaal?

Poes mot zo dus naar de DA.
Maar ze ligt al uuuuuuren op bed te slapen... zo zielig
pi_54890928
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:00 schreef Bluezz het volgende:
succes Denhaag (die naam, moet er steeds om lachen )
Oh en klik es op mijn blog dames..... autowassers nodig?
Is hij toch ergens goed voor

heb je er niet eentje met mooie dames?
pi_54890930
Ja kan vast niet kiezen

das wel zielig ja... en dan is het ook nog zo koud.. wordt je van je lekkere slaapplek weggejenst, zo een kooi in en naar buiten .. je zou er sjacherijnig van worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54891151
Ik ga haar zo beloven dat ik de auto zo dicht mogelijk bij de voordeur zet

De da hier ziet er wel erg leuk uit, het huis dan
Net villa kakelbont

woensdag 28 november 2007 @ 13:41:43 #138
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54891449
Kutkutkutkutkut

Ik vroeg me al af waarom het zo KOUD was de hele ochtend in huis. Eindelijk ketel gecheckt: bleek het drukvat te lekken, stond laagje water in de meterkast

Vanmiddag al een monteur langs, zeiden ze.
Confidence through competence
pi_54891463
DA 's wonen altijd leuk he?

maar ja als je ook ziet wat ze in rekening durven brengen soms
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54891493
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:

Vanmiddag al een monteur langs, zeiden ze.
Oh das wel snel! (als ze ook echt komen tenminste )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 28 november 2007 @ 13:55:51 #141
55709 Stereotomy
pi_54891876
Ik heb een warme knuffel nodig
pi_54893043
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:

Wij zijn weer ¤ 56,50 lichter bij de DA
pi_54893073
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef DarkElf het volgende:
DA 's wonen altijd leuk he?

maar ja als je ook ziet wat ze in rekening durven brengen soms
Zie boven
10 minuten erin en eruit, kassa
Maar die opleiding is dan ook heftig hoor, en de verantwoording ook wel, dus vooruit dan maar
  woensdag 28 november 2007 @ 15:31:04 #144
55709 Stereotomy
pi_54894662
We hebben weer warm water

Superaardige Brabantse monteur. Deed deur open: "Mag ik even bij u toiletteren? Daarna zal ik de ketel repareren!"

woensdag 28 november 2007 @ 16:01:48 #145
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54895509
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
Euc!!!!! Oe dat is een tegenvaller.........als er een kaartje gestuurd wordt wil ik meedoen!!!!!
ja, ik ook

ook al kan ie het nu niet lezen: heel veel sterkte
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54895918
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Of de ski-kleding aantrekken
Heb ik de vorige winter moeten doen toen ze kozijnen verkeerd hadden geplaatst. Ze waren vergeten isolatie-materiaal aan te brengen. heikneuters waren dat zeg.
pi_54897456
Zoooooooooooo wat een dag zeg. Echt zo'n dag waarop alles misgaat.....

Het begon vanmorgen op het werk: ik moest een vergadering notuleren en uiteraard hield mijn labtop er mee op bij de eerste getikte letter . Back to basic dus: notuleren met een pen en een kladblok.......
De vergadering liep ook nog uit waardoor ik net op het nippertje op tijd thuis was om nog net mijn man een kus te kunnen geven en mijn kind naar de knutselclub te dumpen.

Ik dacht nog: no worry's, ik ga lekker shoppen en wat sinterklaas inkopen doen. Halverwege het shoppen kwam ik er achter dat ik mijn fietssleutel nergens kon vinden. Ik had mijn fiets dus gewoon niet op slot gezet. Grr. NIet echt handig in 'crimineel Valkenswaard'.

Toen stond ik eindelijk bij de kassa van de AH, nadat ik een half uur tussen de chocoladeletters had zitten wroeten voordat ik eindelijk de A, de D, de M, de K, de W, de T en de B gevonden had , kom ik er achter dat het plastic tasje van Ici Paris met dure parfum er in zich niet meer in mijn hand bevond . Dat had ik natuurlijk ergens in de AH laten staan...................(gelukkig was het door een aardige mevrouw netjes afgegeven bij de service balie en kon ik mijn voor mezelf gekochte sint-cadeautjes toch nog mee naar huis nemen).

Toen moest ik nog langs het plaatselijke Griekse restaurant fietsen voor 2 cadeaubonnen. Een tering eind om en ik kan je vertellen: het was KOUD op de fiets. Kom ik daar: is dat k*trestaurant gesloten !!!! Grrrrrrr.

Goed. Eindelijk thuis en kind opgehaald van de kntuselclub. Daar was geheel onverwacht Sinterklaas verschenen en dat heeft zoveel indruk gemaakt op mijn kleine meid dat ik nu een hyper kind in huis heb , wat ineens heeft besloten dat ze geen vieze pizza uit de oven lust, maar gezond wil eten. Kan ik ook nog eens gaan koken. Bah.

Bah bah bah wat een rotdag.
Ik ga NU op zoek naar chocola en ik schuif mooi WEL die pizza in de oven.

Zoooooooo en jullie dag???
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54897471
Oh het is wel een erg lang verhaal hierboven zie ik. Woehahahaha. Doe maar gewoon net alsof jullie het gelezen hebben (ik moest even afreageren namelijk)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54897585
Oh heerlijk zo'n dag

Wel fijn dat iemand je ICI paris tasje gewoon naar de balie gebracht heeft
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 28 november 2007 @ 17:17:00 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54897607
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef Tezz het volgende:
Oh het is wel een erg lang verhaal hierboven zie ik. Woehahahaha. Doe maar gewoon net alsof jullie het gelezen hebben (ik moest even afreageren namelijk)
Ik doe inderdaad net als op ik het allemaal gelezen heb.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')