Zoooooooooooo wat een dag zeg. Echt zo'n dag waarop alles misgaat.....
Het begon vanmorgen op het werk: ik moest een vergadering notuleren en uiteraard hield mijn labtop er mee op bij de eerste getikte letter

. Back to basic dus: notuleren met een pen en een kladblok.......
De vergadering liep ook nog uit waardoor ik net op het nippertje op tijd thuis was om nog net mijn man een kus te kunnen geven en mijn kind naar de knutselclub te dumpen.
Ik dacht nog: no worry's, ik ga lekker shoppen

en wat sinterklaas inkopen doen. Halverwege het shoppen kwam ik er achter dat ik mijn fietssleutel nergens kon vinden. Ik had mijn fiets dus gewoon niet op slot gezet. Grr. NIet echt handig in 'crimineel Valkenswaard'.
Toen stond ik eindelijk bij de kassa van de AH, nadat ik een half uur tussen de chocoladeletters had zitten wroeten voordat ik eindelijk de A, de D, de M, de K, de W, de T en de B gevonden had

, kom ik er achter dat het plastic tasje van Ici Paris met dure parfum er in zich niet meer in mijn hand bevond

. Dat had ik natuurlijk ergens in de AH laten staan...................(gelukkig was het door een aardige mevrouw

netjes afgegeven bij de service balie en kon ik mijn voor mezelf gekochte sint-cadeautjes toch nog mee naar huis nemen).
Toen moest ik nog langs het plaatselijke Griekse restaurant fietsen voor 2 cadeaubonnen. Een tering eind om en ik kan je vertellen: het was KOUD

op de fiets. Kom ik daar: is dat k*trestaurant gesloten

!!!! Grrrrrrr.
Goed. Eindelijk thuis en kind opgehaald van de kntuselclub. Daar was geheel onverwacht Sinterklaas verschenen en dat heeft zoveel indruk gemaakt op mijn kleine meid dat ik nu een hyper kind in huis heb

, wat ineens heeft besloten dat ze geen vieze pizza uit de oven lust, maar gezond wil eten. Kan ik ook nog eens gaan koken. Bah.
Bah bah bah wat een rotdag.
Ik ga NU op zoek naar chocola

en ik schuif mooi WEL die pizza in de oven.
Zoooooooo en jullie dag???