Oh die waren eigenlijk best te eten hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
DE, hoe waren de 'je ziet wit, je eet bruin'-broodjes eigenlijk? Het lijkt mij namelijk heel vies.
die van blue band?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh die waren eigenlijk best te eten hoor.
ja... zat een smaakje aan wat ik niet kon thuisbrengen maar wat niet vies was ofzo...quote:
Ja, zo kan ik het ook welquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja... zat een smaakje aan wat ik niet kon thuisbrengen maar wat niet vies was ofzo...
en hij was rijkelijk belegd met rosbief en fricandeau enzo dus brood proef je dan sowieso nauwelijks..
ja iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las op de website dat die speciaal gebakken worden om het gevecht tussen moeder en kind te beeindigenWat een bullshit...
ik vond ze wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja... zat een smaakje aan wat ik niet kon thuisbrengen maar wat niet vies was ofzo...
en hij was rijkelijk belegd met rosbief en fricandeau enzo dus brood proef je dan sowieso nauwelijks..
riiiiiiightquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las op de website dat die speciaal gebakken worden om het gevecht tussen moeder en kind te beeindigenWat een bullshit...
Allebei, graagquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
culinair of gewoon lekker?
Ik vrees dat ze op zijn voor je hier kunt zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Die pepernoten!!!Kan ik langskomen?
Omdat je, voor je sausje, alleen de specerijen wilt, en niet allerlei bindmiddelen enzo. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou ik het namaken als ik het zakje hier heb liggen?
Ohh bah, migraine, sterkte Bloesquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, ik kan weer lezen
Lekker uitgeslapen, vrije dag denk je dan....migraine![]()
En aan het eind vd middag eerste keer manuele therapie
Zometeen maar eens lekker koken en proberen weer mezelf te worden (en alles nalezen hier)
Oh wacht, dát is wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe ook vaak manuele therapie, Bloes
quote:* Gezichtsvelduitval
* Tintelingen aan eenn kant van het lichaam
* Krachtverlies
* Zien van lichtflitsen, vlekken of sterretjes
* Spraakstoornissen
* Duur 10-60 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |