Ik heb van 't weekend ook lekker zitten SNES-en bij vrienden van mequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Gisteren dus voor het eerst thuis 'thais' gekookt!
Was echt superlekkerbeetje pittig, maar met een glas melk ernaast ging het prima
![]()
![]()
vanavond tortilla's met zowel kip als gehakten meegebakken groentes.
zit nu thuis op mijn NES te wachten die ik via Fok! heb gekocht.. die zou gisteren op de bus gaan, dus ik hoop maar dat de pakketdienst snel komt![]()
Sluit me hierbij aan. Wie bakt straks de welkomterugtaart?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
Euc!!!!! Oe dat is een tegenvaller.........als er een kaartje gestuurd wordt wil ik meedoen!!!!!
\quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Waar lig je? Als je niet helemaal in het fokking Catharinaligt, wil ik wel een fruitmand komen langsbrengen, met name het MMC in Veldhoven ligt op de route.
![]()
Jahh doen!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Eucie smste me vanavond terug, dus kan natuurlijk morgen gewoon even het adres vragen
popjequote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef popolon het volgende:
Toch meer even een KAA'er laten melden dan. Gezien de TT dan he!
M'n andere mod is zoek.quote:
Hoeft ook niet. Tijdelijke fora, is zo weer weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou nieteens weten waar KAA voor staat en geen zin om in de indexlijst te zoeken
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Tijdelijke fora, is zo weer weg.
KAA is een afkorting van kaarten, een nieuw pokerforum.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je nu ook even gelijk vermeldt welk tijdelijk subforum het is
ohhh pokeren is leukquote:Op woensdag 28 november 2007 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
KAA is een afkorting van kaarten, een nieuw pokerforum.
Succes dan vanochtend Tezzquote:Op woensdag 28 november 2007 07:32 schreef Tezz het volgende:
Morgen!!! Ik doe mee met de koffie SOL....
Gaaaaaaaaaaap ben nog niet helemaal wakker. Heb een duffe vergadering die de hele ochtend duurt. Ik heb geen tijd voor een sigarettenpauze want ik moet EN notuleren, EN braaf handjes schudden en mooi lachen, EN voor de koffie zorgen. Bah. Dit wordt een ochtend from hell, ik wee thet nu al. Maar, daarintegen ben ik vanmiddag wel lekker vrij!
Wanneer slaap je danquote:Op woensdag 28 november 2007 08:02 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Gaat weer een lange dag worden. Nog 60 uur werk te doen voor vrijdag![]()
Suc6 SOL
Fraut!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb van 't weekend ook lekker zitten SNES-en bij vrienden van me![]()
Blijft eigenlijk tof
OT: ben huttenkase met tomaat ah bikken, heb honger
Dat slapen moet ik nog even uitvogelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wanneer slaap je dan![]()
Ik ga geloof ik terug mijn bed in met een kruikje en een paar pillen en een boekje![]()
Vriendlief heeft gelukkig mijn overvolle tas meegenomen net, zodat ik daar niet mee hoef te sjouwen als zusje toch laat weten morgen naar de dierenarts te gaan en ik met de trein richting Dordt moet![]()
Waarom ik steeds met overvolle tas heen en weer ga begrijp ik ook niet aangezien mijn halve huisraad en garderobe bij HEM staat
Is hij toch ergens goed voorquote:Op woensdag 28 november 2007 13:00 schreef Bluezz het volgende:
succes Denhaag (die naam, moet er steeds om lachen)
Oh en klik es op mijn blog dames..... autowassers nodig?
Oh das wel snel! (als ze ook echt komen tenminstequote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag al een monteur langs, zeiden ze.
Zie bovenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef DarkElf het volgende:
DA 's wonen altijd leuk he?![]()
maar ja als je ook ziet wat ze in rekening durven brengen soms
ja, ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
Euc!!!!! Oe dat is een tegenvaller.........als er een kaartje gestuurd wordt wil ik meedoen!!!!!
Of de ski-kleding aantrekkenquote:
Ik doe inderdaad net als op ik het allemaal gelezen heb.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef Tezz het volgende:
Oh het is wel een erg lang verhaal hierboven zie ik. Woehahahaha. Doe maar gewoon net alsof jullie het gelezen hebben (ik moest even afreageren namelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |