nu snap ik je dubbelzinnigheid pas.quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet je post editten...![]()
Maar vooruit, er staat toch nog niks anders.
Flaccid +2
Punten topic 1080:
TomTomaat 4
Joe. 2
starla 2
MadMaster 8
ChrisJX 2
DevilsandDust 2
hhhpsycho 2
ScottTracy 2
Flaccid 2
en nu het psuedoniem nog van die gast!quote:Op maandag 26 november 2007 23:57 schreef starla het volgende:
st germain tourist
Nein.quote:Op maandag 26 november 2007 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Buckshot Lefonque
Pseudoniem is het overigens...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nein.
Maar ik moet echt gaan slapen.
Starla heeft het meest goed. Iemand mag punten toekennen.
James Brown? sorry, actrice, zangeresquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:05 schreef starla het volgende:
, (pseudoniem van
Sarkisian LaPiere (El Centro, 20 mei 1946), is een Amerikaanse zangeres en actrice.
Wie is?
die blonde, met die korte naam. Dit wordt een OJAA tje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:16 schreef starla het volgende:
deze ken je zeker
quote:
Die is voor zover ik weet nog nooit blond geweestquote:
Da's deel 1 van de vraagquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef starla het volgende:
paus johannes paulus II?
Cher heeft daar een pruik opquote:
Dat vind ik een beetje zwak. Dan moet je geen antwoorden meer geven als je naar bed wilt. Je loopt altijd het risico dat je een vraag goed hebt, en je benadeelt andere spelers op deze manier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil nu echt gaan slapen. Ik kan er wel een vraag ingooien?
waar staat DVB-T voor? Iemand mag controleren want hierna ben ik weg.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zwak. Dan moet je geen antwoorden meer geven als je naar bed wilt. Je loopt altijd het risico dat je een vraag goed hebt, en je benadeelt andere spelers op deze manier.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
Digital Video Broadcasting - Terrestrial
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:10 schreef starla het volgende:
once upon a time in the west
jes, na mijn antwoordt heb ik het even opgezochtquote:
Lekker he dat snelle FOK! ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:14 schreef hhhpsycho het volgende:
schotse hooglander
je bent er idd klaar voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Condor
vooroordelen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef Flaccid het volgende:
Starla +2
Pseudoniem: Ludovic Navarre
[ afbeelding ] Had eigenlijk meer zon design typ verwacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |