Deze meneer/mevrouw (??) kan in ieder geval niet lezen, maar doneert het 2e deel...quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Schoppers het volgende:
Klazien uut zalk.
Met Andre van Duin.
Nummer: Jas aan jas uit.
nee, wel dubbel zo lastig...quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
potverdeurie MM, is dubbele punten topic ook om dubbel zoveel antwoorden vragen?
Je hebt 2 incomplete delen...quote:Op maandag 26 november 2007 17:23 schreef tomtomaat het volgende:
Klazien uut zalk.
Andre van Duin.
Simon?
Simon Peres is het en de titel van de single was toch al genoemd...quote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef tomtomaat het volgende:
Laatste poging:
Klazien uit Zalk
Andre van Duin
Simon Perez
Je vroeg toch aleen met wie ze de single uitbracht?quote:Op maandag 26 november 2007 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Dat ene smiley'tje in de OP laat ik demonstratief staan...
Drietraps-raket:
Wie is dit, met wie bracht ze welke single uit en hoe heette haar kat?
In één post graag alle antwoorden!!!!
Deze wordt leuk, ik voel het...quote:Op maandag 26 november 2007 18:29 schreef Joe. het volgende:
fotokomt!
Wie is zijn vader?
Zijn volledige naam?
Hoe heet zijn vrouw (+meisjesnaam)?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:29 schreef Joe. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zijn vader?
Zijn volledige naam?
Hoe heet zijn vrouw (+meisjesnaam)?
Ik vond hem al een Bush-hoofd hebben. Er is dus nog een derde broerquote:Op maandag 26 november 2007 19:06 schreef tomtomaat het volgende:
Marvin Bush is het. Zoon van George Bush sr.
Verder kom ik niet.
ach ja ieder zn ding he. (nee ik zal nooit meer met de bommelchick komen madmaster)quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Joe. het volgende:
Jup, ik stem toe.
Sorry voor de kutvraag though![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef starla het volgende:
Tibet
quote:Op maandag 26 november 2007 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Willem Oltmans.
It's a bloody shame...
45 jaar gelden? Of 45 jaar lang?quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Wat was exact 45 jaar het gesprek van de dag?
quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef ChrisJX het volgende:
Open het dorp met Mies.
was net ook bij de wereld draaid door. Hoezo +2?quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ChrisJX +2
Punten topic 1080:
TomTomaat 4
Joe. 2
starla 2
MadMaster 2
ChrisJX 2
Elke tiende topic (zoals 1080) is een dubbele punten topic.quote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
was net ook bij de wereld draaid door. Hoezo +2?
En jij denkt dat ik dat dan ook helemaal spontaan bedacht had?quote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
was net ook bij de wereld draaid door. Hoezo +2?
Dat zijn mijn initialen, maar ik heb maar één boek op mijn naam staan (en dan nog onder pseudoniem)...quote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
De initialen van deze schrijver zijn T... T...
quote:Op maandag 26 november 2007 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
Helaas hhh, maar in een dubbelepuntentopic ben ik streng.
Wist het niet, en heb het opgezocht, en ben benieuwd of iemand had gaat weten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet weer verslaafd raken aan AKQ, niet weer verslaafd raken aan AKQ...
Nieuwe vraag:
Na een periode van toneelstukken vol spanning en gruwelen in de zeventiende eeuw, kwam er een tegenbeweging in de vorm van een kunstgenootschap dat het Frans-classicisme introduceerde (opgericht in 1669). Hoe heette dit genootschap, en wat is de Nederlandse vertaling van deze naam?
Edit, jaartal toegevoegd.
Is het te moeilijk, denk je? Volgens mij heb ik het gewoon met Nederlands op de middelbare school gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wist het niet, en heb het opgezocht, en ben benieuwd of iemand had gaat weten.
Ik wist het niet. Maar misschien weet iemand het wel. Madmaster kan weten of het te moeilijk is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het te moeilijk, denk je? Volgens mij heb ik het gewoon met Nederlands op de middelbare school gehad.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Maar misschien weet iemand het wel. Madmaster kan weten of het te moeilijk is.
Mag ik, ik weet er eentje!quote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen graadmeter, maar ik heb het ook opgezocht en ik denk dat ie behoorlijk pittig is.
Ja, backroniemen...quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
BMW = Boeren mest wagen
NASA = Need another seven astronauts, not all shuttles arive.
Philips = Product Hopeloos, Iedere Lamp Is Praktisch Stuk
Het zijn niet altijd afkortingen, maar ze worden verzonnen nadat de afkorting al bestaat.
Dit fenoneem heeft een naam. De vraag: Wat is de naam hiervan?
is ie te doen maddie?
Haha is goed. Maar je bent wel een maatstafquote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...
Maar even voor de goede orde, ik ben geen spelleider hier of zo en ik wil dat ook niet zijn.
Ik forceer alleen wel eens wat, maar dat mag een ander ook doen...
Lekker in het zonnetje...quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef hhhpsycho het volgende:
fortuin althans zijn graf.
zamfir is da man, simpelweg briljant.quote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef MadMaster het volgende:
George Zamfir (gok ik) en het origineel is van John Lennon, Imagine...
ken jij sjors niet, heb nog wel een aantal albums voor je, de beste man zet allerlei klasiekers om naar de panfluit.quote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef starla het volgende:![]()
is dit doorgestoken kaart ofzo?
wie in fucksnaam is Sjors Zamfir?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef starla het volgende:
sinterklaasje bonne bonne bonne
sinterklaas kapoentje
niet dus..quote:Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef starla het volgende:
toch wel:
http://www.liedjesland.co(...)erklaasKapoentje.htm
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na welquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Is dat 2 keer exact dezelfde melodie?
Jij kent je klassiekers...quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot en Zwarte Piet ging uit fietsen
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...quote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef starla het volgende:
[..]
nee, niet EXACT dezelfde, maar op een paar extra noten (woorden) na wel
Klopt als een busquote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als me tante kloten had gehad, dan was het me oom geweest...
aldus een oud Amsterdams gezegde...
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...quote:Op maandag 26 november 2007 23:40 schreef Flaccid het volgende:
Komt er noge ene vraag?
Ja maar ikwil punten scoren voor het slapen gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzin er maar één, Scott heeft zichzelf weggebeamed, vrees ik...
Hij weet het ook nogquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
Lex Goudsmit en Purk
Ik kijk stiekem wel eens...
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het Sinterklaasjournaal bekijk...
...
Ik kijk stiekem wel eens...
Speciaal voor Flaccid...quote:is een muziekstroming die in de jaren '80 in Chicago ontstond. DJ Pierre van de groep Phuture ontdekte toevallig dat zijn Roland TB-303 synthesizer vreemde geluiden produceerde als de batterij leeg was. Met deze geluiden maakte hij de eerste
tracks (of trax) in 1985.
Niet je post editten...quote:
nu snap ik je dubbelzinnigheid pas.quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet je post editten...![]()
Maar vooruit, er staat toch nog niks anders.
Flaccid +2
Punten topic 1080:
TomTomaat 4
Joe. 2
starla 2
MadMaster 8
ChrisJX 2
DevilsandDust 2
hhhpsycho 2
ScottTracy 2
Flaccid 2
en nu het psuedoniem nog van die gast!quote:Op maandag 26 november 2007 23:57 schreef starla het volgende:
st germain tourist
Nein.quote:Op maandag 26 november 2007 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Buckshot Lefonque
Pseudoniem is het overigens...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nein.
Maar ik moet echt gaan slapen.
Starla heeft het meest goed. Iemand mag punten toekennen.
James Brown? sorry, actrice, zangeresquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:05 schreef starla het volgende:
, (pseudoniem van
Sarkisian LaPiere (El Centro, 20 mei 1946), is een Amerikaanse zangeres en actrice.
Wie is?
die blonde, met die korte naam. Dit wordt een OJAA tje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:16 schreef starla het volgende:
deze ken je zeker
quote:
Die is voor zover ik weet nog nooit blond geweestquote:
Da's deel 1 van de vraagquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef starla het volgende:
paus johannes paulus II?
Cher heeft daar een pruik opquote:
Dat vind ik een beetje zwak. Dan moet je geen antwoorden meer geven als je naar bed wilt. Je loopt altijd het risico dat je een vraag goed hebt, en je benadeelt andere spelers op deze manier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil nu echt gaan slapen. Ik kan er wel een vraag ingooien?
waar staat DVB-T voor? Iemand mag controleren want hierna ben ik weg.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zwak. Dan moet je geen antwoorden meer geven als je naar bed wilt. Je loopt altijd het risico dat je een vraag goed hebt, en je benadeelt andere spelers op deze manier.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
Digital Video Broadcasting - Terrestrial
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:10 schreef starla het volgende:
once upon a time in the west
jes, na mijn antwoordt heb ik het even opgezochtquote:
Lekker he dat snelle FOK! ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:14 schreef hhhpsycho het volgende:
schotse hooglander
je bent er idd klaar voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Condor
vooroordelen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef Flaccid het volgende:
Starla +2
Pseudoniem: Ludovic Navarre
[ afbeelding ] Had eigenlijk meer zon design typ verwacht![]()
Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk was...quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:37 schreef hhhpsycho het volgende:
Bourbon = mais
Cognac = druif
Calvados = Appel
Bier = hop
SSCW = graan
Sake = rijst
Wodka = graan
Tequila = mesqal
lastige vraag MM
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:51 schreef hhhpsycho het volgende:
Bourbon = mais
Cognac = druif
Calvados = Appel
Bier = mout
SSCW = tarwe Ik heb bewust om single cask gevraagd...
Sake = rijst
Wodka = tarwe (kan o.a. ook aardappel of rogge zijn, als het maar alcohol oplevert)
Tequila = agave
Begin ik een discussie dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Willemthe5th:
Als ik vraag om in één post te antwoorden, dan bedoel ik dat ook.
Einde discussie.
Ik ga even de lijstjes conttroleren, volgens mij nog geen 100% juiste antwoorden
Nee, maar ik wel...quote:
veel maar daarvoor is het AKQ, leer je ook nog wat als je het niet wist.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:57 schreef WillemThe5th het volgende:
Wie weet wat Schotse Single Cask Whiskey is. Weet je wel hoeveel soorten whiskey er zijn? :")
Ja, want ik ben whisky verzamelaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:57 schreef WillemThe5th het volgende:
Wie weet wat Schotse Single Cask Whiskey is. Weet je wel hoeveel soorten whiskey er zijn? :")
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
Bourbon; graan tarwe
Cognac: druiven
Calvados: appels
Bier: mout
Schotse Single Cask Whisky : graan tarwe Dan barley? (weet de nl benaming niet)
Sake: rijst
Wodka: graan tarwe
Tequila: mais
American whiskey, like Irish whiskey, is spelled with the "e", while most Canadian or Scottish whisky producers omit that letter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De juiste grondstof is al ergens genoemd, maar niet gekoppeld aan Single Cask Whisky...
Nog wat:
Schotse whisky is zonder 'e', dus geen 'whiskey'.
Zo heet het in Ierland, Canada en de USA.
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen...
Canada is wat halfslachtig wat betreft die 'e' en hun whiskey/whisky is toch niet te zuipen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:12 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
American whiskey, like Irish whiskey, is spelled with the "e", while most Canadian or Scottish whisky producers omit that letter.
ik zie een wiki aanpassing door MM aankomen en nee ik was niet het goede antwoordt aan het zoeken was op zoek naar rye. maar ik zal me nu verder van antwoorden onthouden.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:26 schreef krapula het volgende:
.50
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef steekbal het volgende:
dogville
Daarom vroeg ik ook het kaliber. Je moest eens weten hoeveel collega's van mij de (bij)naam van het wapen wel wisten maar compleet verkeerd zaten met het kaliber.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Staat ook op het munitie kistje. Deze heb ik ook eens gevraagd met de vraag 'hoe heet dit wapen' waarop het antwoord natuurlijk .50 moet zijn. Ik kreeg indertijd iig een boel commentaar omdat .50 de bijnaam zou zijn van dit ding.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef krapula het volgende:
bauhaus
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:56 schreef SaskiaR het volgende:
il principe niccolò machiavelli
Welke film?quote:is a 2006 Ken Loach film set during the Irish War of Independence (1919–21) and the subsequent Irish Civil War (1922–3). Written by long-time Loach collaborator Paul Laverty, this drama tells the story of two County Cork brothers, played by Cillian Murphy and Pádraic Delaney, who join the Irish Republican Army to fight for Irish independence from Great Britain.
Warm, maar een bouwlamp ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Bouwlamp voor de doe het zelver?
Maar ik zoek een andere naam.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt ze ook in de vorm als op de eerste foto. Kun je aan kabels en onder de motorkap van een wagen hangen enzo.
Google maar eens op Looplamp vs Bouwlamp. Het verschil is evidentquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:39 schreef RoofingBurner het volgende:
een looplamp.
neuh...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
Verenigd Koninkrijk?
Ja, die wel. Flaccid +2 kende je de term in het Gaelic?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:52 schreef Flaccid het volgende:
Bloody Sunday
Mijn geschiedenisleraar was een beetje gek en riep van alles in alle talen, en deze kon ik me nog herinnerenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, die wel. Flaccid +2 kende je de tem in het Gaelic?
Punten topic 1080:
TomTomaat 4
Joe. 2
starla 6
MadMaster 10
ChrisJX 2
DevilsandDust 2
hhhpsycho 4
ScottTracy 2
Flaccid 6
ElizabethR 4
Cobra4 4
krapula 4
steekbal 2
SaskiaR 2
Flitspaal 2
RoofingBurner 2
Jup. Bapoa kan ik niet goed rekeken. Bapao betekent rundvleesbroodje, dus broodje bapao is altijd dubbelop.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
Bapao
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:07 schreef Flitspaal het volgende:
Iemand die buiten staat te roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |